S.a Arkadaşlar Suanlık yeniyim kusuruma bakmayın!!!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar bir kaç gündür bu formu misafir üye olarak dolaşıyordum suan ise kayıtlı üyeyim cok güzel bilgiler var bu form sitesini yapanın klavyesine ve ellerine sağlık teşekkürlerimi borç bilirim......:rendeer:

Artık inşallah sıkı dostluklar kurarız şimdilik bu kadar hadi kalın sağlıcakla....:cat:
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi ilk dostluk mesajı benden.
A.selam hoşgeldin,mt ailesine...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi ilk dostluk mesajı benden.
A.selam hoşgeldin,mt ailesine...

Saol allah razı olsun abi hoş bulduk kendime göre bilgi bulabileceğim en güzel Form sitesi benim adım hakan abi tanıştığıma memnun oldum....:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin Hakan ama sen bizim kıza abi dedin oldu mu şimdi.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin Hakan ama sen bizim kıza abi dedin oldu mu şimdi.:p

Valla bilmiyordum kusurama bakmayın:salut:!!!Aslında mantık yürüttüğüm zaman motorsiklet formu olunca erkekler olur zannettim....Ama burdan güzel ablama özür dileklerimi iletirim lütfen mazur görün arkadalşar....:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üzülme üzülme şaka yaptım. Keyifli forumlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olur öyle mazur gör yeni o :)

Abi senin güzel anlayışın için teşekkür ederim gerçekten daha kimseyi tanımadığım içi bu küçük hatamı affedin....Tekrar herkezle tanıştığıma memnun oldum...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
öncelikle hoşgeldin mesjalarında nedense bi heyecan bi panik hissedir gibi oldum:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
şimdilik yeniyim diyorsun olsun her yeni eskir.
önemli olan yeni olmak değildir yeğen; önemli olan...
herkesle güzel anlaşarak eskimektir....
ya ramiz dayı gibi konuştum galiba:p
hoşgeldin aramıza:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle hoşgeldin mesjalarında nedense bi heyecan bi panik hissedir gibi oldum:rendeer:

Gerçektende öle oldu..Nedenini sölemek isterim bu usta motorcu arkadaşlarla tanışmak beni heycanlandırdı acaba ne gibi sorular sorsam diye düşünmeye basladım..Sırası gelince bütün sorularımı sorarım nasip kısmet olursa....Ama tekrar kusuruma bakmayın....:salut:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
kaç yaşındasın yeğen???
ya nerden bulaştı dilime bu yeğen lafı:p
adamın 28 yaşında yeğeni olunca böyle oluyor sanırım:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç yaşındasın yeğen???
ya nerden bulaştı dilime bu yeğen lafı:p
adamın 28 yaşında yeğeni olunca böyle oluyor sanırım:p

Abi hoşbulduk sen ramiz dayıya takmışın:cherry: olur öle heycanlar...Ben 18 yaşımdayım tanıştığıma memnun oldum adım ise hakan...:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
başlangıçta yeğen dedik ye gider artık öyle.....neyse güzel yaz, kısaltma yapma,arada hoş şakalar olursa eğlenmene bak ama kimseye hakaret etme , çokbilmişlik ve ukalalık asla yapma...
yazdıklarımı da yanlış anlama ... tamammı yeğen??:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlangıçta yeğen dedik ye gider artık öyle.....neyse güzel yaz, kısaltma yapma,arada hoş şakalar olursa eğlenmene bak ama kimseye hakaret etme , çokbilmişlik ve ukalalık asla yapma...
yazdıklarımı da yanlış anlama ... tamammı yeğen??:p

Tabikide zaten motorla ilgili fazla bir bilgim yokki bilmişlik yapayım hem her lafa atlayıpta bilmişlik insanlardan bende hazetmem...Şaka dozunda güzel olur tabi şakalarda bizde eyleniriz ama dozu iyi olunca..Hakaret tarzım değil zaten allahın yarattığı bir insana hakaret edersen insanlıktan cıkmış olursun ama uyarıların için saol abi teşekkürlerimi borç bilirim......Zaten bana sayığın maddeler bana uzak o konuda bana güven abi...Yazılarımı düzgün yazacağım abi gençlik işte alıştık kusura bakmayın......:cat:
Ama bende bir uyarı yapayım güzel türkçemizi bozmayalım:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlangıçta yeğen dedik ye gider artık öyle.....neyse güzel yaz, kısaltma yapma,arada hoş şakalar olursa eğlenmene bak ama kimseye hakaret etme , çokbilmişlik ve ukalalık asla yapma...
yazdıklarımı da yanlış anlama ... tamammı yeğen??:p

Oooo bakıyorum gönüllü eğitim var, mt. yetiştirme kursları nasıl gidiyor :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
sağolasın hocam.desteklerinizi bekleriz:p..kardeşimizi aramıza alalım alırken de birkaç küçük tüyo verelim dedim.unuttuğum yada eklemek istediğin bişey varsa ve esirgemezsen sevinirim...
bu arada 1 ay sonra eskişehire geleceğim.belki karşılaşırız.memleket bozüyük ama eskişehirde de akrabalar var..bi de mt den dostlar tabi:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüh kaçırdık seni ben de Ayvalık yapacağım 3 ay yokum ayıptır söylemesi.:mrgreen:
Başka zaman olsa başımın üstüne buyur.:)

Tüyo mu vereyim,

Kırmızıda dur yeşil yanmadan geç araçlar sıkıştırmasın,dikkatli geç kırmızıda geçen olmasın.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar sizin gezilerinizi cok merak ediyorum....Eğer gezi yaparken benide alabilirmisiniz artçı olarak maddi duruma gelince cok param yok ama yardım edebilirim eğer böle tekirdağ taraflarına gelirseniz buyrun gelin bir bardak çayımı için arkadaşlar tekrar beni hoşgörü ile aranıza kabul ettiğiniz için teşekkür ederim hadi sağlıcakla....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst