kasko hakkında bılgı ıstıyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar hyosung 2010 model aldım kasko yaptıracagım 650 tl dıyorlar ama ben bır yere sordum 1.900 fıyat cıkardı. genel pıyasayı 650tlmıs. nerde ucuza guvenılır kasko yaptırabılırım motoruma acaba saygılar ınternet msn veya tel olarak verırsenız sevınırım.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorun hayırlı olsun...
1900 TL çıkarttıysa iyi..
2008 yılında 2250 fiyat vermişlerdi bana.
Motorum 2006 model deauville idi.
Yalnız 650 TL'lik dediğin 1650 olmasın sakın?
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
banada 509tl fiyat cıkardılar yapıkredi sigortada :D
motorun degerini 6.000tl olarak gösterdik.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun degerı 7900tl ıste tahmını kac cıkar? lutfen yardım
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
2006 mt-03 ilk yıl 1300 , ikinci yıl ise hasarsızlık indirimi ve motor koruma demiri indirimi ile beraber 815 tl ödedim. kaza ve çalınmada sıfır muafiyet , 10000 tl teminat. Ergo sigorta.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
2006 mt-03 ilk yıl 1300 , ikinci yıl ise hasarsızlık indirimi ve motor koruma demiri indirimi ile beraber 815 tl ödedim. kaza ve çalınmada sıfır muafiyet , 10000 tl teminat. Ergo sigorta.

Kapalı garaj koşulu var mı? Ucuz sigortalarda genelde istiyorlar....
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Anadolu sigorta yı tavsiye ederim, kasko yaptırırken motorun üzerindeki aksesuarları da belirtip kasko yaptırabiliyorsun.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
650 nereden bulduysan hiç düşünme hemen yaptır .

Şu anda türkiyede çoğu sigorta şirketleri motosikletlere kasko yapmıyorlar .

Ergo sigorta ve Anadolu sigorta var .
2010 model KAnuni ST için Ergo senden tahmini 1.700 lira KAsko çıkartacaktır .

Anadolu sigortayı önenirim . Zaten başka da yapan yok benim bildiğim .
Çalınma olduğu zaman %20 muafiyet uyguluyor yani %20 Bedeli kesiyor .

ANadolu sigorta sana 700 tl ye kasko yapacaktır.

Bu arada ekleyeyim öyle kapalı garaj şartı park ederken kilit zincirleme şartı Anadolu sigorta da yok .
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
0 212 283 56 67

Aysen hanım.


Olcay verdi telefonu diyin gerçekten yaptırmak isteyenler mutlaka arasın, tavsiyemdir.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
0 212 283 56 67

Aysen hanım.


Olcay verdi telefonu diyin gerçekten yaptırmak isteyenler mutlaka arasın, tavsiyemdir.

Hangi Olcay derse?
Soy isim verme gereği varmı :silent:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Olcay Avşar dersiniz.

ama biliyor haber verdim zaten, daha öncede 5-10 hyocuya yaptırtmıştım kasko :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Anadolu sigorta yı tavsiye ederim, kasko yaptırırken motorun üzerindeki aksesuarları da belirtip kasko yaptırabiliyorsun.

Anadolu sigortadan bugün zorunlu trafik sigortasını yaptırırken kadın anlatıyordu birşeyler..Pek dinleyemedim açıkçası acelem vardı ama kaza değilde çalınmaya, yangına karşı yeni geliştirdikleri bir sigortadan söz ediyordu..
Primi de oldukça düşüktü..

Tekrar gidip bir sorsam mı acep?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anadolu sigortadan bugün zorunlu trafik sigortasını yaptırırken kadın anlatıyordu birşeyler..Pek dinleyemedim açıkçası acelem vardı ama kaza değilde çalınmaya, yangına karşı yeni geliştirdikleri bir sigortadan söz ediyordu..
Primi de oldukça düşüktü..

Tekrar gidip bir sorsam mı acep?

zahmet olmazsa acıkcası cok ıyı olur forumdakılerın yararına olur acıkcası. cunku kasko hakkında kımsenın bılgısı yok veya cok pahalı oldugunu dusunuyor herkes aslında oylede.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst