TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Enjeksiyonlu ama kaç cc 160 mı 150 mi.:silent:

Fotoğrafların köşesinde 160cc yazmıyor mu:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
82
enjeksiyonlu 150 cc, bi ihtimal makina yeni versiyon olabilir belki teknik özellikleri değişmiş olabilir şu anda türkiyedeki apachenin pistonun çapı 57 strok ta 57.8 yeni gelende belki piston çapı 60 strokda 59 yapar bu sefer makinası daha güçlü olur ve yine 150 cc diye satarlar bu bizim için avantaj olur böyle bir şey yaparlar diye düşünüyorum bellide olmaz belki eski makinayı yeniden oturturlar onu satarlar gelince hep birlikte görücez...
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
82
ben mail attım tvs den gelen cevap şöyle:

Eray Bey Merhaba;

Öncelikle göndermiş olduğunuz mail için teşekkür ederiz. Rtr 150 için bayilerimizin yayınladığı resimler Türkiye’ye gelen test ürünümüzün resimleridir. Test amaçlı gelen üründe enjeksiyon sistemi mevcut değil fakat Tvs ile yapmış olduğumuz görüşmelerin neticesinde bayilerimizde satışa sunulacak ürünler yakıt enjeksiyon sistemine sahip olacak. Arka fren sisteminde disk değil kampana mevcut. Araçta meydana gelen değişiklikler gidon, dijital km saati, depo ön grenajları, alt sakal grenajı, arka tutamak demirleri, stop, basamak demirleri biraz daha geride racing tarzında. Fiyatla ilgili çalışmalarımız devam etmektedir. Yakın dönemde bayilerimizde satışa sunulacak ve siz değerli müşterilerimize duyurulacaktır. İyi günler dileriz.





Servet AYDIN

Satış Yöneticisi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:56 ----------

ilgileri gerçekten güzel hemen döndüler mailime inşallah fiyatıda iyi olurda herkes alır kullanır ben uzun zaman kullandım apacheyi sattım gitti ama hala unutmadım motorumu hondada kullandım yamahada kullandım gerçekten tvs beni çok tatmin etti öle abarttıkları kadar da deil yok titreşim varmış yok ölemiş yok bölemiş sınıfında bir numara motor diğer rakiplerinin arasında en güçlüsü en serisi en az yakanıdır... saygılar...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
160cc olarak gelse rakip tanımaz, orada 160 Rtr varken enjeksiyonlunun hacmini küçültecek halleri yok.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Enjeksiyonlu olması iyi olur. O zaman Tamamen Yenisini almayı düşünebilirim. Güzel alet.
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
10
öncelikle herkeze selamlar bu günkü teröre lanet buluşmasına katılan tüm arkadaşlara canı gönülden çok teşekkür ediyorum.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
öncelikle herkeze selamlar bu günkü teröre lanet buluşmasına katılan tüm arkadaşlara canı gönülden çok teşekkür ediyorum.

hoş geldin arkadaşım Apache kervanına :cat: önceki soruna yanıt olarak şöyle diyeyim,motosikletlerinize yaz aylarında bil hassa 4T tam sentetik motosiklet yağı koyun.4t biliyorsunuz anlamı motosikletler için hazırlanmış dört zamanlı motosiklet yağıdır.benim tercihim tam sentetik CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 ve ya 10W-40 kullanabilirsiniz.servis şu an Opet 10w-40 kullanıyor,ama tamamen kar marjı bence.anladınız.20W-50 yağ genelde yıpranmış kompresyonu düşük yağ yakan motosikletlerde tercih edilir.


Ö bür konu benim öğrendiğim şöyle kasa 2010 yeni kasa ve reimleri yukarıda paylaşmıştım 150cc ve enjeksiyonlu motor.şu an kullandığımız motorun enjeksiyonlu hali yani.duyduğuma göre dijital gösterge olayı'da eski analoğ göstergelerin çok arıza yaptıgı için böyle çözüm bulmuşlar iyi bir çözüm eksta ücret istemezlerse tabiki :) birde titreşim olayı kimse bilmiyor krank üzerinde balansör varmı bilmiyor mesela.eger ki sanmıyorum yeni kasalarda titreme devamsa hiç satış beklemesinler anca yedek parça satarlar
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
bugün tvsnin iletişim menüsüne mesaj attıktan 5dakika (abartmıyorum belki o kadar bile olmadı) sonra hemen istanbuldan bir numara telefonumu aradı ve çok güzel açıklamalarda bulundu.motoru karbiratörlü zannediyorum eneksiyonlu olduğunu ve temmuz ortalarına doğru tamamen satışa sunulacağını söyledi aklınıza yeni model hakkında ne takılırsa sitelerinden ulaşabilirsiniz. anında sizinle iletişime geçiyorlar.

http://www.tvsturkiye.com/
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Arkadaşlar buji için ne önerirsiniz ?

bence bosch,uzun km ve yüksek hızlarda tık yok.2400 km iken değiştirdim bujiyi ve hayla devam,maşallahı var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 ----------

herkese selam arkadaşlar bugün itibariyle ben de sizdenim :)

hadi hayırlı olsun diyelim demek sabredemedin sende titrek dostlar kervanına katıldın :p
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
10
hoş geldin arkadaşım Apache kervanına :cat: önceki soruna yanıt olarak şöyle diyeyim,motosikletlerinize yaz aylarında bil hassa 4T tam sentetik motosiklet yağı koyun.4t biliyorsunuz anlamı motosikletler için hazırlanmış dört zamanlı motosiklet yağıdır.benim tercihim tam sentetik CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 ve ya 10W-40 kullanabilirsiniz.servis şu an Opet 10w-40 kullanıyor,ama tamamen kar marjı bence.anladınız.20W-50 yağ genelde yıpranmış kompresyonu düşük yağ yakan motosikletlerde tercih edilir.


Ö bür konu benim öğrendiğim şöyle kasa 2010 yeni kasa ve reimleri yukarıda paylaşmıştım 150cc ve enjeksiyonlu motor.şu an kullandığımız motorun enjeksiyonlu hali yani.duyduğuma göre dijital gösterge olayı'da eski analoğ göstergelerin çok arıza yaptıgı için böyle çözüm bulmuşlar iyi bir çözüm eksta ücret istemezlerse tabiki :) birde titreşim olayı kimse bilmiyor krank üzerinde balansör varmı bilmiyor mesela.eger ki sanmıyorum yeni kasalarda titreme devamsa hiç satış beklemesinler anca yedek parça satarlar




öncelikle verdiğin bilgiler için çok teşekkür ediyorum.yeterince aydınlatıcı oldu sanırım ama nedendir bilmiyorum benim motorum yağ eksiltiyo ve biraz zorlayıncada siyah duman atıyo.bunun sebebi supap keçeleri olabilirmi.yağ yaksa beyaz duman atar diye biliyorum ama böyle bir şey yok.sadece siyah duman var sence sebebi ne olabilir. şimdiden teşekkür ederim.:cat:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1
herkeze selamlar
bu gün yapmış olduğum tvs müşteri hizmetleri ile görüşmemde RTR ler eylül ayı başlarında satışa sunulacak diyor. benim görüşüm getiremiyecekler bu sene galiba yeni apache leri sene kalıcak galiba bizim iş
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
motorunuzun km si kaç?siyah dumanın nedeni bikaç problemden dolayı olabilir,bujilerini kontrol et..kullandıgın yakıt 95 oktan degilmi?
 
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
37
hadi hayırlı olsun diyelim demek sabredemedin sende titrek dostlar kervanına katıldın :p

sağol teşekkür ederim :) ama motosiklet öyle abartı şekilde titremiyor.. full gazlayınca hissettiriyor ama devrinde kullanınca gayet hoş.. ben çok memnunum 2 günlük bir tecrübe de olsa.. bi polisle karşılaştım dün ybr vardı poliste :) bi tur atabilir miyim dedi bindi geldi gayet hoş dedi :) kıskandı beni :D bizim ybrleri de değiştirmediler gitti dedi :D ybr nin yanında görüntüsü bile yeter bence :)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Hayırlı olsun. Gerçekten ilerleyince ne kadar iyi bir seçim yaptıgını anlıcaksın :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst