Tek TÜRKİYE | Edirnekapı Şehitlik Organizasyonu | 27 Haziran 2010 Pazar

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Güncell...
1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.BiLaL_22
9. Casillas
10.Sadık1453
11*Emre
12.Arjantinli69
13. gkhnkzy + zeymen (Özgen arkadaşımızın işi olmazsa beraber gelicez)
14.qenc_motorcu
15.mavibuz
16.GuNMember
17.MkD
18.sinanferah05
19.
20.
evet isimleri görelim Vatan Sever Arkadaşlar
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yahu yarın lgs var ve tam bitiş saati hareket saatine denk geliyor, 1 olsaymış şu saat yahu.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
orada olmayı çok isterdim ama mesafe bana bayağı bir uzak (1.200 km) Allah Ülkemizin ve Askerlerimizin yanında olsun bol bol Dua edin.bakalım Filistin için toplanan kalabalık kadar kendi Şehitlerimiz içinde toplanacakmı.saygılar
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
35
rckgag.png


Türk vatanının ve milletinin ebedî varlığı ile devletimizin bölünmez bütünlüğü uğruna gözlerini kırpmadan canlarını feda eden aziz şehitlerimizi, 27 Haziran 2010 Pazar günü şükran ve rahmetle anıyoruz.

Aziz Şehitlerimiz,
"Temiz kanlarınız ile suladığınız ebedî istirahatgâhınız olan vatan topraklarında rahat uyuyunuz. Emanetinizin bekçisiyiz. Geçtiğimiz günlerde hain saldırılarda kaybettiğimiz askerlerimiz vesilesiyle, başta Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşları olmak üzere, gözlerini kırpmadan asil kanlarını bu topraklara akıtarak sonsuzluğa ulaşan aziz şehitlerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz."

Hepimiz bu ülkenin vatandaşlarıyız. Kürt, Türk, Laz, Ermeni, Yahudi...
Terörün hiçbir haklı sebebi olamaz. İşte bunu göstermek kararlılığımızı sergilemek için motosikletli Saygı ve Terör'e DUR Kortejine tüm "Ben İnsanım, Ben Türk'üm" diyen herkesi bekliyoruz.

Bizler,
Özgürlüğe düşkünlüğü ile tanınan MOTORCULAR olarak terörü ve masumların canlarına kıyılmasını kınamak ve lanetlemek için birleşiyoruz.


Başta televizyon kanalları olmak üzere tüm basına yapılan organizasyon hakkında haber verilmiştir. Ancak yapılacak bu tepki gösterisinin basında yer alması, ses getirmesi ve dikkat çekerek amacına ulaşması için hepimizin katılması şart. Lütfen yarım gününüzü ayırın. Vatanımızı koruyan ve bu uğurda şehit olan mehmetçiklerimiz adına ve ayrıca Terör olaylarına DUR diyebilmek için bundan güzel zaman olamaz. Haydi motor tutkunları kortejimize Türk bayraklarınız ile katılımınızı bekliyoruz.

MT Yönetimi



27 Haziran 2010 PAZAR


Organizasyon Bilgileri

Anadolu Yakası Kozyatağı Carrefour 12:30
Avrupa Yakası Honda Cem Cevizlibağ 12:30


Anadolu Yakası konvoyunun Honda Cem Cevizlibağa gelmesi sonrası yaklasık 13:30 gibi Edirnekapı Şehitliğine doğru hareket edilecektir.

Edirnekapı Şehitliği çıkışında Konvoy sıra bozulmadan, amacımıza uygun şekilde yapılacaktır.

Program:
Edirnekapı Şehitliği Ziyareti
Şehitlerimize dua edilmesi
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunması
Konvoy şeklinde İstanbul turu

Organizasyon Techturkey & Turkbikers

Teşekkürler sayın yönetici. Acaba site üyelerine en azındanı İstanbul'dan kayıtlı olanlara toplu bir mesaj veremez miyiz?

Bundan daha önemli ne olabilir arkadaşlar, vatansever arkadaşlarınızı çağırın diyenler olmuş, vatansever olmayan zaten arkadaşımız olamaz. Pazar günü gezmeye, eğlenmeye ya da başka şeyler yapmayı seçenler, bu konvoyu bilipte gelmeyenler içlerinde vicdani bir rahatsızlık hissetmiyorlarsa benim onlara da diyecek sözüm yok. Hainlerin amacı belli arakadaşlar, bizi yıldırmak, yüketmek, vazgeçirmek. Vazgeçecek miyiz? ASLA! Yıldırabilirler mi ? ASLA!
Pazar günü tek yürek, tek yumruk hep birlikte Şehitlerimize sahip çıkalım.

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Facebook V.b Siteler Üzerinden Konuyu Paylaşalım Arkadaşlar...
Ne Kadar Fazla Motosiklet/Otomobil Olursak Sesimiz O Kadar Çok Çıkar...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu yarın lgs var ve tam bitiş saati hareket saatine denk geliyor, 1 olsaymış şu saat yahu.

Anadolu ve Avrupa yakalarında buluşma 12:30'da başlıyor. Anadolu yakasından konvoy 12:30'da yola çıkacak. 13:30'da diğer konvoyun gelmesini müteakip yola çıkılacak... Konvoy tahminim saat 14:00 gibide şehitlikte olacaktır.. Bilginize...

Organizasyon Bilgileri

Anadolu Yakası Kozyatağı Carrefour 12:30
Avrupa Yakası Honda Cem Cevizlibağ 12:30

Anadolu Yakası konvoyunun Honda Cem Cevizlibağa gelmesi sonrası yaklasık 13:30 gibi Edirnekapı Şehitliğine doğru hareket edilecektir.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Güncell...
1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.BiLaL_22
9. Casillas
10.Sadık1453
11*Emre
12.Arjantinli69
13. gkhnkzy + zeymen (Özgen arkadaşımızın işi olmazsa beraber gelicez)
14.qenc_motorcu
15.mavibuz
16.GuNMember
17.MkD
18.sinanferah05
19.brs3417
20.
evet isimleri görelim Vatan Sever Arkadaşlar

Bende geliyorum.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılımın artması dileğiyle,organizasyon için teşekkürler, en başta şehitler gelir.:cat:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Organizasyonun son derece başarılı geçeceğini çevreden de konvoya yüksek düzeyde katılımın olacağını tahmin ediyorum..

Habertük , Kanaltürk, CNN, NTV televizyonlarına bilgi verilmiş olup tepkimizi inşallah tüm dünyaya duyuracaklar..

Bazı üyeler ,mesaj içeriklerinde Filistin'i gündeme getirerek olayı sulandırmasalar çok daha iyi olacaktı. O olayda amaç, bebek katili yasa tanımaz siyonist israil'i kınamak idi.

Olayları birbirine bağlamak veya farklı noktalara çekmek topluma fayda yerine zarar verir.

Fatih1453'ün aynı amaçla açılmış '' Şehitlerimiz .. '' başlıklı bahse konu yazı içeriğinde değindiğim üzere; kimse kendi vatanseverliğini başkasının vatanseverliğinden önde göremez..

Ölçemez ve tartamaz !...


Duygu ve düşüncelerimizi forumda ifade ederken ; saygılı,sabırlı, özverili,örnek tutum ve davranış içinde olmalı ve cevap hakkı doğuracak yazışmalardan kaçınmalıyız.. Herkesin inancı kendinedir!..

Bu vesile ile, ülkemiz savunması için gözünü kırpmadan göğsünü siper etmiş mehmetçiklerimize Allah'tan rahmet, kederli ailelerine başsağlığı dilerim..

Ne Mutlu Türk'üm diyene !..

http://[URL=http://img571.imageshack.us/i/imagesca6b65xg.jpg/][/URL]
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.BiLaL_22
9. Casillas
10.Sadık1453
11*Emre
12.Arjantinli69
13. gkhnkzy + zeymen (Özgen arkadaşımızın işi olmazsa beraber gelicez)
14.qenc_motorcu
15.mavibuz
16.GuNMember
17.MkD
18.sinanferah05
19.brs3417
20.Zamisli
evet isimleri görelim Vatan Sever Arkadaşlar


benim işim var aslında ama bu organizasyona tüm kalbimle katılacagim inşallah.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
filistin içinde toplanırız VATANımız içinde yarın inşallah ordayız.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
yarın görüşmek üzere....
beni tanıyan,gören olursa ve benimle tanışırsanız çok sevinirim...
Allah'a emanet olun....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst