Tek TÜRKİYE | Edirnekapı Şehitlik Organizasyonu | 27 Haziran 2010 Pazar

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
evet MT hadi bakalım biraz daha duyarlılık gösterelim güncel tutalım topiği....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.Sinan AKSU (şehir dışında cenazede, yetişebilirse gelicek)
9.BiLaL_22
10. Casillas
11.Sadık1453
12*****ze491 (ismini yazarken sorun oluyor,harf hatası kendin ekleyebilirsin)
13.Arjantinli69
14. gkhnkzy + zeymen (Özgen arkadaşımızın işi olmazsa beraber gelicez)[/QUOTE]
15.kalyon
16..................................
17...........................................
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
evet MT hadi bakalım biraz daha duyarlılık gösterelim güncel tutalım topiği....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.Sinan AKSU (şehir dışında cenazede, yetişebilirse gelicek)
9.BiLaL_22
10. Casillas
11.Sadık1453
12*****ze491 (ismini yazarken sorun oluyor,harf hatası kendin ekleyebilirsin)
13.Arjantinli69
14. gkhnkzy + zeymen (Özgen arkadaşımızın işi olmazsa beraber gelicez)
15.kalyon
16..................................
17...........................................[/QUOTE]

arkadaşlar katılımın daha cok olması için planlarınızı erteleyecek gıbıysenız erteleyın birlık olma zamanı GÜNCEL:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Katılacak arkadaşlara kazasız, belasız bir sürüş dilerim. Umarım hava iyi olur o gün ve katılım da fazla olur.

katılımcı olan grupların olayın bilincinde olarak davranmasını dilerim. Bu konuda organizasyonu yapanlara oldukça fazla iş düşüyor.

Bir de katılacak olanlar için şu habere dikkat çekmek istiyorum.
http://www.haberturk.com/yasam/haber/526663-tuningciler-sehitler-icin-toplaniyor

sayende öğrendım desenıze bayağı kalabalık olacağız :cat:
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
51
İsmimi yazarken sorun oluyormuş. Ben yazmayı bilmiyorum Emre diye yazabilirsiniz. (12.sıradayım)
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
11
groteks ordaysa ben kesin ordayım beni de yazın kendime faydam yok bari vatana millete olsun ya istiklal ya ölüm :pr:
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.Sinan AKSU (şehir dışında cenazede, yetişebilirse gelicek)
9.BiLaL_22
10. Casillas
11.Sadık1453
12*Emre
13.Arjantinli69
14. gkhnkzy + zeymen (Özgen arkadaşımızın işi olmazsa beraber gelicez)[/QUOTE]
15.kalyon
16.funny salih
17...........................................
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Avrupa yakasındaki buluşma noktasını bilmeyenler için....
Hadi millet şu topik ıvır zıvır topiclerinden geride kaldı, güncel tutun bari son 24 saat kaldı haydi.............

 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
GÜNCEL...


1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.Sinan AKSU (şehir dışında cenazede, yetişebilirse gelicek)
9.BiLaL_22
10. Casillas
11.Sadık1453
12*Emre
13.Arjantinli69
14. gkhnkzy + zeymen (Özgen arkadaşımızın işi olmazsa beraber gelicez)[/QUOTE]
15.kalyon
16.funny salih
17.Reşit
18.????????
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÜNCEL...


1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.BiLaL_22
9. Casillas
10.Sadık1453
11*Emre
12.Arjantinli69
13. gkhnkzy + zeymen (Özgen arkadaşımızın işi olmazsa beraber gelicez)
14.kalyon
15.funny salih
16.Reşit
17.????????[/QUOTE]


Sanirim ben katilamayacağim, :pr:
Orada olmamaktansa şimdiden başlığı düzelteyim dedim.
Hepinizden özür dilerim.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
rckgag.png


Türk vatanının ve milletinin ebedî varlığı ile devletimizin bölünmez bütünlüğü uğruna gözlerini kırpmadan canlarını feda eden aziz şehitlerimizi, 27 Haziran 2010 Pazar günü şükran ve rahmetle anıyoruz.

Aziz Şehitlerimiz,
"Temiz kanlarınız ile suladığınız ebedî istirahatgâhınız olan vatan topraklarında rahat uyuyunuz. Emanetinizin bekçisiyiz. Geçtiğimiz günlerde hain saldırılarda kaybettiğimiz askerlerimiz vesilesiyle, başta Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşları olmak üzere, gözlerini kırpmadan asil kanlarını bu topraklara akıtarak sonsuzluğa ulaşan aziz şehitlerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz."

Hepimiz bu ülkenin vatandaşlarıyız. Kürt, Türk, Laz, Ermeni, Yahudi...
Terörün hiçbir haklı sebebi olamaz. İşte bunu göstermek kararlılığımızı sergilemek için motosikletli Saygı ve Terör'e DUR Kortejine tüm "Ben İnsanım, Ben Türk'üm" diyen herkesi bekliyoruz.

Bizler,
Özgürlüğe düşkünlüğü ile tanınan MOTORCULAR olarak terörü ve masumların canlarına kıyılmasını kınamak ve lanetlemek için birleşiyoruz.


Başta televizyon kanalları olmak üzere tüm basına yapılan organizasyon hakkında haber verilmiştir. Ancak yapılacak bu tepki gösterisinin basında yer alması, ses getirmesi ve dikkat çekerek amacına ulaşması için hepimizin katılması şart. Lütfen yarım gününüzü ayırın. Vatanımızı koruyan ve bu uğurda şehit olan mehmetçiklerimiz adına ve ayrıca Terör olaylarına DUR diyebilmek için bundan güzel zaman olamaz. Haydi motor tutkunları kortejimize Türk bayraklarınız ile katılımınızı bekliyoruz.

MT Yönetimi



27 Haziran 2010 PAZAR


Organizasyon Bilgileri

Anadolu Yakası Kozyatağı Carrefour 12:30
Avrupa Yakası Honda Cem Cevizlibağ 12:30


Anadolu Yakası konvoyunun Honda Cem Cevizlibağa gelmesi sonrası yaklasık 13:30 gibi Edirnekapı Şehitliğine doğru hareket edilecektir.

Edirnekapı Şehitliği çıkışında Konvoy sıra bozulmadan, amacımıza uygun şekilde yapılacaktır.

Program:
Edirnekapı Şehitliği Ziyareti
Şehitlerimize dua edilmesi
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunması
Konvoy şeklinde İstanbul turu

Organizasyon Techturkey & Turkbikers
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
hepinize helal olsun bende çok katılmak isterdim bu toplantıya... hepinizi saygıyla selamlıyorum kardeşlerim
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
arkadaşlar konvoy halinde gidildiği için ehliyeet kontrolü oluyormu bir bilgi verirseniz, dosya elimde ama daha ehliyeti çıkartamadım, gelsem konvoy için sorun olurmuyum acaba
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
böyle bir zamanda çok önemli bir organizasyon
ve böyle bir şey yapılacaksa hakkı verilmeli...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst