[adana mt] mersin şenliğindeydi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
3 gün olarak planlanan MERSİN MOTOSİKLET ŞENLİĞİNE,c.tesi akşamüstü katılabildik.ancak gün boyu yapılan tüm aktiviteleri, doğal olarak kaçırdık.genel olarak bol katılımlı,neşeli,yeni dostlukların kurulduğu,eski dostların hasret giderdiği bir etkinlik oldu.bu güzel etkinliği hazırlayan,başta MERMOK başkanı MURAT kardeşimize ve tüm emeği geçen motorcuları yürekten kutluyoruz.bende ki resimleri yükleyeceğim,arkadaşlarımın çektiği resimlerde eklenecektir.önce yoldan görüntüler;
DSCN7989.jpg

DSCN7990.jpg

DSCN7991.jpg

DSCN7993.jpg

DSCN7994.jpg

DSCN7995.jpg

DSCN7996.jpg

DSCN7997.jpg

DSCN8000.jpg

DSCN8001.jpg


şenlik alanından görüntüler.TÜRKİYE'nin dörtbir yanından gelen motorcular,buluşmuşlardı.
DSCN8002.jpg

DSCN8003.jpg

DSCN8004.jpg

DSCN8005.jpg

DSCN8006.jpg


akşam,şenliğe katılan tüm motor guruplarına plaketleri verildi.bende ADANA MT. ve tüm arkadaşlarım adına plaketimizi aldım.sonrasında halk oyunları ve rock konseri vardı.doyasıya eğlenildi.

DSCN8007.jpg

DSCN8008.jpg

DSCN8009.jpg

DSCN8011.jpg

DSCN8013.jpg


çadırlarımızın olduğu alanda,arkadaşlarımızla sohbete daldık.çaylar demlendi,çekirdekler çitletildi,udumuz eşliğinde şarkılar-türküler söylendi.resimler geliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
asıl bomba resimler bendeeeee.emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.arganizasyon süperdi.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir hafta sonuydu,mersinli dostlara emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum,katılan herkese, katılmayanda resimlerle yetinsin :mrgreen:teşekkür ederim.İyiki varsınız



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------

Çok güzel bir hafta sonuydu,mersin ekibine böyle bir festival organize ettikleri için teşekkür ederim,marmoktan güzel oldu,katılan ve emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ederim gelmeyene zaten bişey yok bunlarda benim objektifime takılanlar





ilk kez ben önce geldim



tent city gibi heryer çadır



http:
//www.yukleresim.com/images/74082185477305123886.jpg














ahmetim güne başlarken çadırdan ilk önce göbeği çıkıyor sonra kendisi







festival alanından bir kaç kare







,














baba kız deniz sefası şortu unuttuğum için banada güneşte kızarmak kaldı





burası yapraklı koy festival alanından ayrılıp deniz sefası için buraya geldik







en son molamız tarsus, sonra evlere dağıldık,kazasız belasız döndüğümüz için mutluyum.Tatlı bir yorgunluk
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
50
güzel bir hafta sonuydu emeği geçen herkese teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ee bu kaaa mı,hani bomba demiştin bunlardan dinamit bile olmaz abiiiiii
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen evde otur zaferim,biz sana anlatırız çarşamba günü ama çekirdek almazsan araya reklam atarız on göre
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
kıymetli dostlar. katılımınızdan dolayı teşekkür ederim. eğlenebildiyseniz ve hoşça vakit geçirebildiyseniz ne mutlu bize. koşuşturmaktan dolayı tam manası ile tanışamadık. bu sene yapmaya çalıştığımız küçük çaplı bir şenlikti. fakat sayenizde festivale dönüştü. şenlik bahane beraber olmak şahane..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili stunc,emeği geçen herkese teşekkür ederiz,çok eğlendik hafta sonu olması ve yakın olması bizim için büyük avantajdı,

seneye daha geniş çaplı ve daha da iyi olacağına inanıyorum,ben eksik görmedim şahsen olayı ticari ranta dönüştürmemişler fiatlar gayet uygundu,
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
kıymetli dostlar. katılımınızdan dolayı teşekkür ederim. eğlenebildiyseniz ve hoşça vakit geçirebildiyseniz ne mutlu bize. koşuşturmaktan dolayı tam manası ile tanışamadık. bu sene yapmaya çalıştığımız küçük çaplı bir şenlikti. fakat sayenizde festivale dönüştü. şenlik bahane beraber olmak şahane..

mersin ekibi olarak böyle bir organizasyon düzenlediğiniz için siz hemşerilerime teşekkür ederim:rendeer:keyif aldığım bir şenlikti emekleri geçen tüm mersinlilere teşekkür ederim:cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Arkadaşlar,
Bunlarda bendeki resimler, biz 4 motor biraz erken çıktık. İsmail Ustamızda aracı ile bizlere eşlik etti. Katıldığım ilk festivaldi. Ortam güzeldi, gurubumuzdan (Adana Mt.) katılan arkadaşlarımıza teşekkürler, evini açarak bizleri misafir eden Eray beye ayrıca teşekküre ederim. Muzaffer abimin kahvaltı ve yapraklı koy planlamaları ise harika oldu, sanada teşekkürler abim. Nice festivallerde görüşmek dileği ile.:rendeer:























 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
adanalı dostlarımız şenliğimize renk kattılar sağolsunlar.
hemde tanışmışolduk,bundan sonra buluşup gazaçarız inşallah.
adanalı başkan geç geldin herhalde seninle karşılaşamadık.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bomabaa bi ben ve sevgili hemşerim eksiğiz oracıkta :) hasan abi ve eşi de gelmişler uzun zamandır gezi raporunu da göremiyorduk kendisini gördük daha ii oldum :) d.gürsel abi de coşturmuş hani abi senin olta takımı getirdin de arkadaşlarmı çekmedi resmini ??? sen balık tutardın bu tip gezilerde bildiğim kadarıyla :) tüm adana mty slm lar sevgiler...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Resimlerden anlaşıldığı gibi güzelce eğlenmişsiniz :cat: Misafirim olmasaydı bende çok katılmayı isterdim artık kısmet seneye inşallah :wiinkk:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
adanalı dostlarımız şenliğimize renk kattılar sağolsunlar.
hemde tanışmışolduk,bundan sonra buluşup gazaçarız inşallah.
adanalı başkan geç geldin herhalde seninle karşılaşamadık
teşekkürler.bende sizinle tanışmak isterdim ama denk gelmedi işte.umarım en kısa sürede tanışırız.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst