Doğduğunuzda hangi parça hitti

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallahi bilmiyorum..Yeni doğmuş bir bebek olduğum için şarkıları dinleyemedim.Ayrıca 45 yıl evvel radyo bile doğru dürüst yoktu..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Edit - konuyu yanlış anladım. - Mesajım geçersiz :p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
ben doğduğumda da George Harrison şarkısı hit miş. zaten sevdiğim bir şarkıcı :)

The Number 1 single was:
George Harrison - "My Sweet Lord"


The Number 1 album was:
George Harrison - "All Things Must Pass"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst