Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
S.a arkadaşlar benim mondial 150 zc'm var ama bu asya motor 150 t 19 a nın görünümüne bayılıyorum almayı düşünüyorum ve alırsam kesinlikle gri renk almayı düşünüyorum ben google ye gri 150 t 19 a yazıyorum ama grisini bi türlü bulamadım eğer varsa bu motorun gri renk linkini buraya atarmısınız kesinlikle görmek istiyorum ve sizce bu motor nasıl ufak tefek arızalarını saymazsak iyimi kötümü yoksa arızası aşırı fazlamı çıkıyor lütfen yardımcı olun kesinlikle bilgi edinmek istiyorum eğer iyi ise kesin almayı düşünüyorum..???

Allaha emanet olun allah kaza bela vermesin..

arkadaşım asyanın kırmızıdan başka rengi yok.fakat kanuni storm var aynı motor ve onun gri renklisi var.ama bana sorarsan bizim motorlara kırmızı renk daha çok yakışıyor..ben motoru satalı 2 ay olacak, çok arıyorum motorumu sattığıma pişman oldum zaten.alan arkadaş daha ilk günden kaza yapmış motor pert durumda..
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar boyayla gösterdigim parçanın ismini bilen varmı yada nerelerde satılır fıyatı nedir acil. yolda kalmak zulüm:)

fb8aeb88.jpg
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
oooffffff oooofffff bu motor 3 aydır bana okadar masraf açtıkı ama hala seviyorum keratayı :) gaz kısmı koptu bıraktığımda komple sağ panel elcik geri gitti sonra korna çalmadı fişi çıktı daha sonra şarj almadı şarj konnektörü arızalandı ardından km teli koptu ama yinede seviyorum :) nedenmi? BENİ YAĞMURLU HAVA DAHİL HİÇ BİR ZAMAN YOLDA BIRAKMADI arkadaşlar motoru kullanmadan kullanmaya fark var rodojını güzel yapacaksın rodajda 80-90 yaptım birşey olmadı derseniz sonra görürüm ben sizi motorumun çekişi çok güzel düz yolda anında 110 yapıyor tümseklerde ön kaldırıyor ve motoru ayakta çok rahat kullanıyorum şekil motor arkadaşım ayrıca bendende 2,400 istemişlerdi nakit 1.850 ye aldım 2den fazla verenler çok pahalıya almış sıfır alacaklara yardımcı olurum... SON BİRŞEY DAHA şimdi motor 110 a geldiğinde silindir sıkışıyor gaz kesiyor 80e kadar düşüyor 3000 km ye kadar 100 ü geçmek yok motorun açılmasını ve alışmasını bekliyecez benden size tavsiye ufak tefek şeylere aldanmayın motor gerçekten karizma ve güzel performans harika.... he bu ufak tefek şeylerede katlanamıyorsanız gidin italyan yada japon alın arkadaşım burada ne işiniz var :)))

Ben 2.200+plaka masrafı verdim..Brandası falanı filanı motorun bana gelişi 3bin tl..
Benim ufak tefek sorunlar oldu..
Şuan 3200 km'deyim gayet rahatım..Tek derdim şuanda egzoz onuda değiştiricem..
110 da silindir sıkışması çok acayip geldi bana:silent:
Ben düz yolda rüzgar yoksa zaten 110 yapıyo..Yokuş allağı 120-125 zorladığım oldu banamısın demiyo gidiyo vallahi:cherry:
Ayriyetten bu motorun bayıldığım bi yönü ön freni..Lastik duro olduğu halde arkayı nerdeyse hiç kullanmıyorum..
Lastikleride Metzellerle değiştiricem..Motorum şuanda satılık ama satmak istemediğimden fiyatı yüksek tutuyorum..
Bunu babama bırakıp..
Allah kısmet ederse Hyosung almayı düşünüyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:17 ----------

arkadaşım asyanın kırmızıdan başka rengi yok.fakat kanuni storm var aynı motor ve onun gri renklisi var.ama bana sorarsan bizim motorlara kırmızı renk daha çok yakışıyor..ben motoru satalı 2 ay olacak, çok arıyorum motorumu sattığıma pişman oldum zaten.alan arkadaş daha ilk günden kaza yapmış motor pert durumda..

Abi motoru ne kadar satmaya çalışsakta veya aldığımıza bazen pişman olsakta..
Değerini olmadığı zamanlarda anlıyoruz zaten..
İnş Daha iyisine sahip olursun:cat:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
arkadaşım asyanın kırmızıdan başka rengi yok.fakat kanuni storm var aynı motor ve onun gri renklisi var.ama bana sorarsan bizim motorlara kırmızı renk daha çok yakışıyor..ben motoru satalı 2 ay olacak, çok arıyorum motorumu sattığıma pişman oldum zaten.alan arkadaş daha ilk günden kaza yapmış motor pert durumda..

Bilgin için saol aga eyv.:wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
Emrah.ark aynı hızları bende yapıyordum ancak şuanda son 3 gündür böyle bir sorunla karşılaştım servise sordum piston sıkışıyor 90 ı geçme dedi eee ben düz yolda 110-120 yapıyordum dedim yok diyo piston sıkışır 3.000 km ye kadar açılmadığı için motor şuan sıkışması normal diyo başka bi servise sordum 90 ı geçmeyeceksin diyo ayar ettiler beni Emrah.ark arkadaşım senden ricam gittiğin servisle aran nasıl bilmiyorum ama bi sorarsan yada diğer arkadaşlarım bu sorunumu lütfen servislerinize sorarsanız çok sevinirim kesin çözümü bulayım adam akıllı yaptırmam lazım 80 le gidemem ben ayar olurum 110 la gidiyordum banamısın demiyordu motor sizden en kısa sürede haber bekliyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...!
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Emrah.ark aynı hızları bende yapıyordum ancak şuanda son 3 gündür böyle bir sorunla karşılaştım servise sordum piston sıkışıyor 90 ı geçme dedi eee ben düz yolda 110-120 yapıyordum dedim yok diyo piston sıkışır 3.000 km ye kadar açılmadığı için motor şuan sıkışması normal diyo başka bi servise sordum 90 ı geçmeyeceksin diyo ayar ettiler beni Emrah.ark arkadaşım senden ricam gittiğin servisle aran nasıl bilmiyorum ama bi sorarsan yada diğer arkadaşlarım bu sorunumu lütfen servislerinize sorarsanız çok sevinirim kesin çözümü bulayım adam akıllı yaptırmam lazım 80 le gidemem ben ayar olurum 110 la gidiyordum banamısın demiyordu motor sizden en kısa sürede haber bekliyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...!

arkadaşom motoru böyle kullanmaya devam edersen heryeri dökülür zamanla...ben 90 km geçmeden kullanmama rağmen korkuyordum allah korusun aman dikkatli ol..
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
1
merhaba arkadaslar. bende bu hafta bu motordan aldım. şimdilik memnunum fakatdaha motorlarla ilgılı hıc bır bilgim yok. umarım sayenizde ve yardımlarınızla birseyler oyrenicem.sevgilerle.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
alix35 arkadaşım merak etme motorum canavar gibi boğulmanın sebebini 3sefer servise gittim bulamadılar normal dediler 90 ı geçme dediler gerizakalılar birşeyden anlamıyorlar özel bir servise gittim adam çalıştırdı motoru tam gaz verdi 30sn sonra motor boğuldu adam hemen elini egsoza götürdü kapattı kontağı abi dedi bunun egsozu arızalı içinde parça kırılmış egsozu tıkıyor motoru boğuyor hiç başka yerini kurcalama dedi gittim servise başladım bağırmaya insan gibi olmak davranmak yaramıyor bu servise şimdi egsoz siparişi verdiler yarın gelecek inş değiştirecem. Motorumu çoooooook seviyorum :) vede çooook memnunum
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
S.a arkadaşlar benim bi arkadaşta bu motordan var ve bi rüzgarlığı kırık birde motora çok gaz verince boğuyormuş sebebi ne dedim karbüratörün ordaki borulardan biri yırtılmışmı patlamışmı ne öyle bişey dedi masrafı en fazla 100 dedi ve 400 e stıyor motor şu anda gidiyor yürüyen aksamında bişey yok ne yapiyim alıyimmi ? ayrıca motorun muayenesi 2011 e kadar ve vergi borcuda yok..

motoru üzerimize alırken ne kadar para gidiyor notere falan ?
 
Katılım
5 May 2010
Mesajlar
1
arkadaşlar sakın asya motor almayın hemen arza cıkarıor servise gitse bile cok uzun zamanda gelio hatta daha bekliom parçaları gelmio 43km de cıkardığı arzaları bilsenis ...
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
2
merhaba arkadaşar benım asya 19a var 125 karbüratör taktırdım bı yararı olurmu yakıt yönunden bıraz ama kendı karbüratör yakıt fazla oluyo bana bı yardımcı olursanınz bi akıl verirseniz cok ıyı olacak .... birde 90 km geçemıyorumm
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
7
bende de t19a war km teli gösterge ksımından çıktı.Gövdeyi sökmeden takabilirmiyim ,yoksa gövdeyi açmammı lazım?
 
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
2
herkeze selamlar aranıza girmiş olmaktan mutluluk duyuyorum...
istanbul beşiktaşta yaşıyorum ve işyerime beyazıta gidip gelmek için bir motor bakıyodum
daha doğrusu iki mondial zat 150 ve asya 150t 19a 2side hoşuma gidiyor
sanırım 19a da karar kıldım ve hafta sonu alıcam umarım beni mahçup etmez :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
2
arkadaslar bu motoru gozume kestirdim 1 haftadır araştırıyorum.
toplu param olmadıgı için evkurdan taksitle alacagım 2160 lira 10 ay 210 tl şeklinde odıycem el senedi ile ötv si haric 310 milyonda ötv si var 2420 liraya gelcek baana motor plaka ruhsat bana kaca patlar bilen varmı bide bu motoru alıcam bu hafta içi ama BU ÖNEMLİ. : ALDIGIM GİBİ İSTANBULDAN AKCAYA GİDİCEM. 480 KM YOL .. BENNİ YOLDA BIRAKIRMI DEENEYİMLERİNİZİ PAYLAŞTIIGINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKRLER
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1
selam arkadaşlar bende AS 150 T-19A almayı düşünüyorum bu motorla zaman gazetesi dağıtmayı düşünüyorum acaba bu motor gazete dağıtmak için uygunmudur
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
7
Benim görüş ve deneyimlerim

Merhabalar,
ben aynı motoru tam 2 yıl önce aldım, işe, sağa sola gidip gelmek için kullanıyorum. Şuanda 8000 civarı bir km yaptım.

Aletin görüntüsü çok güzel, gayet yakışıklı, al benisi fazla. Ben alırken yanlış hatırlamıyorsam siyahı yoktu, artık var diye duydum.

Teknik aksam olarak, ben tamirat yada teknik konularında çok bilgili değilim, bir sıkıntım olduğunda servise yaptırdım herzaman, en azından büyük aksaklıkları.

Dediğim gibi, çok yakışıklı bir motor, alacak arkadaşların gözünü korkutmak istemiyorum ama, deneyimlerimi yazayım yinede.

Motorun Sıkıntıları / Parçaların Dayandığı Süre
*Öncelikle, alacağınız mağaza sahibine güvenin derim, ben aldığım ve servise götürdüğüm bayiden muazzam şekilde rahatsız oldum, belli konularda tartışma yaşadım, asya motor'a şikayetimi hem yazılı hemde sözlü ilettim. Mağaza ismini burada yazmayacağım merak eden mesaj atabilir.
*Aldıktan 3 ay sonra Egsozdan sesler geliyordu götürdüm servise egsozun içindeki elyaflar gitmiş dediler, komple egsoz değişti.
*Ön amortisörler patladı, 5. ayda falan, o komple değişti.
*Kilometre saati teli 2 defa ardarda koptu, hatta 2.defa kopması servisten eve dönüşüm sırasındaydı, aynen geri dönmüştüm, dahası motoruma düzgün muamele yapılamadı hala 90km üzerine çıkmıyor ibre ne kadar hızlı giderseniz gidin, yokuş aşşağı dahil. Servis sorunun çözümünü bulamadı en son kadranı da değiştirdiler ancak hala aynı, komik..
*Motorda bızır bızır bir ses var düşük devirlerde, plastik aksamın bir yerinden geliyor ama bulamadım, kulağım alıştı artık.
*Elciklerin sonundaki parlak başların bir tanesi kendi kendine yola düştü, aldıktan 2 ay sonra falandı, servis kullanıcı hatasıdır, bunu garantiye sokamam diyerek değiştirmedi. Bende diğerinide söktüm.
*2. senesi, amortisörlerin parlak, demir kısımlarında benek benek paslanmalar oluşmaya başladı, bu kullanıcı hatası, temizlik eksikliği de olabilir, kışları'da sık sık kullandım çünkü.
*Başka bir arkadaşında belirttiği gibi, ön çamurlugun arkasından hava filtresine su kaçıyor, derin su birikintilerine girince yada sağanak yağmurlarda filtreye su kaçıyor ve yolda kalıyorsunuz, yada 30 km ile yola devam ediyorsunuz, ki bunun çözümü çok basit, filtreyi çıkarıp kurulayarak, ve hazneyi sudan arındırarak motor eski haline geri dönüyor, yaklasık 3-4 defa başıma geldi.
*1. sene sonunda benzin şamandırası bozuldu, ne kadar benzin kaldıgını kafandan hesaplıyorum yada gün ışığında depo kapagını açık bakıyorum.
*Plastik aksam berbat, sarsılmalardan dolayı vs bağlantı, vidalanma noktalarında çatlaklar oluşmaya başlıyor ve yürüyor. Benim motorumda belli yerlerde oldu, arzu eden olursa fotoğrafınıda paylaşabilirim hasarların.
*Kadran biraz dipte kalıyor, ben 1.79 boyundayım dik oturduğum takdirde sadece saati göremiyorum, ileri eğilerek çözüyorum bu sıkıntıyı.
*Motorun standart aynaları elips şeklinde ve yolu çok dar gösteriyor, farklı model bir çift ayna ile değiştirdim.
*2. yıl doldu, motorun aküsünün değişmesi gerekiyor, en azından servisteki ustanın söylediği bu, ayrıca marş rölesi bitmiş. 2 haftadır kullanamıyorum, henuz yaptırma fırsatım olmadı.

Motorun övebileceğim tarafları
*Frenleri ve lastiklerinden çok memnunum, özelllikle ön freni çok iyi tutuyor.
*Motorun hızlanması acaip güzel, direk kendini ileri atıyor, bunu hissedebiliyorsunuz, arkadan biri sıkıştırdığında yada korna çaldığında kısa bir sürede bu durumdan kurtulabiliyorsunuz.
*Sele kısmının, yada koltuk deri kaplaması gayet başarılı, hiç bir yırtılma vs olmadı.
*Farları başarılı, özellikle fren ve stop direk arkadan gelenin dikkatini çekebilecek düzeyde.
*Arkamda yaklaşık 130 kg bir arkadaşımla yaklaşık 3 km yol yaptık, katır gibi banamısın demedi =) Ki bende ortalama 80 kg ağırlıktayım.
*Ön kadran üzerinde cep telefonunuzun çaldığını belirten kırmızı bir led var, faydalı olabilir bluetooth kullanmayanlar için, ama yine kısa boylu kullanıcılar göremiyor. Birde saatte faydalı olabilir.
*Düz , boş bir yolda rüzgarsız bir havada km saati çok yanlış değilse 120 km kadar çıktım, ön rüzgarlık yüzünüzü biraz haşat ediyor ama aletin bu hızı kaldırması gerçekten takdire şayan.

Tavsiye ve kısaca son yorumum,
Bu motoru aldığımdan beri hep biraz görsel modifikasyon yapmak istedim, kısmet olmadı. Örnekleri google da mevcut, jantları siyaha boyamak, farlara eyelid eklemek, aynaları değiştirmek vs, bu canavarı daha güzel yapıyor. Ben çok uzun yol yapmadım, ancak yapsamda bagaj takma taraftarı değilim.
Motor birazcık kız gibi, nazik narin.. Bakımını ihmal etmezseniz, parça ücretinden vs kaçınmazsanız çok sorun çıkartmayacağını düşünüyorum, ben 2 senedir ne aldığıma 100% memnunum, nede pişmanım.

Uzun bir post oldu, özür dilerim. Umarım ihtiyaç duyulan bilgi ve perspektifi sağlar.

Okuduğunuz için teşekkürler =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 ----------

Buarada, bizim bu AST19A nın, ayak marşını sorunsuz tek seferde, ikinci seferde marş aldırabilen varmı yoksa benmi debeleniyorum her gerektiğinde? Boşlugunuda alıyorum vurdurmadan önce ama tek duyduğum tıkırdayan "sanırım" dişlilerin sesi. Çok zor alıyor marşı.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst