Şehir magandaları iş başındaydı...

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende...:p

xxx.jpg

Metehan abi senin böyle şeylere ihtiyacın yok.
Maşallah o kalıbınla adama bi vursan yarısı boşa gider.
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
buyuk gecmıs olsun magandaların haddini bildirmeli aslında ısı gucu bırakmakta zor gelıyor ınsana motor ustunde bıryerlere yetısme telasında oldugumuzdan hep kalıyor.

bayan suruculerı kutluyorum ıslerı zor zanaat vallahı mumkun oldugunca sacları dısarda bırakmayıp bayan olduklarını bellı etmeyen kıyafetlerle motor kullanmalarını onerırım magandalardan korunmak ıcın bu sart
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Neden teşekkür ediyorum? bundan sonra zaten dikkatliydim milyon katı daha fazla dikkatli olmamı sağladıkları için, etrafta ne kadar katilin olduğunun farkına varmamı sağladıkları için ve Allahın ne kadar sevgili bi kulu olduğumun farkına varamamı sağladıkları için...

bence biraz daha rahat ve aşırı dikkatli olarak kullanmazsanız diğer araçlarla trafikte kesişmeniz azalabilir motosiklet ve ya otomobil kullanan bayanlar olarak

Araba kullanmamı bu sitede özellikle bir kaç kişi çok iyi bilirler. bi çok erkekden bile iyi kullanırım.. Bunu ben değil arabama binenler ve ve beni bilenler söyler.. Motor konusundada aynı... Bu eleştirinin yeri burusı değil. Fırsat kolluyorsunuz henemn bayan şöferlere çamur atabilmek için. Bir bak bakalım yazıyı iyice oku bakalım ben nasıl keşismişim diğer araçlarla...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden teşekkür ediyorum? bundan sonra zaten dikkatliydim milyon katı daha fazla dikkatli olmamı sağladıkları için, etrafta ne kadar katilin olduğunun farkına varmamı sağladıkları için ve Allahın ne kadar sevgili bi kulu olduğumun farkına varamamı sağladıkları için...

bence biraz daha rahat ve aşırı dikkatli olarak kullanmazsanız diğer araçlarla trafikte kesişmeniz azalabilir motosiklet ve ya otomobil kullanan bayanlar olarak

Bence bi geçmiş olsun demek daha uygun olurdu sanırım.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
43
Geçmiş olsun tek teselli ciddi bir şeyiniz olmaması.Gelip gördüğüm dönemlerde İst.da trafik yogunlugu bana asla keyifle motosiklet kullanılamayacagını hissettirdi ve bütün bunlara bahsettiğiniz şehir magandaları eklenince vaziyet katlanılmaz oluyor tabii.Umarım yeniden böyle bir başlık açmanızı gerektirecek durumlar yaşanmaz tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Geceleri magandaların azma vakitleri... Haklısın.

Akşam iş çıkışları, iftar vakitleri ve gecenin geç saatlerinde çok çok dikkatli olmak lazım!

Ayrıca sis yokken sis farını yakıp gezen ayılara karşı da dikkatli olunmalı! Gerçi bunlar sis farıyla gezdikleri için kendilerini bir miktar belli ediyorlar.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi senin böyle şeylere ihtiyacın yok.
Maşallah o kalıbınla adama bi vursan yarısı boşa gider.

Dostum zaman yumruk zamanı değil...zaman iletişim çağı...önce sinkaflı küfürlerle tahrik edeceksin ki üzerine gelsin...:p sonrası trafik varsa fişeklersin...:p yoksa artık Allah ne kudret verdiyse...levyeyle iniyorlar birde işin kötü yanı o...
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472

süperr yaa çok güldüm bunaaaaa :)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:17 ----------

Herkese tekrara çokk teşekkürler aman dikkatli olun. genelde hep kendi hatalarım yüzünden düşerdim Böyle hayvanlar tarafından oluncabBiraz hazımsızlık yaptı bende :) Tekrar tekrar teşekkürler.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsun derya..

ne kadar sakinsin .. oysaki kafalarını kıracak kadar kudret damarlarındaki asil kanda mevcut senin :D bir dahaki sefere al bitane çelik cop ver allahım ver ver allahım ver .. bi onaa . bi ona bi ona bi ona :D

hem rahatlarsın stres neyin atarsın nebiliim .. daha sakin çıkarsın yola :D
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
102
Geçmiş olsun ALLAH böyle dengesizlerden hepimizi korusun .
İstanbul da motosiklet kullanamam , İstanbulda motosiklet kullanan bütün arkadaşları yine tebrik ediyorum , büyük cesaret , büyük cesaret ,çok büyük cesaret :cat:
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
101
çok büyük geçmiş olsun. türkiyede motor kullanmak zor. bayanlar içinse 2 kat zordur eminim. bana böyle hareketler yapıldığında bende onlar gibi davranıyor. gerek korna çalarak gerekse iyi dileklerimi bağırarak dile getirerekten kendilerini uyarıyorum:queen:
(tabi 100kg olmamın etkileride var. cevap vermiyorlar:mrgreen: )
...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
çok geçmiş olsun derya...Allah korumuş diyelim....

allahtan sende önemli bişi yok motorun yedek parçası çok boşver..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Geçmiş olsun kardeşim.
Bazı yorumları ağzım açık okuyorum doğrusu:silent: Trafikte hayvan içgüdüsü ile hareket eden bir çok 4tekerlekli var...motosiklet üstündeki bayan erkek yorumunu yapanlara şaşıyorum....Öyle ya, Bayan düşer ünkü dikkatsiz ya da ehil değil, erkeklerin dokunulmazlıkları var..onlara bir şey olmaz:bounce:
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
101
Geçmiş olsun kardeşim.
Bazı yorumları ağzım açık okuyorum doğrusu:silent: Trafikte hayvan içgüdüsü ile hareket eden bir çok 4tekerlekli var...motosiklet üstündeki bayan erkek yorumunu yapanlara şaşıyorum....Öyle ya, Bayan düşer ünkü dikkatsiz ya da ehil değil, erkeklerin dokunulmazlıkları var..onlara bir şey olmaz:bounce:

hayır bayan için araç kullanmak hatta yaşamak bile daha zordur.çünkü etrafta çooook fazla abazan var...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
sanırım baayan olduğunuzun farkına varmış bazıları (klasik türkiye)

ayrıca siz ninja250 ile bukadar durumlara muhattap olmuşsunuz biz 125cclerle ne yapalım :)

tabi bu arada geçmiş olsun herkesden fazla gözünüzü dört açın:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok geçmiş olsun Derya, ucuz atlatmışsın.
Allah hepimizi korusun bu magandalardan..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst