- Katılım
- 12 Ağu 2009
- Mesajlar
- 488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar geçen yaz başında 40 gün cbr125 2500 km,
yaz ortasından sonra 4 ay gt250r 2000 km,
son 40 gündürde 600f kullanıyorum.
aldığımda sağlam bir bakıma soktum. daha bugüne kadar hiç tamirci yüzü görmedi motor. 1800 km yol gittim ve hepsi şehir içinde. oldukça memnunum...
sana tek birşey söyleyeyim. dediğim gibi 4 aylık gt250r tecrübem var.
600f sahibi ile anlaştık. arkadaşım bindi bir tur attı geldi. motorun sahibi ve arkadaşım benim bir tur atmam için ısrar etti.
zar zor oturdum, çalıştırdım. olduğu yerde az bişey gaz verdim 7000 devire çıktı motor. akşam akşam başımıza iş açmayalım dedim ve sürmedim. (çünkü motor hala benim değil) birazda cesaret edemedim. ertesi gün noterden sonra boş biyerde biraz tur attım ve problem kalmadı..
gt250r'ın bana katkısı oldukça büyük.
ben, arada bir kaç ay gt250r ile tecrübe edinmeni öneririm.
yaz ortasından sonra 4 ay gt250r 2000 km,
son 40 gündürde 600f kullanıyorum.
aldığımda sağlam bir bakıma soktum. daha bugüne kadar hiç tamirci yüzü görmedi motor. 1800 km yol gittim ve hepsi şehir içinde. oldukça memnunum...
sana tek birşey söyleyeyim. dediğim gibi 4 aylık gt250r tecrübem var.
600f sahibi ile anlaştık. arkadaşım bindi bir tur attı geldi. motorun sahibi ve arkadaşım benim bir tur atmam için ısrar etti.
zar zor oturdum, çalıştırdım. olduğu yerde az bişey gaz verdim 7000 devire çıktı motor. akşam akşam başımıza iş açmayalım dedim ve sürmedim. (çünkü motor hala benim değil) birazda cesaret edemedim. ertesi gün noterden sonra boş biyerde biraz tur attım ve problem kalmadı..
gt250r'ın bana katkısı oldukça büyük.
ben, arada bir kaç ay gt250r ile tecrübe edinmeni öneririm.