Dövme Konusunda Yardım Edermisiniz?

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar şu sıralar dövme olayına fena şekilde kafayı takmış bulunmaktayım:)

Sonuç olarak bende bir dövme sahibi olmaya karar verdim..
Fakat kararsızlık beni bitiren şey oldu..
1-2 aydır modellere bakıyorum..
Katologlara bakıyorum..
Ama tam olarak karar veremiyorum..

Aşşağıdaki modeller yaptırmayı düşünebileceğim şeyler olarak indirgedim..
Bu tarz birşeyler istiyorum..


e0e69b25.jpg


6090e98e.jpg


ecfb5878.jpg


7cf3677c.jpg


Tam olarak anlamam fakat bio tattoo diye geçiyor bu modeller..
Bunların arasından veya sizin bu olabilir dediğiniz model varsa yardım ederseniz sevinirim:)

Şimdiden teşekkür ederim..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ten rengine göre yapacağın dövmenin uyumuda değişir
ben herşeyden çabuk sıkılan bi insan olduğumdan hiç girmiyorum dövme olayına ama şöyle bir şeyi düşünmedim değil yani belki biraz klasik olabilir ama benim çok hoşuma gidiyo özellikle beyaz tenliysen çok iyi durur
5yuwkm.jpg
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Ben karar aşamasında çok sıkılıyorum..Bu her konuda böyle oluyo..Fakat yaptıktan sonra sıkılmaktansa karar aşamasında sıkılmak daha iyi diye düşünüyorum..
Tribal desenlerini pek beğenmediğimden düşünmüyorum..

Benim koyduğum 4 resimdede..

1.si balıkları seviyorum..O modelin biraz küçüğünü yaptırıcam eğer o olursa..
2.Bi anlam ifade etmediğini düşündüğümden yaptırmayı düşünmüyorum ama fikir açısından koydum..
3.Farklı durduğundan ve mekaniğe olan ilgimi yansıtması amacıyla olabilir..
4.Akrep burcuyum:mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3. resmi beğendim. En azından bana göre diğerlerinin arasında daha hoş duruyor.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ben olsam bu kadar büyük bişey yaerine ufak ama eetkili bişey tercih ederdim.DİKENLİ TEL... ben bi ara yaptırmayı düşünmüştüm telin yanında da kan ::shake2::
 
Katılım
23 Kas 2005
Mesajlar
151
benimde sol bacağımda koi balığı dövmesi var o yüzden balık dövmesi derim.birde kanımca yaptırdığın dövmeni bir anlamı olmalı.o yüzden tribal ve mekanik dövmeler pek hoşuma gitmiyor.tabiki zevkler tartışılmaz.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
3. resmi beğendim. En azından bana göre diğerlerinin arasında daha hoş duruyor.

Bende o modeli beğendim zaten balıklıyla onun arasında kaldım:)

balıkları seviorsan japon balıkları çok güzel oluyor.

My_tattoo_by_stareater.jpg

Buda güzelmiş renginde oynama yapılırsa daha güzel olabilir..Teşekkür ederim.

ben olsam bu kadar büyük bişey yaerine ufak ama eetkili bişey tercih ederdim.DİKENLİ TEL... ben bi ara yaptırmayı düşünmüştüm telin yanında da kan ::shake2::

Bu boyutlarda değil dirsekten 1-2 cm yukarda biticek oda dikenli tele göre büyük sayılır ama tercihim bu yönde:)
benimde sol bacağımda koi balığı dövmesi var o yüzden balık dövmesi derim.birde kanımca yaptırdığın dövmeni bir anlamı olmalı.o yüzden tribal ve mekanik dövmeler pek hoşuma gitmiyor.tabiki zevkler tartışılmaz.

Balıkları seviyorum..Mekanikte değişik duruyor..
2si arasındaki karar'ı vermek zor:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer 3. şekli aynı şekilde uygulayacak birini bulursan bence onu yaptır. Bilgin vardır sanıyorum ama bir hatırlatayım. Bu dövmeler her ne kadar kalıcı dövme dense de ömürlük olmuyor zamanla soluyor ve yeniletmen gerekiyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
BBRR a git..Hem sana yakın.... Eli de hafiftir.... :p Acıtmıyor.... :p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Eğer 3. şekli aynı şekilde uygulayacak birini bulursan bence onu yaptır. Bilgin vardır sanıyorum ama bir hatırlatayım. Bu dövmeler her ne kadar kalıcı dövme dense de ömürlük olmuyor zamanla soluyor ve yeniletmen gerekiyor.

Yapilan malzemenin kalitesinden kaynaklandığını sanıyorum onun..


BBRR a git..Hem sana yakın.... Eli de hafiftir.... :p Acıtmıyor.... :p

Marmaristeydi herhalde BBRR abi:p
İlkini yapıcak kişi hazır ama 2.de BBRR abiye gidicem:)
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
dövme yaptıracaksan sürrealizm temalı portrelere bakmanı tavsiye ederim.tabi bide iyi bir tatoocu bulman gerekiyor,öyle herkese kendini iğneletmemenide öneririm.işin ehli sayılı dövmeciler ancak kalıcı bir dövme yapabilir,boyalara biledıkkat et bu iş için olanlarını kullanan dövmeci bulursan yaptır.makinesi iğnesi el yapımı olan birine denk gelip bide hint kınalı boyalara denk gelırsen vay haline.bunu yaptırırken cok iyi düşünmeni bide ilerde pişman olmayacağın özel bir tema yakalamanı temenni ederim:rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
İyi bir tattoocu buldum bu işi uzun zamandır yapıyor..Çevremde dövme yaptiği birçok kişide var ve memnunlar..Malzemelerini daha görmedim pek bi bilgim yok ama el yapımı makinayla çalışmadığını biliyorum:)

Daha önce o yanlışa düşüp kendimi bi arkadaşıma iğneletmiştim..El yapımı onun demesiyle makinasıyla..Sonucunu tahmin bile edemezsiniz mikrop kaptı şişti..Yaptığıda bi halta benzemedi ki..Ne kadar salakmışım..

Sonuç olarak araştırıyorum..
Tabiki olduğu zaman en iyisi olmalı..Yaptığım şeyden pişmanlık duyucaksam yaptırmanın bi alemide yok..

Önerileriniz için çok teşekkürler:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili emrah desen konusunda yardımcı olamayacağım maalesef.
Ama banyo yaptıkça dövme kalitesini yitiriyor.
Bazı dövmeler 1 yıl içerisinde bile belirginligini kaybediyor.
Bak bu benim 2008 yılında yaptırdığım dövme, hala canlılığını koruyor. Eğer istersen yaptırdığım yerin adresini sana verebilirim. İstanbul şişli'de gayet hijyenik bi ortam.

 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
3 numara ve avatarımdaki türkiye haritasını tavsiye ederim
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Sevgili emrah desen konusunda yardımcı olamayacağım maalesef.
Ama banyo yaptıkça dövme kalitesini yitiriyor.
Bazı dövmeler 1 yıl içerisinde bile belirginligini kaybediyor.
Bak bu benim 2008 yılında yaptırdığım dövme, hala canlılığını koruyor. Eğer istersen yaptırdığım yerin adresini sana verebilirim. İstanbul şişli'de gayet hijyenik bi ortam.



Sinan bu aralar yerimden kıpraşamıyorum..
Sezon açılcak diye beklenti hazırlık vs..
İnsan olduğumu bile unuttum diye bilirim:mrgreen:
Burda güvendiğim bir arkadaş var..
Ona yaptırmayı düşünüyorum..
Farklı olarak kapatma yapılcak bi dövmeye benziyen bişey var yine kolumda onu daha prof.. birine yaptırmak istiyorum..
Sezon sonu İstanbul'a dönücem..
O zaman haberleşiriz..
Dövme konusunda ustalığına hayran kaldığım biri daha var Coskun Sakre..
Eğer bundan sonra tekrar düşünürsem bu konuyu ona muhakkak yaptırıcam:)


3 resim daha bi güzel


3 numara ve avatarımdaki türkiye haritasını tavsiye ederim


Mekaniğe olan ilgimden dolayı bende onu düşünüyorum ve sonuç olarak ona benzer bişey olucak:)

Hepinize teşkekkür ederim yorumlarınız için :rendeer:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
dövme sevmem,neden yaptırırlar anlamamda:) ama motor sevdiğim için 3. resim harikaymış onu yada ona benzer bi dövme motor üstündeyken yazın tam ortasında süper durur:)
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
Dövme banyo yaptıkça kalitesini yitirmez.

Dövme yıllar içerisinde solmaz. (20 sene sonrasından bahsetmiyorum)

Bunun olmasının 3 nedeni vardır.

1. Kötü işçilik (Uygun iğne boyu ve kalınlığı kullanılmaması)
2. Kötü Malzeme
3. Yapım sonrası dövmeyi kötü koruma

Bu mevsim dövme yaptırmak için en kötü mevsimdir. Dövme yapılan bölge epidermis katmanında yara oluşturur. Vucud bu yarayı kapatmak için çalışır. Eğer bu mevsimde dövme yaptırırsanız ve dövmeniz güneş ışığını görecek bir bölgede ise. Vucud o yarayı savunmak için daha kalın bir deri tabakası oluşturur. Böylece epidermis de bulunan boya daha kalın bir deri tabakası altında kalır ve soluklaşır. İllaki bu mevsimde dövme yaptıracaksanız; kesinlikle güneşe çıkmayın. Çıkacaksanız kısa süreli çıkın ve en az 60 Koruma faktörlü Tıbbi güneş korumaları sürerek çıkın. Nivea ırt zırt gibi kozmetik olanlarla değil.

Dövme seçme konusuna gelince. Aklıma esti dövme yaptırmak istiyorum dememelisin. 34 yaşındayım. 18 yaşından beri dövme yaptırmak istiyordum. İlk dövmemi 5 sene önce yaptırdım. Bunun sebebi şu. Ömrün boyunca bedeninde taşıyacağın bir aksesuar seçmenin zorluğu. Bu senin için birşey ifade etmeli, taşımaktan gurur duymalısın. Gurur duymasan bile senin için ciddi anlamı olmalı. Bu hem zihnen hem bedenen kendinle barışık olmanın yolu. Yaptıracağın dövmeyi çok ama çok iyi seçmekten geçer. Bu kolye, saat , ayakkabı gibi bir aksesuar değildir çünkü. Sıkıldığın zaman çıkarıp atamazsın. Sildiririm ne olacak diye düşünüyorsan, kazın ayağı da öyle değil.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst