Honda Honda CBR 900 RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
benim makina


cimg0059x.jpg

dostum bikaç foto çek koy yahu valla benim makine izmirde değilse resimlerini koyucam haftaya gidince çekeyim
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
954 rr daki tip hangi motorda Var?? Kafa grenajına ve farlarına hastayım denk getirirsem alabilirim yani o derece severim bu makinayı..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
motor yatıyor 2 aydır lastikler değişecek bakımları yapılacak çok iş var çook :)
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Yakıt gazlamana göre değişir 250-350 diyebiliriz ortalama
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
2
1998 honda cbr 900 rr

Dostum makinanın resimlerini ve bilgilerini yazarsan vede fiyat konusunda bilgilendirme yaparsan düşünen arkadaşlarım çok bende haziran gibi 98 kiremit rengi temiz bulursam almayı düşünüyorum..

bende bu makinadan var satabilirim kremit rengi
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
36
900 rr benim eski kullandıgım motorlardan biriydi, 95 modeldi. birinci vites120 km hıza çıktım 11 sn 200 e ulaşan bir motordu.en son 250 görmüştüm. ve 600 f den daha dengeliydi.600 f birinci vites 110 görüyor belki son hız olarak 600 f biraz daha yeniliginin eseri olarak hızlı olabilir fakat 200 e kadar 600 f geçer eski olmasına ragmen


600 f de bazen kafa sallattıgım oluyor. ama 900 rr o kadar yüklenmeme ragmen kafa salladıgını hatırlamıyorum. o yüzden daha güvenli geliyor bana 900 rr

Nacizane lastik havalarını kontrol etmekte fayda var derim
makineyi yeni aldığımda virajlarda yüklenince bendede bu sıkıntı vardı havaların düşük olduğunu tesbit ettim şimdi şikayetçi değilim (el kitabı ön:36, arka 42psi soğukken)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
arkadaşlar 96 modelleri karbüratörlümü_?
karbüratörlü diye tahmin ediyorum ama bilen yazarsa iyi olur.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
16
merabalar arkadaslar
cok merak ettıgım bı durum var ve bana yardımcı olabılıcegınızı dusunuyorum, en azından aranızda kullanıcılar varsa eger ne oldugunu kesın biliyolardır dıye dusunuyorum
2000 model 929rr firebalade ım var ve control panelınde sol sınyal gotergesının sagında yanan kırmızı bır ısık var bende sureklı yanıyor bu ısık ve ne oldugunu merak edıyorum.
netten bıraz aradıysamda kullanıcı kıtabı yada control panelını tanıtan bı yazı veya gorsele rastlamadım. bılenınız varsa yanan ısıgın ne oldugunu tam olarak bana solıyebılırmı????
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
16
900rr ın kafa demiri sökülünce ne oluyo bilen var mı? :D orda şekilsin şekilsiz duruyo o parça, neden varsa..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst