2010 Wsbk , Wss , Takvim, Pistler, Takımlar Ve Kenan Sofuoglu

Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
WSBK resmi sitesi Haga için canlı istatistik verirken motoru kısmında Ducati 1098 diyor, yarış sırasında ve sonrasında defalarca 1198 yazısını okudum. Checa'nınkini tam göremedim ama sanki onunki 1098 idi. Bu konuda beni aydınlatacabilecek bir kimse varsa sevinirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:29 ----------

Ben kendimi aydınlattım. Gerek kalmadı.

http://www.ultimatemotorcycling.com/files/sbk-ducati-1198-haga.jpg
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Kenan Assen'de 1. Antrenmanda en iyi tur derecesini yaptı. En iyi derecesi Takım arkadaşı Pirro'nun 0.317 saniye önünde idi. Assen evleri sayılır zaten.

İlgilenen üç beş arkadaşa duyurulur. :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Sıralama turları:

1. Kenan Sofuoglu TUR HANNspree Ten Kate Honda CBR600RR 1min 37.908s
2. Eugene Laverty IRL Parkalgar Honda CBR600RR 1min 38.421s
3. Michele Pirro ITA HANNspree Ten Kate Honda CBR600RR 1min 38.567s
4. Joan Lascorz ESP Kawasaki Motocard ZX-6R 1min 38.660s
5. Fabien Foret FRA Lorenzini Kawasaki ZX-6R 1min 38.780s
6. Matthieu Lagrive FRA Triumph BE1 Racing 675 1min 38.961s
7. Katsuaki Fujiwara JPN Kawasaki Motocard ZX-6R 1min 39.087s
8. David Salom ESP Triumph BE1 Racing 675 1min 39.143s
9. Chaz Davies GBR Triumph BE1 Racing 675 1min 39.202s
10. Robbin Harms DEN Harms Benjan Honda CBR600RR 1min 39.327s
11. Gino Rea GBR Intermoto Czech Honda CBR600RR 1min 39.441s
12. Jason Di Salvo USA Triumph BE1 Racing 675 1min 39.570s
13. Massimo Roccoli ITA Intermoto Czech Honda CBR600RR 1min 40.174s
14. Alexander Lundh SWE Cresto Guide Honda CBR600RR 1min 40.235s
15. Miguel Praia POR Parkalgar Honda CBR600RR 1min 40.530s
16. Danilo Dell'Omo ITA Kuja Honda CBR600RR 1min 41.123s
17. Bastien Chesaux SUI Harms Benjan Honda CBR600RR 1min 42.345s
18. Paola Cazzola ITA Kuja Honda CBR600RR 1min 44.401s
19. Imre Toth HUN Team Toth Honda CBR600RR 1min 44.564s
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Kenan 3. olmuş, yarışı izleyemedim. Laverty 1. olmuş, Lascorz 2.

Laverty dün tweeterda uçan Türk Kenan'ı nasıl geçicez diyordu, ama anlaşılan geçmeyi başarmış.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Seni göremedim zaten bu hafta yarış esnasında sitede :) Neyse takılıyorum. Ben sana kısa bir özet geçeyim istersen :wiinkk:

Kenan tüm antremanlarda ve sıralamalarda dahi en iyi zamanları elde etmişti ve zaten yarışa da ilk sırada başladı. Sanırım motorla ilgili beklemedği bir şeyler vardı (lastikler olabilir) birkaç tur sonra laverty ve lascorz a geçildi. Ancak bu iki yarışçıyı son turlara kadar kopmadan takip edince atak yapmak için son turları beklediğini düşünmüştüm her zamanki gibi ancak öyle olmadı.

Lascorz kendi hatasıyla zaman kaybedince Kenan ikinciliği aldı ancak son turlarda Laverty ile fark yarım saniye iken kameraların göstermediği bir anda fark 1.5 saniye ye çıktı ve Lascorz son 2 turda Kenan'ı yakalayıp tekrar geçti.

Önceki yarışlarda çoğu kez lastiklerden memnun olmadığını söylürdu, yine lastikler ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşüyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hollanda'dan simdi geldim yorgunluktan ayakta uyumak uzereyim.
Sadece sonuçlari asayim simdilik.
Takatimiz kalirsa, yaris hakkinda konusuruz.

Assen Supersport - Race

1 50 Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 34'45.753 (164,629 kph)
2 26 Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 2.796
3 54 Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 2.962
4 7 Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 23.040
5 14 Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 26.338
6 127 Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 32.544
7 4 Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 36.591
8 37 Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 36.697
9 55 Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 36.879
10 117 Praia M. (POR) Honda CBR600RR 47.288
11 5 Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 48.168
12 40 DiSalvo J. (USA) Triumph Daytona 675 49.006
13 9 Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'28.408
14 8 Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'36.505
15 33 Cazzola P. (ITA) Honda CBR600RR
16 10 Toth I. (HUN) Honda CBR600RR
RET 99 Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R
RET 25 Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675
RET 51 Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan takımın sitesindeki demecinde, "Frenlemede gerçekten sorun yaşadım, hava sıcaklığı arttığından dolayı mı emin değilim" gibi birşeyler söylemiş. Yarış esnasındaki tur zamanlarına bakmadım. Bir ara (2.-3. tur falandı galiba) 1.38.700 küsürlü bir turla en hızlı turu atmıştı. Sonlara doğru da (bitime 1-2 tur kala) 1.40 küsürlü bir tur geldi. Sanırım bir yerde hata yaptı ancak televizyon göstermedi neler olduğunu.

Sıralamada Laverty'ye yarım saniye fark attıktan sonra açıkçası son 2-3 tura kadar Lascorz ve Laverty'nin arkasında bekleyip lastiklerini koruyacağını sonra da hücuma kalkacağını beklemiştim. Olmadı. Son turda Lascorz'a geçilmese çok çok iyi olacaktı bence. Yine de 16 puan 0 puan almaktan iyidir. Daha 9 yarış var.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Kenan tüm antremanlarda ve sıralamalarda dahi en iyi zamanları elde etmişti ve zaten yarışa da ilk sırada başladı. Sanırım motorla ilgili beklemedği bir şeyler vardı (lastikler olabilir) birkaç tur sonra laverty ve lascorz a geçildi. Ancak bu iki yarışçıyı son turlara kadar kopmadan takip edince atak yapmak için son turları beklediğini düşünmüştüm her zamanki gibi ancak öyle olmadı.

bende son turlarda her zaman yaptığı gibi geri döneceğini bekledim buna inanıyordum ve geçilmesinin kendisi izin verdi gibi gelmişti stratejik olarak yani ilk ikili birbirini yorar son turlarda kenan şov yapar diye umdum ama olmadı ne yazıkki:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:50 ----------

Sıralamada Laverty'ye yarım saniye fark attıktan sonra açıkçası son 2-3 tura kadar Lascorz ve Laverty'nin arkasında bekleyip lastiklerini koruyacağını sonra da hücuma kalkacağını beklemiştim. Olmadı. Son turda Lascorz'a geçilmese çok çok iyi olacaktı bence. Yine de 16 puan 0 puan almaktan iyidir. Daha 9 yarış var.


o hücumu bekledik hep ama olmadııııı:pale:
yinede gurur ve heycan vericiydi :cat:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bende ufak ufak yaylanayim artik..
Bende Hollandada Assen deydim...
Yarislara kendi cercevemden baktim...
ilk motor yarisina bakmamdi ve baba bu ne istir demekten kendimi alamadim..

O cocuklarin cegregini yapabilsem...
Yok yahu ne cegregi..
Fazla kacti...
10 da 1 ini yapabilsem
Yuppiiiiiiiiiiiiiiii cekerim
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Kenan takımın sitesindeki demecinde, "Frenlemede gerçekten sorun yaşadım, hava sıcaklığı arttığından dolayı mı emin değilim" gibi birşeyler söylemiş. Yarış esnasındaki tur zamanlarına bakmadım. Bir ara (2.-3. tur falandı galiba) 1.38.700 küsürlü bir turla en hızlı turu atmıştı. Sonlara doğru da (bitime 1-2 tur kala) 1.40 küsürlü bir tur geldi. Sanırım bir yerde hata yaptı ancak televizyon göstermedi neler olduğunu.
.

Evet merakla bekliyordum sonunca güncellemişler :) Yarışa kadar her şey o kadar güzeldi ki çok keyifli bir yarış olucağını bekliyordum. Gerçi sporcumuz yine podyumda 3cü oldu ama gönlümüz 1.cilik beklerken sanki bu sonuç çok çok kötüymüş gibi hissediyoruz. Şuan şampiyona da Lascorz un 8 puan gerisinde. İnş gelicek yarışlarda herşey daha güzel olucak.

Superbike ları eklerken şunu da sıkıştırsaydın ya araya :)

Supersport Highlights Assen
http://www.youtube.com/watch?v=CZy_eDOJpPU

Yarış videosunu henüz eklenmemiş özet var henüz
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gençler uyanın da neler oldu bir anlatıverin, çatlatmayın adamı meraktan :)

gençler derken:)
Yahu televizyonda seyredenler bizden daha çok sey gormustur.
:)
Ben yarisi bir seyredeyim ancak oyle yorum yaparim.
Tek bildigim yaris sonrasinda Kenan'in arka lastik tabiri yerindeyse resmen parçalanmis.
Kenan çok üzgündü.
Neden uzuluyorsa?
5. olan ön kaldirip zafer çigliklari atiyor, bizim Kenan neredeyse aglayacakti.
:)
Alem bu çocuk.
O uzulunce biz de uzulduk tabi.:bounce:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978

Pardon ihtiyar delikanlılar olacaktı :cherry:

Yahu televizyonda seyredenler bizden daha çok sey gormustur.

Tek bildigim yaris sonrasinda Kenan'in arka lastik tabiri yerindeyse resmen parçalanmis.

İyi ya işte, görmediğimiz böyle şeyleri anlatın diyoruz:bounce: Bir de bol fotoğraf ve olmassa olmaz geyik muhabbeti tabii :)



Superbike ları eklerken şunu da sıkıştırsaydın ya araya :)

Genelde önce Supersport yarışını koyuyor bu arkadaş, bu sefer önce Superbike'ları koymuş. Kulağını çekerim :) Buyur ;


Supersport Assen yarış özeti

http://www.youtube.com/watch?v=CU1YEA1GA7c
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
İyi ya işte, görmediğimiz böyle şeyleri anlatın diyoruz:bounce: Bir de bol fotoğraf ve olmassa olmaz geyik muhabbeti tabii :)

:)

Muhabbeti anlatacagiz da nerede anlatalim diye dusunmekteyim.
Aksam baktim bir suru topic açilmis.
Onlardan birine takilalim, bosu bosuna topic kirliligi yaratmayalim.
:cherry:

Ben de fazla foto yok.
Remzi ile Ayhan çok fotograf çekti.
Asarlar herhalde.
Ben su aksamki topiclere bir bakayim da ona gore karar vereyim yeni topic açip açmamaya.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Seni göremedim zaten bu hafta yarış esnasında sitede :) Neyse takılıyorum. Ben sana kısa bir özet geçeyim istersen :wiinkk:

Kenan tüm antremanlarda ve sıralamalarda dahi en iyi zamanları elde etmişti ve zaten yarışa da ilk sırada başladı. Sanırım motorla ilgili beklemedği bir şeyler vardı (lastikler olabilir) birkaç tur sonra laverty ve lascorz a geçildi. Ancak bu iki yarışçıyı son turlara kadar kopmadan takip edince atak yapmak için son turları beklediğini düşünmüştüm her zamanki gibi ancak öyle olmadı.

Lascorz kendi hatasıyla zaman kaybedince Kenan ikinciliği aldı ancak son turlarda Laverty ile fark yarım saniye iken kameraların göstermediği bir anda fark 1.5 saniye ye çıktı ve Lascorz son 2 turda Kenan'ı yakalayıp tekrar geçti.

Önceki yarışlarda çoğu kez lastiklerden memnun olmadığını söylürdu, yine lastikler ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşüyorum.


Biraz geç olacak ama, açıklamalar için sağol Kadze.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan Monza'da yine pol pozisyonunu aldı. Takımın resmi sitesindeki açıklamasında da assen yarışı için yaptığımız ayar hatasını burada yapmayacağız demiş. Yarışı kazanır umarım.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Monza'da Laverty birinci, Kenan ikinci, Lascorz üçüncü olmuş.

Puan tablosunda Lascorz 101 puanla birinci, Kenan 97 puanla ikinci, Laverty 91puanla üçüncü durumda.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ikincí yarisi kim kazandi? ben seyretmeden ciktim. cepten yaziyorum kusura bakmayin.hata kontrolu yapma imkanim yok. kestane kebap acele cevap.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst