Devir işlemi

Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
9
Hayırlı forumlar herkese,

Yaklaşık 10 gün önce CBR 125 Repsolümü noter satışıyla aldım. Fakat daha ruhsatı değiştirip devir işlemini bitirmedim. Sorum Devir işleminin süresi noter satışının gerçekleştiği günden itibaren kaç gün süresi var ? Bildiğim kadarıyla o günü aksatınca ceza ödeniyor. Bu konuda bilgilendirirseniz memnun olurum.


İyi forumlar.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
9
1 ay süresi var üzerine alman için.


Teşekkür ederim Dreamdark. Bir extra soru daha gelsin o zaman. İstanbulda devir işlemi yapacağım. Son zamanlarda yapan varsa bilirler. Toplam ne kadar bir maliyet gidiyor. O na göre bütcemizi ayarlıyalım .) 70 küsür Zorunlu trafik sigortası onu biliyorum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Trafik sigoortanı gününde yaptırmalıydın, geciktin diye cezaya giricek şimdi. Artı trafikte büyük tehlike arz ediyor senin için bi kaza olsa Allah korusun sigortan yok..
Şubede ek1 formu doldurtmak 10 liraya patlıyor. 54 lira sayfa başına alıyorlar.
Plaka değişicekse de 15 lira..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Teşekkür ederim Dreamdark. Bir extra soru daha gelsin o zaman. İstanbulda devir işlemi yapacağım. Son zamanlarda yapan varsa bilirler. Toplam ne kadar bir maliyet gidiyor. O na göre bütcemizi ayarlıyalım .) 70 küsür Zorunlu trafik sigortası onu biliyorum.

trafik sigortası acenteye göre çok fark ediyor,tek firmayla yetinmeyin diğerlerine de mutlaka sorun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 ----------

SUCU SİGORTA
İLETİŞİM BİLGİLERİ

ATLAS ÇIKMAZI, KÖŞE HAN
NO:1 ÜSKÜDAR / İSTANBUL

Tel : 0216 553 11 88
0216 553 54 46
Fax : 0216 343 30 64
Gsm: 0532 212 66 88
[email protected]


fiyat almanızı öneririm.ben 34,88 tl ye yaptırmıştım geçen sene
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ben geçen hafta hallettim.

Trafik sigortasını 61 TL'ye yaptırdım. Sonra Beşiktaş trafiğe gittim, 2 TL'ye dosya alıyorsun. Orda o dosyadaki 2 adet formu doldurmak için 10 TL isteyen adamlar var. Ama ben kendim doldurdum. Zaten ruhsatta ve kimliğindeki bilgileri yazıyorsun. Sonrada 46 lira harcı ödedim o kadar. 2 gün sonrada teslim almaya gittim.

Beşiktaş trafik internetten randevulu sisteme geçmişler. Süper bir uygulama bence. Benim işim toplamda yarım saat sürdü (2 adet formu doldurmamda içinde).
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Peki arkadaşlar bir soruda benden..Ben geçen hafta aldım motorumu. Plaka izmir. Ben istanbulda yaşıyorum. Plakanın değişmesi gerekcekmiş. Ben henüz sigortayla ilgili bir işlem yapmadım plaka değişeceği için. Elimdeki poliçeninde bir ay kadar süresi var. O poliçe iptal mi oldu? Ben şu an cezaya giriyor muyum? bir ay süresi varmış üstüme almak için. önümüzdeki bir iki hafta içinde ilgilenebilceğim konuyla. Yoksa acele etmeli miyim? Ceza ödemek istemiyorum.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Peki arkadaşlar bir soruda benden..Ben geçen hafta aldım motorumu. Plaka izmir. Ben istanbulda yaşıyorum. Plakanın değişmesi gerekcekmiş. Ben henüz sigortayla ilgili bir işlem yapmadım plaka değişeceği için. Elimdeki poliçeninde bir ay kadar süresi var. O poliçe iptal mi oldu? Ben şu an cezaya giriyor muyum? bir ay süresi varmış üstüme almak için. önümüzdeki bir iki hafta içinde ilgilenebilceğim konuyla. Yoksa acele etmeli miyim? Ceza ödemek istemiyorum.


elindeki poliçenin 1 ay süresi yok 10 gün felan olması lazım.....aklında bulunsun...ruhsatı devir işleri için 1 ay süren var..sigorta için değil yani..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst