- Katılım
- 5 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
Çoklu Üyelik İhlalleri Nedir?
Aynı bilgisayarı kullanarak foruma giriş yapan üyelerin duyurulduğu alandır.
Bu forumun amacı ise forum kurallarımızda yer alan birden fazla üyelik kullanılmasını engellemektir. Bilmeyenler için ilgili forum kuralını aşağıya ekliyorum.
Tabii ki aynı bilgisayarı kullanan birden fazla kullanıcı olabilir. Bu yüzden bu forumda duyurusu yapılan kullanıcı, kendileri ile alakalı çoklu üyelik girişi konusuna açıklama yapmak zorundadırlar. Mantıklı bir açıklama getirilmediği taktirde çoklu üyelik girişi yapan üyeliklerinin siteye girişi yasaklanacaktır.
Çoklu üyelik girişi forumundaki konulara, sadece o konuda üye adı geçen kişiler açıklama yazabilir. Konu dışı veya kendisi ile ilgili olmayan konuya mesaj yazan üyelerin mesajları silinir, tekrarı halinde üye cezalandırılır.
Saygılar
MT Yönetimi
Okumadan yorum yapıyorsunuz. İlk önce yazılanları okuyun.
Okumadan yorum yapıyorsunuz. İlk önce yazılanları okuyun.
tamam işte mantıklı açıklama diyorsan herkes erkek kardeşim de kullanıyor der çıkar işin içinden bu kadar basit admin.Haksız mıyım?
Ayrıca yukardaki sorum için cevap bekliyorum neden gece 3 te uyarı verilip oglenleyin uzaklaştırıldı?
Cevaplarsan sevinirim.Merak ediyorum cevabı çünkü
Çoklu üyelik girişi forumundaki konulara, sadece o konuda üye adı geçen kişiler açıklama yazabilir. Konu dışı veya kendisi ile ilgili olmayan konuya mesaj yazan üyelerin mesajları silinir, tekrarı halinde üye cezalandırılır.
Demişsiniz yukarda da kişiye cevap hakkı vermeden uzaklaştırdığınız için biz de kafamıza takılanları soruyoruz
Çoklu üyelik girişi forumundaki konulara, sadece o konuda üye adı geçen kişiler açıklama yazabilir. Konu dışı veya kendisi ile ilgili olmayan konuya mesaj yazan üyelerin mesajları silinir, tekrarı halinde üye cezalandırılır.