mt istanbul 17.04.2010 cumartesi maltepe mangal

Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoples
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25- AYBERK
26- KML
27- Reşit
28- yesilius2 (kerem)
29- ARSLANFB
30- STeReO +1
31- johnson
32- Marv
33- halis
34- aye
35- sudabatmayanadam
36- Korkut 250
37- deli mavili
38- yt_servan+1,5
39- Oğlumve ben ( belki gelebilir )
40- €nergy+1
41- cihantemelli
42- HAZER+1
43- İlker&Burçin
44- Burçin&İlker
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
nikini hatırlıyamıyorum yeni arkadaşlardan biri yanılmıyosam elronds ve eşi elif kaza yapmışlar... son görüştüğümüzde taksim ilk yardımdayız dediler. durumumuz iyi ortapedi doktorunu bekliyoruz dediler. ben hala işteyim gidemedim yanlarına henüz...
taksim tarafında biri varsa bi bakabilirmi durumlarına?

geçmiş olsun arkadaşlar umarım nikinizi hatırlıyamadım diye bana gücenmezsiniz :rendeer:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
101
millet bu maltepe mt yi aştı gibi geldi bana , bunun ismini anadolu mt diyelim ve mutlaka buna benzer bide avrupa mt yapalım sarıyerin ilerisinde biyerlerde ... cadı kardeşim sen bu işi org. edersin:p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
millet bu maltepe mt yi aştı gibi geldi bana , bunun ismini anadolu mt diyelim ve mutlaka buna benzer bide avrupa mt yapalım sarıyerin ilerisinde biyerlerde ... cadı kardeşim sen bu işi org. edersin:p

kısa süre önce avcılarda bir mangal olayımız vardı :wiinkk:
yaz boyunca daha çok yakarız mangalımızı :p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
39- Oğlumve ben ( belki gelebilir )

gelmezsse bende gelmem!!!!!!!!!!!
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Şuan maltepe günlük güneşlik... yağmur inceden yağdı ve geçti....
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
UYARI : Hava yağmurlu avrupa yakasında akşama yağmur yağabilir..
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoples
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25- AYBERK
26- KML
27- Reşit
28- yesilius2 (kerem)
29- ARSLANFB
30- STeReO +1
31- johnson
32- Marv
33- halis
34- aye
35- sudabatmayanadam
36- Korkut 250
37- deli mavili
38- yt_servan+1,5
39- Oğlumve ben ( belki gelebilir )
40- €nergy+1
41- cihantemelli
42- HAZER+1
43- İlker&Burçin
44- Burçin&İlker
45- antientel (süprizz)
:p
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
hirkeşlere slmlar, nonstop devam diosunuz yani. uzun bi süredir takılamıyorum foruma. ben gelemeyecegim sonrakilere inşallah.

herkese selamlar...
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hirkeşlere slmlar, nonstop devam diosunuz yani. uzun bi süredir takılamıyorum foruma. ben gelemeyecegim sonrakilere inşallah.

herkese selamlar...

a.selam saglık olsun buseferlik affedildin... ama birdahaki sefer affetmem kırarım kafanı... özledik seni :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst