mt istanbul 17.04.2010 cumartesi maltepe mangal

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoples
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25- AYBERK
26- KML
27- Reşit
28- yesilius2 (kerem)
29- ARSLANFB
30- STeReO +1
31- johnson
32- Marv
33- halis
34- aye
35- sudabatmayanadam
36- Korkut 250
37- deli mavili
38- yt_servan+1,5
39- Oğlumve ben ( belki gelebilir )
40- €nergy+1
41- cihantemelli
42- HAZER+1
43-?


arkadaşlar hepinize tek tek cevap vermek isterim ama bu malesef teknik bir sorundan dolayı mümkün değil....

bu akşam yagmurda yağsa karda yağsa mangalımızı yapıcaz inşallah.... daha öncede belirttiğimiz gibi migros yakın baktık yetmiyo alırız ordan hazır 2-3 mangal... gerçi tek mangallada bukadar kişiyi daha önce doyurmayı başarmıştık bikaç kez... et seçimini lütfen itanalı yapın... pişmesi uzun süren ürünler almayın ki birinin eti pişerken diğerleri uzun süre beklemesin... bu kalabalık mangalların en güzel çözümü sucuktur pişme süresi bakımından tecrübeyle sabittir :p genede siz bilirsiniz :wiinkk:
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
mangallar erkenden sönmezz inşallah..bizim gibi biraz geç gelebilecekler çiğ sucuk yemiyelim sonra:mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Daha fazlasını da doyurmayı başardık çağla :)

haklısın iso can :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 ----------

mangallar erkenden sönmezz inşallah..bizim gibi biraz geç gelebilecekler çiğ sucuk yemiyelim sonra:mrgreen:

merak etme geç gelen arkadaşlar olucak.... baktık olmuyo söndü mangal siz gelince gene yakarız :wiinkk: kaç gibi geliceksiniz?
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yağmur sağanak olacakmış ....benim gibi..

buradayım artık...

hoşgeldin akileos... ziyaretine gelemedik sigara temiz çamaşırı filan getiremedik afola :p

canım benimmm al yengeyide akşam gel... seni hüsnü şenlendiremez ama biz şenlendiririz biliyon :rendeer:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
mangal için hava musait olmazsa orda buyuk bir çay bahçesi cafe var bahsettiğiniz yerde olmadı oraya geçilebilir
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
mangal için hava musait olmazsa orda buyuk bir çay bahçesi cafe var bahsettiğiniz yerde olmadı oraya geçilebilir

ben m.köydeyim burda yağmur yok :cherry:
maltepe sahilde güzel bir çay bahçesi var duruma göre bi kayma olabilir. (muhammet abinin kulakları çınlasın ilk o götürmüştü bizi oraya) :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Soylemeyi unuttum bu grup indirimi yapilmis hali :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------

kdv? içindemi :p
erhan makinanın kendi fiyatını çıkarması için kaç fotograf çekmen lazım? :cherry:

Soparimin eline vermezsem yani normal omru ile sanirim sizi 60 yasina kadar cekmem lazim. Ortalama yas varsayimina halis dahil degil :)

O nerdeyse ADEM BABAMIZI gormus bilimum killar agarmis bir zaat :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Soylemeyi unuttum bu grup indirimi yapilmis hali :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------



Soparimin eline vermezsem yani normal omru ile sanirim sizi 60 yasina kadar cekmem lazim. Ortalama yas varsayimina halis dahil degil :)

O nerdeyse ADEM BABAMIZI gormus bilimum killar agarmis bir zaat :)

benden gelmeyecegıme gore benımde resmımı cekemezsım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst