- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 5,150
€nergy;2032878' Alıntı:Yağmur varsa ben yokum
Hiç farketmez...
o yağmur başka yağmur...:wiinkk:
€nergy;2032878' Alıntı:Yağmur varsa ben yokum
Hiç farketmez...
Daha fazlasını da doyurmayı başardık çağla![]()
mangallar erkenden sönmezz inşallah..bizim gibi biraz geç gelebilecekler çiğ sucuk yemiyelim sonra:mrgreen:
haklısın iso can
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 ----------
merak etme geç gelen arkadaşlar olucak.... baktık olmuyo söndü mangal siz gelince gene yakarız :wiinkk: kaç gibi geliceksiniz?
mangal mangal mangal mangal![]()
20.30 da orda oluruz sanırım
Arkadaşlar bu gün türk meterolojisi gene yanılacak kasmaya hiç gerek yok![]()
yağmur sağanak olacakmış ....benim gibi..
buradayım artık...
sen ögleden başladın protesto etmeye :cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:45 ----------
kalır o saate mangal ateşi sanırım umarım vs. :silent: tamam tamam aç bırakmayız sizi![]()
hava böyle devam ederse ben hemen cayabilirim... :queen:
senin cayman için yagmura ihtiyacın yokki... yolda su birikintisi görmen yetiyo evine kaçmak için :queen:
mangal için hava musait olmazsa orda buyuk bir çay bahçesi cafe var bahsettiğiniz yerde olmadı oraya geçilebilir
Foto cekilir
ADAM basi 5 TL![]()
kdv? içindemi
erhan makinanın kendi fiyatını çıkarması için kaç fotograf çekmen lazım? :cherry:
Soylemeyi unuttum bu grup indirimi yapilmis hali
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------
Soparimin eline vermezsem yani normal omru ile sanirim sizi 60 yasina kadar cekmem lazim. Ortalama yas varsayimina halis dahil degil
O nerdeyse ADEM BABAMIZI gormus bilimum killar agarmis bir zaat![]()