mt istanbul 17.04.2010 cumartesi maltepe mangal

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
:p:queen:
Maçoyum ya ondandır.:p:mrgreen:Haa istemezsen gelmem:salut:

Kullanmasını bilmiyor Allaha şükür yoksa ...düşünemiyorum bile.:queen:

Tamam bu mesajını hemen arşive ekledim,
ben bir şekilde okuturum kendisine,
artık sonrasını sen düşün... :queen: :queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Kem küm ...Banuuuuu sen yapmazsın öle bişi değilmi yengem :cyclopsan:rendeer::rendeer::queen:

Bilemem, duruma göre değişir.. :cherry: :rendeer:

Güncel Liste.

1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoples
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25- AYBERK
26- KML
27- Reşit
28- yesilius2 (kerem)
29- ARSLANFB
30- STeReO +1
31- johnson
32- Marv
33- halis
34- aye
35- sudabatmayanadam
36- Korkut 250
37- deli mavili
38- yt_servan+1,5
39- Oğlumve ben ( belki gelebilir )
40- €nergy+1
41- cihantemelli
42- ???

Evet arkadaşlar listede eksik kalmasın, girişte yoklama yapacağız.. :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
Bilemem, duruma göre değişir.. :cherry: :rendeer:

Güncel Liste.

1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoples
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25- AYBERK
26- KML
27- Reşit
28- yesilius2 (kerem)
29- ARSLANFB
30- STeReO +1
31- johnson
32- Marv
33- halis
34- aye
35- sudabatmayanadam
36- Korkut 250
37- deli mavili
38- yt_servan+1,5
39- Oğlumve ben ( belki gelebilir )
40- €nergy+1
41- cihantemelli
42- ???

Evet arkadaşlar listede eksik kalmasın, girişte yoklama yapacağız.. :mrgreen: :queen: :queen:

Bence mangal minik gelecek size, siz en iyisi ufak bi ormanlık alan bulup yakın atın sucukları pişsinler:queen: :queen::queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Güncel Liste.

1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoples
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25- AYBERK
26- KML
27- Reşit
28- yesilius2 (kerem)
29- ARSLANFB
30- STeReO +1
31- johnson
32- Marv
33- halis
34- aye
35- sudabatmayanadam
36- Korkut 250
37- deli mavili
38- yt_servan+1,5
39- Oğlumve ben ( belki gelebilir )
40- €nergy+1
41- cihantemelli
42- ???

son liste...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç gibi gelmeyi planlıyorsun? ona göre birini yönlendirelim sana :wiinkk:


17:45- 18:00 gibi Cevahirin önünde olabilirim.

Yarın 2tane sınavım var ve 17:00 de bitiyor.Bu saatlerde gelecek arkadaşlar varsa,bana ulaşırlarsa sevinirim... :rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
€nergy;2032680' Alıntı:
17:45- 18:00 gibi Cevahirin önünde olabilirim.

Yarın 2tane sınavım var ve 17:00 de bitiyor.Bu saatlerde gelecek arkadaşlar varsa,bana ulaşırlarsa sevinirim... :rendeer:

yolda belki rastlaşabiliriz...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

€nergy;2032680' Alıntı:
17:45- 18:00 gibi Cevahirin önünde olabilirim.

Yarın 2tane sınavım var ve 17:00 de bitiyor.Bu saatlerde gelecek arkadaşlar varsa,bana ulaşırlarsa sevinirim... :rendeer:

o zaman saat 18:00 de mecidiyeköy shillerde buluşuruz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 ----------

arkadaşlar saat 18:00 de cevahirin hemen yanında ışıkları geçer geçmez burger king ve sciller cafe var gelmek isteyenler burada buluşabiliriz 18:00de oradayım 18:15te hareket edecem 1 arkadaşla, gelmek isteyenler buyursun gelsin...
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
1- hell24
2- pilot
3- KyCd
4- KuyuCadısı
5- E-M-R-E
6- B-A-N-U
7- RoMeO
8- hlmyk85
9- Akileos
10- Arwen_
11- peoples
12- taytıs
13- north
14- hanedan
15- discordian
16- Ergün + 3
17- Canercamalan
18- edii
19- asubayah+1
20- kelon
21- hasanpinar+1
22- GKN
23- polo34
24- GuNMember
25- AYBERK
26- KML
27- Reşit
28- yesilius2 (kerem)
29- ARSLANFB
30- STeReO +1
31- johnson
32- Marv
33- halis
34- aye
35- sudabatmayanadam
36- Korkut 250
37- deli mavili
38- yt_servan+1,5
39- Oğlumve ben ( belki gelebilir )
40- €nergy+1
41- cihantemelli
42- HAZER+1
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hasanpınar; schiller da olacagım hocam...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
bnm plan değişti yarın yıkamada duracağım akşam 18:30 da çıkacağım görkemle geliriz artık hava göre
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
------------------------------------------------------------------------------------
|TARİH:17 NİSAN 2010 MOTOSİKLETÇİLERİN MALTEPE BASKINI |
|KAYIP: 20 KANGAL SUCUK, SAYISI TAM OLARAK BELİRLENEMEYEN DÜZEYDE |
| DOMATES VE ACIMASIZCA BARDAKLARA BOŞALTILAN KOLALAR. |
|ÖZETLE: MOTOSİKLETE GÖNÜL VERMİŞ ONLARCA DOST BİRKEZ DAHA |
| SEVGİLERİNİ SOHBETLERİNİ PAYLAŞMAK İÇİN MALTEPEYİ DÖRT BİR |
| YANDAN DONATIP BİZ BURADAYIZ DEDİLER |
------------------------------------------------------------------------------------
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
bi konuya açıklık getirelim...oraya hayır sever birileri mangalları getirip yakacak,bizde aldığımız eti sucuğu o mangallardamı pişirecez..yoksa herkez mangalınıda kendimi getirecek?????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendin pişir,kendin ye konsept bu ;)
Mangallar ayarlanacak diye biliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst