Yüreğinize sağlik çok güzel gezi olmuş, fakat birşey soracagim, yanılmıyorsam mont'un altına askılı sırt korumasıda kullaniyorsunuz, zamaninda aynısından bende kullanmıştım, fakat lastikli askılıklar zamanlar omuzlarında yara yapiyormu? bende lastigi ne kadar kendime göre ayarlasamda omuzlarım su topluyordu, (thist-in üzerinden giydigim halde) bende sinir olup kaldırıp atmıştım, Aynısı sizdede oluyormu yoksa bendemi bi tuhaflik var?
bende hiç olmadı :silent: