[adana mt]mersin/elvanlı-santa ıras gezisi

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
harika bir gezi olmuş emeğinize sağlık paylaşım içnde bu güzel günü teşekkürler
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Vay Adanalı dostlarımız boş durmamiş yine gezmişler doganın oldugu her kare ayrı bir güzel eline koluna sağlik bora abi..

Gaziantep den selamlar olsun..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Teşekkürler alicim.adana'dan da size selam olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
363
istanbuldan selamlar:) ne güzel yerler çok güzel bir grup paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
kadir ustamın dediği gibi gezi bahane lokmalar şahane.güzel gezi paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yüreğinize sağlik çok güzel gezi olmuş, fakat birşey soracagim, yanılmıyorsam mont'un altına askılı sırt korumasıda kullaniyorsunuz, zamaninda aynısından bende kullanmıştım, fakat lastikli askılıklar zamanlar omuzlarında yara yapiyormu? bende lastigi ne kadar kendime göre ayarlasamda omuzlarım su topluyordu, (thist-in üzerinden giydigim halde) bende sinir olup kaldırıp atmıştım, Aynısı sizdede oluyormu yoksa bendemi bi tuhaflik var?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yüreğinize sağlik çok güzel gezi olmuş, fakat birşey soracagim, yanılmıyorsam mont'un altına askılı sırt korumasıda kullaniyorsunuz, zamaninda aynısından bende kullanmıştım, fakat lastikli askılıklar zamanlar omuzlarında yara yapiyormu? bende lastigi ne kadar kendime göre ayarlasamda omuzlarım su topluyordu, (thist-in üzerinden giydigim halde) bende sinir olup kaldırıp atmıştım, Aynısı sizdede oluyormu yoksa bendemi bi tuhaflik var?

bende hiç olmadı :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst