- Katılım
- 18 Ağu 2009
- Mesajlar
- 351
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar kardeşim askere gitti, motoru(seyhan 150) öksüz kaldı
E bana da düşen bir abi olarak motorunu iyi bir şekilde muhafaza etmek. Motor kullanmayı biliyorum, fakat ehliyetim olmadığı için motoru kullanmak istemiyorum, ama henüz tam kararımıda vermiş değilim
). Şimdi sorum şu, motor uzun süre çalıştırılımayacaksa ne yapılmalı(akü falan sökülmeli mi), ya da ayda bir falan mı çalıştırılmalı, akü sökülmeden? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.