4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sende hangi makina vardı dün.:silent:




Bu mangal sezon açılışıydı asıl şimdi başlıyor organizasyonlar.:cat:

serseriii nickli arkadaşı artçı almıştım. hatırlarsınız beni :) siyah hyo
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse arkadaşlar bana müsade kfc beni bekler :) görüşmek üzere herkese dün için tekrar teşekkürlerimi sunarım :) çaktırmadan giderim işe :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------

Eeee bizim gibi gençlere söleseydin arkada kalmazdık bir dahakine söylersin arkada kalmayız.:cat::)

ben bilmem arkadaş yetişecektin :D :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Nan akşam dönüşte delik deşik ettim hissetmedinmi. bir ara baktım km 240 kilometre

yok canımmmmm hissetmedim bişi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 ----------

valla yanımdan hiç o süratlerde bi fazer geçmedi :D yada bi 600 f :D :queen::queen:

hadi işle git len sen.....

biz zaten arkadan gelmeyi seviyoz..:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:33 ----------



bu resim deki tek farkı bulabiliyomusunuz bakim...:mrgreen::cherry::queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
valla yanımdan hiç o süratlerde bi fazer geçmedi :D yada bi 600 f :D :queen::queen:
Hissetmemen normal o sıra Temeli deliyordum:p:mrgreen:
yok canımmmmm hissetmedim bişi...



hadi işle git len sen.....

biz zaten arkadan gelmeyi seviyoz..:wiinkk:

Aynen işin yokmu senin The gent daha doğru dürüst tanımıyorum seni tanıdığım zaman senide delerim:cat:




bu resim deki tek farkı bulabiliyomusunuz bakim...:mrgreen::cherry::queen:

yeni kız arkadaşınmı nan:p:queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
zaten 4 e kadar yolu var.. bak bide sağ tarafta çıtır bişi var kırmızı başörtüsü var.. onuda al 3 olsun.. bide başı açık lazım sana hafif kilolu (yastık (dilaver)) kışlık olur..

o ufak zayıf ..ama yastık olur bak ona yok dememmm...:queen::wiinkk:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
zaten 4 e kadar yolu var.. bak bide sağ tarafta çıtır bişi var kırmızı başörtüsü var.. onuda al 3 olsun.. bide başı açık lazım sana hafif kilolu (yastık (dilaver)) kışlık olur..
Başı açıkta dördüncüde sen olursun Temel boylu postlu istiyor.Hemide gözlüklü:cat:Senden iyisinimi bulacak sen yeterki heee de.:p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ona dördüncüyü buldum ben, ben zayıfım yafru.. kurtarmaz..
Besiye çeker canım ne olacak Haftada üç dört defa sucuk pişirir yedirir açığı kapaltır dert etme sen onu. yafru

Konuyu değiştirelim topic yerinde kalsın.
Evet yokmu başka resim.:silent:
Batu sende biraz önce yüklediğin resimlerin boyutlarını 800.600 olarak yeniden yükle olmazmı.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar dün için her birinzie Şerif ve ben ayrı ayrı çok teşekür ederiz
sizler gibi dostlarımız oldugu için çok mutluyuz:rendeer:











































 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Besiye çeker canım ne olacak Haftada üç dört defa sucuk pişirir yedirir açığı kapaltır dert etme sen onu. yafru

Konuyu değiştirelim topic yerinde kalsın.
Evet yokmu başka resim.:silent:
Batu sende biraz önce yüklediğin resimlerin boyutlarını 800.600 olarak yeniden yükle olmazmı.:cat:

korkut hocam 2. sayfadaki resimleri skull düzenlemiş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Debriyaj kolu kırılan abimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst