4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Bugün rastlantı eseri bir arkadaşımın haydi mangala gidiyoruz çağrısı ile plana dahil oldum. Uzun zamandır motor kullanmıyor , siteye girmiyor ve organizasyonlara katılmıyordum. Bunca zaman sonra tanıdık bir sima göremedim kendi zamanımdan kalan. Ama yine de her zamanki keyifli ortamın değişmediğini görmek beni mutlu etti. Çok uzun zaman sonra tekrar MT ile olmak güzeldi. Fırsat buldukça buralarda olmaya çalışırım , gürültülü motorcu muhabbeti arasında mangal havasını özlemişim. Umarım tekrar görüşürüz.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bende herşey için çok teşekkür ederim, her nekadar fotolarda çıkmasamda :p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel bir organizasyon olmuş belli Tebrikler Mt tükkan Yine bir organizasyondan yüzünüzün akıyla çıktınız HELAL olsun.:cat::rendeer:Canerim,Görkemim ve katılımcı arkadaşlara ve Tekirdağdan gelip organizasyonumuza eşlik eden Tekirdağlı dostlarımıza Teşekkürler İyiki varsınız.:rendeer::rendeer:Sizleri seviyorum.:rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Güzel bir organizasyon olmuş belli Tebrikler Mt tükkan Yine bir organizasyondan yüzünüzün akıyla çıktınız HELAL olsun.:cat::rendeer:Canerim,Görkemim ve katılımcı arkadaşlara ve Tekirdağdan gelip organizasyonumuza eşlik eden Tekirdağlı dostlarımıza Teşekkürler İyiki varsınız.:rendeer::rendeer:Sizleri seviyorum.:rendeer:

günaydın korkut hocam :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Caner bidahakine evden servis istiyorum :)
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
YENİ RESİMLER Birisi anasayfaya taşırsa daha güzel olur :D
Organizasyonun en gözde motoru benimkiydi baştan söyleyim. Ekmek poşetlerini taşıyan :D















 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Batu resimlerin boyutlarını düşürmen gerekiyor yoksa açılmaz.Yüklediğin resimleri sil ve boyutlarını güşürerek yükle.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Batu resimlerin boyutlarını düşürmen gerekiyor yoksa açılmaz.Yüklediğin resimleri sil ve boyutlarını güşürerek yükle.

korkut hocam mesajı editleyemiyorum benim mesaı bi moderator silerse daha iyi olur. sanırım editlemek için zaman sınırı koymuşlar mesaj editlenmiyor.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
toplanmaya vesile olan caner ve görkeme..

mangalda şerif ve ismaile...

çalışmalırından dolayı tüm mt bayanlarına..

ve tüketimde başta ben olmak üzere:mrgreen: herkeze teşekkürler

hadi bakalım çıstak çıstakkk:mrgreen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
toplanmaya vesile olan caner ve görkeme..

mangalda şerif ve ismaile...

çalışmalırından dolayı tüm mt bayanlarına..

ve tüketimde başta ben olmak üzere:mrgreen: herkeze teşekkürler

hadi bakalım çıstak çıstakkk:mrgreen:

Nan bana yokmu teşekkür bende sana yardımcı oldum olm:cat:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
bana oldukça uzak mesafede olmasına rağmen böyle bir sucuk ve sohbet keyfinin kaçmayacağını düşünerek sabah ezanıyla yola koyuldum.. ve buna değdi.. Gelen herkese teşekkür ederim..
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
sana özel teşekkür ettim ya len..:wiinkk::wiinkk::p
Benim niye haberim yok nan:cyclopsan:)
bana oldukça uzak mesafede olmasına rağmen böyle bir sucuk ve sohbet keyfinin kaçmayacağını düşünerek sabah ezanıyla yola koyuldum.. ve buna değdi.. Gelen herkese teşekkür ederim..
Yaaaa evet sen şimdi dün geç kalırım diyede korkmuşsundur:p:mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
zaten geç kaldım olm görmedin mi.. ne biçim trafik vardı.. havalar biraz daha ısınsın bu mangalı deniz kenarlarına daha yakın yerlere taşıyalım derim.. :bounce:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
bana oldukça uzak mesafede olmasına rağmen böyle bir sucuk ve sohbet keyfinin kaçmayacağını düşünerek sabah ezanıyla yola koyuldum.. ve buna değdi.. Gelen herkese teşekkür ederim..

tabiiii suuucukkk olsunda nerede olursa olsun dimi sana:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst