[İstanbul M.T.] Avcılar Mangal Organizasyonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bedava sucuk mu lazım :))) :rendeer:

Biz parasını vermediğimiz sucuğu yemeyiz yeğen..
(BKZ: Ezel-Dayı) :p

Ama sana özelde aldık afiyetle miğdene yerleştireceğin içinde boş bir yer bile bırakmayacak büyüklükte uscuk :cherry::p

s24.gif
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
eat varrrrrrrr eat var ..:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------



waaaayyyy adamı korulara çağırıyyorsun hayırrrr dırrrr:p

yeni çam ormanları nıda gezdirecem ona şile dolaylarında tek teker gkn ile birlikte:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst