Motosiklet.Net - Kitap Bankası Kuruyoruz

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Güncel..

Arkadaşlar, bu pazar buluşuyoruz biliyorsunuz..
Gelecek olanlar için haber veriyorum..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Buluşma, katılımın 0 "sıfır" olması nedeniyle iptal edilmiştir..

İlgisizliğiniz için teşekkürler arkadaşlar..
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Gerçekten ciddi anlamda ilgilenen çıkmad mı ? Yardımcı olamasam da hevesle takip ediyordum, yazık diyelim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Geleceğine dair ciddi anlamda kontak kuran kimse olmadı benimle..
Bir kaç arkadaşım özel mesaj atarak başka zamanlarda kitap yollayabileceklerini söylediler ancak yarın buluşmaya geleceğine dair bir söylemde bulunan kimse çıkmadı..

Zaten bugünden itibaren sosyal sorumluluk içerikli herhangi bir etkinlik düzenlemeyeceğim..Herkes rahat olabilir..
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
ciğerim zamanla öğrenirsin.
gerçi sen biraz geç anlıyorsun. :mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Ciğerparem, "Belki", "keşke"den iyidir..Napam? :)

Ama daha da uğraşmam orası kesin..

Engin bu topigi coktan beri simdi yeni gördüm..
Biliyorsun geceleri girdigim icin böyle önemli topicler genelde kaybolmus oluyor...
Yine hüsran yani... :farao:
Üzgünüm..:pale:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
İkinci Buluşma Tarihi: 19 Eylül Pazar (Bayramdan sonraki pazar günü, daha 15 günden fazla var, umarım katılım çok olacaktır..)

Buluşma Saati: 13:00

Buluşma Yeri: Levent BP
Harita için tıklayın:http://maps.google.com/maps?q=41.07369,29.015923&num=1&t=h&ie=UTF8&ll=41.073269,29.014549&spn=0.029247,0.116901&z=14

Not: Motorla taşınamayacak kadar çok kitap getirmek isteyenler, eğer imkanları varsa arabayla gelebilir ve bu başlık altında yakın çevreleriyle organize olarak daha fazla yardımda bulunabilirler veya bağımsız olarak okula kitap gönderebilirler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 ----------

Sırada burası var :wiinkk:
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/80545-ilkogretim-okuluna-yardim-kampanyasi.html
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
ALLAHTAN bie kazabela terslik olmazsa İNŞALLAH elimizden ne kadarı geliyorsa. Bir kurşun kalem yada tek bir kitapla katılmak zorunda bile kalsam katılmayı düşünüyorum. O gün buluşmak üzere.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
başlığı yeni gördüm. nasıl gözümden kaçmış bende anlamadım doğrusu. elimde kullanmadığım ingilizce - almanca ders kitapları ve atlaslar var. çok fazla değil ama malum ingilizce ders kitapları çok pahalı ve google maps saolsun artık atlas kullanmıyorum. ders kitapları genelde temiz durumda, üzerine almış olduğum bazı notlar var tabiki ama raflarımda toz tutacaklarına ihtiyacı olanlara gitmesini tercih ederim.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
benımde elımde ortalama 15 cılt ansıklopedı var,
ve o gün görüşmek dileği ile...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
benımde elımde ortalama 15 cılt ansıklopedı var,
ve o gün görüşmek dileği ile...

Çok iyi olur..
Umarım sene içinde de çok miktarda kitap vb. materyal toplanır ve gerektiğinde ihtiyaç sahibi okullara göndeririz..

Hayal kuruyorum ama umarım olur bu..
Okulumdaki kütüphanede bir raf ayıracağım MT Kitap Bankası için..
merak ediyorum 1 ayda 3 ayda 5 ayda kaç kitap toplayacağız..

Unutmayın arkadaşlar:

İkinci Buluşma Tarihi: 19 Eylül Pazar (Bayramdan haftasından sonraki pazar günü)

Buluşma Saati: 13:00

Buluşma Yeri: Levent BP

Buluşma Yeri Haritası için tıklayın:http://maps.google.com/maps?q=41.07369,29.015923&num=1&t=h&ie=UTF8&ll=41.073269,29.014549&spn=0.029247,0.116901&z=14

Not: Motorla taşınamayacak kadar çok kitap getirmek isteyenler, eğer imkanları varsa arabayla gelebilir ve bu başlık altında yakın çevreleriyle organize olarak daha fazla yardımda bulunabilirler veya bağımsız olarak okula kitap gönderebilirler..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Osbourne abi katılamayacaklar için adres verebilir misin? kitap yollayabilirim:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Osbourne abi katılamayacaklar için adres verebilir misin? kitap yollayabilirim:)

Benim okulun adresi ilk mesajımda yazıyor oraya yollayabilirsin kitapları..

ben tam yerınde ve tam zamanında orada olurum,
yıne katılım olamayacak sanırım,
eger sende gelemeyeceksen ben kendı ımkanımla yolalacagım,
boş yere taşımayayım onca yolu...

Son güne kadar bakıp ona göre karar veririz artık..Ne diyeyim..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
ilk mesajdan itibaren okuyunca biraz zaman karmaşası yaşadım kendi kendime..
sonra okudukca toparlandı biraz...

aylardır üyeyim bu siteye ...hergün olmasada gün aşırı girerim ...ama bu konuyu daha yeni gördüm...benim kişisel körlüğüm olsa gerek...

pazar sabahı ordayım engin..evde ne kadar kitap varsa ...
genelde bizim ufaklığın kitapları vardır ...eminim yokluklarını farketmeyecektir bile..:D

bu konuyu baştan okuyunca senin bu konuda azmini takdir ettim gerçekten..
sırf bunun hatrına bile biraz tuz atılır bu çorbaya...
Teşekkürler..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
anlaşılan buluşma olmayacak???
buluşma saatine sadece 50 dk kaldı ve bi cvp yok,

neyse ben yarın sabah yollayayım,
hayırlı gunler sizlere...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst