Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hava filtresiz motor kullanılırmıu be kardeşim yapmayın ALLAH AŞKINA direk hava hortumları tozları çeker ve motora sonra motor yağ yakmaya başlar sonrada açılır gözleriniz ustada 300 - 350 ustaya göre değişir isterseniz gezmeye devam edin
 
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
5
öncelikle selam benim bu motorsiklet 7. motorsikletim bende aynen senin gibi düşünüyodum daha öncede bu şekilde kullanmadım fakat servisteki ustaya aynen senin gibi tepki gösterdim bana birşey olmaz bu şekilde kullan dedi herhangi bir sorun yaşarsan bana gel dedi ayrıca bu kişi motorsikleti komple montaj eden kişi alalı 45, 50 gün oldu henüz birşey çıkmadı km480 de saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 ----------

şunuda belirtiyim belki idarelik kış sezonu diye bu şekilde yaptı bilemiycem artık
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar motorumu sattım..6000 km dir beraber yol yaptık yarın satıyorum..çoookk arıyacağım eminim.nekadar da beni üzsede motorumu seviyordum.Bugün yıkadım pırıl pırıl oldu alacak arkadaş bi tur attı motoruma baka kaldım..hayırlısı ile ramazan bayramından sonra yeni bi motor almayı düşünüyorum...sağlıcakla kalın...
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
7
arkadaşlar geçtiğimiz cumartesi bende aldım t19a.plaka ruhsat salı alıcam.yazda geliyor hayırlısıyla bineriz İnş.
biraz dolaştım motorla kalkışlarda ön tarafta titreşimden birşeyler biririne çarpıyormuş gibi bi ses geliyor.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar geçtiğimiz cumartesi bende aldım t19a.plaka ruhsat salı alıcam.yazda geliyor hayırlısıyla bineriz İnş.
biraz dolaştım motorla kalkışlarda ön tarafta titreşimden birşeyler biririne çarpıyormuş gibi bi ses geliyor.

hayırlı olsun arkadaşım..o titreşim hepsinde oluyor takma kafana...bende bugün sattım motorumu yaz başında motorsuz kaldım..:salut:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
hayırlı olsun arkadaşım..o titreşim hepsinde oluyor takma kafana...bende bugün sattım motorumu yaz başında motorsuz kaldım..:salut:

Arkadaşlar ekzoz'un içinden bişey kırılmışta gaz verince sağa sola vuruyormuş gibi demir sesi geliyo:silent:
Sebebi nedir bunu bilen varmı:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Arkadaşlar ekzoz'un içinden bişey kırılmışta gaz verince sağa sola vuruyormuş gibi demir sesi geliyo:silent:
Sebebi nedir bunu bilen varmı:pr:
benim motorda böyle bi sorun olmadı sadece perçinler gevşedi..büyük ihtimalle içerde bişeyler kırıldı yada koptu..
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Bu motorsikleti 1.5 yıldır kullanıyorum. Derdi hiç bitmedi, aldığım güne lanet ediyorum o derece...

Yağmurlu havalarda aracımı kullanamadım. Hava filtresi sürekli olarak su çekiyordu ve yolda bırakıyordu. Günlerce serviste uğraştılar bir türlü problemi çözemedim, aynı gün içersinde 2 defa hava filtresi değiştirdiğim oldu. Hava filtresi suyu çekiyor ve filtre hamur gibi oluyordu.

En sonunda orjinal hava filtresini iptal edip, yan tarafa hava filtresi taktılar ama bu seferde motorsikletten hiç randıman alamadım. 90 km. nin üzerine çıkamadım bir türlü. Aradan geçen 1 yıldır aynı rezillikte kullanıyorum aracı. Servistekiler probleme çözüm bulamadılar.

Motorsikletin vibrasyonu tek kelime rezalet, motor resmen sallanıyor. Vibrasyondan sürekli bir tarafından civata sökülüyor :mrgreen:

6 ayda bir ezgos değiştiriyorum :mrgreen: taktıkları ORJİNAL EGZOS beş para etmez.

Bu aracı aldığımdan dolayı çok pişmanım, kesinlikle tavsiye etmiyorum.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu motorsikleti 1.5 yıldır kullanıyorum. Derdi hiç bitmedi, aldığım güne lanet ediyorum o derece...

Yağmurlu havalarda aracımı kullanamadım. Hava filtresi sürekli olarak su çekiyordu ve yolda bırakıyordu. Günlerce serviste uğraştılar bir türlü problemi çözemedim, aynı gün içersinde 2 defa hava filtresi değiştirdiğim oldu. Hava filtresi suyu çekiyor ve filtre hamur gibi oluyordu.

En sonunda orjinal hava filtresini iptal edip, yan tarafa hava filtresi taktılar ama bu seferde motorsikletten hiç randıman alamadım. 90 km. nin üzerine çıkamadım bir türlü. Aradan geçen 1 yıldır aynı rezillikte kullanıyorum aracı. Servistekiler probleme çözüm bulamadılar.

Motorsikletin vibrasyonu tek kelime rezalet, motor resmen sallanıyor. Vibrasyondan sürekli bir tarafından civata sökülüyor :mrgreen:

6 ayda bir ezgos değiştiriyorum :mrgreen: taktıkları ORJİNAL EGZOS beş para etmez.

Bu aracı aldığımdan dolayı çok pişmanım, kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Tam 6 ay oldu demekki benimde ekzoz'u değiştirmem gerekiyo:mrgreen::mrgreen:
Vibrasyonda haklısın..chooper'larda yok bu kadar vibrasyon..
Hava filtresi:Ondada Haklısın benimkide suda hamur gidi oluyo ama bi kere hariç yolda kalmadım..Ağzını ön tarafa doqru çevirdim daha çok su alıyo ama havasızda kalmadıqından yolda hiç bırakmıyo:)
Civata konusunda:2-3 adet ilk aldıqımda kaybolmuştu..Şuanda Başka derdi yok..
Aerodinamiği Çok zayıf çukurlarda falan tabiri caizse içinizde hissediyorsunuz..:salut:
Görüntüsü:Sırf o görüntüsü için hala seviyorum bu motoru..:bounce:

Genel olarak:Bakımını yaptığın halde belirli işgenceler çekebiliyosun..:cyclopsan
Benim gibi tamirata meraklı eli anahtar tutanın sahip olması qereken bi motor.
Düz yolda ben rahatlıkla 110 yapıyorum..Fazlası zaten bu motora fazla..:cherry:

Pişmanmısın dersenide..:silent:
Hala emin değilim..Ama scooterları sevmiyorum..İşim nedeniyle aldım buda bi gerçek..:pr:

Birde hep derlerki ss kullanmak zor..:bounce:
Motosikletler arasında kullanması en zor bana göre scooter..:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Tam 6 ay oldu demekki benimde ekzoz'u değiştirmem gerekiyo:mrgreen::mrgreen:
Vibrasyonda haklısın..chooper'larda yok bu kadar vibrasyon..
Hava filtresi:Ondada Haklısın benimkide suda hamur gidi oluyo ama bi kere hariç yolda kalmadım..Ağzını ön tarafa doqru çevirdim daha çok su alıyo ama havasızda kalmadıqından yolda hiç bırakmıyo:)
Civata konusunda:2-3 adet ilk aldıqımda kaybolmuştu..Şuanda Başka derdi yok..
Aerodinamiği Çok zayıf çukurlarda falan tabiri caizse içinizde hissediyorsunuz..:salut:
Görüntüsü:Sırf o görüntüsü için hala seviyorum bu motoru..:bounce:

Genel olarak:Bakımını yaptığın halde belirli işgenceler çekebiliyosun..:cyclopsan
Benim gibi tamirata meraklı eli anahtar tutanın sahip olması qereken bi motor.
Düz yolda ben rahatlıkla 110 yapıyorum..Fazlası zaten bu motora fazla..:cherry:

Pişmanmısın dersenide..:silent:
Hala emin değilim..Ama scooterları sevmiyorum..İşim nedeniyle aldım buda bi gerçek..:pr:

Birde hep derlerki ss kullanmak zor..:bounce:
Motosikletler arasında kullanması en zor bana göre scooter..:p

arkadaşlar aynı problemler benimde başıma geldi 2 sene kullandım 3 defa hava filtresi değiştirdim..grenajları çok dandik 2 defa sökünce elde kalıyor..pazar günü sattım..ama hala aklım motorumda 6000 km kullandım..satarkende motorda boğulmalar mevcuttu karbüratörden kaynaklanan bi problem vardı...bende vitesli motora geçiş yapıcam hayırlısıyla..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
arkadaşlar aynı problemler benimde başıma geldi 2 sene kullandım 3 defa hava filtresi değiştirdim..grenajları çok dandik 2 defa sökünce elde kalıyor..pazar günü sattım..ama hala aklım motorumda 6000 km kullandım..satarkende motorda boğulmalar mevcuttu karbüratörden kaynaklanan bi problem vardı...bende vitesli motora geçiş yapıcam hayırlısıyla..

Abi mümküse kaça sattın öğrenebilirmiyim:silent:

Ben 1 aylıkken 1.700 istedim baktım kimsede tık yok katlıya katlıya şimdi satmıyorum fiyatada 5.250 yazdım:cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
7
arkadaşlar motoru sıfır aldığımızda sigorta yapmıyorlarmı?ben sıfır aldım sigorta yapmamışlar kendimmi yaptırıcam sigortayı?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Abi mümküse kaça sattın öğrenebilirmiyim:silent:

Ben 1 aylıkken 1.700 istedim baktım kimsede tık yok katlıya katlıya şimdi satmıyorum fiyatada 5.250 yazdım:cherry:
ben ilk ilana koyduğumda 1200 tl yazmıştım 800 tl ye sattım bayada masrafı vardı yani..
arkadaşlar motoru sıfır aldığımızda sigorta yapmıyorlarmı?ben sıfır aldım sigorta yapmamışlar kendimmi yaptırıcam sigortayı?

sigorta yaptırmaları lazım.eğer yapılmadıysa sigortasız kullanma hemen yaptır.30 tl gibi bişey olması lazım..hayırlı olsun..
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Arkadaşlar ekzoz'un içinden bişey kırılmışta gaz verince sağa sola vuruyormuş gibi demir sesi geliyo:silent:
Sebebi nedir bunu bilen varmı:pr:


kardeşim bendede 150T1 var benim egsos aynı.İçi dağılıyor fazla hararet ve girdiğimiz çukurlardan dolayı.Garantiden değiştirip duruyorum arkadaşın da dediği gibi 6 ayda bir değişiyo :D:D çok dandik egsoslar.Ama yapacak birşey yok.Servise git faks çeksinler garantiden değiştirsinler..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
kardeşim bendede 150T1 var benim egsos aynı.İçi dağılıyor fazla hararet ve girdiğimiz çukurlardan dolayı.Garantiden değiştirip duruyorum arkadaşın da dediği gibi 6 ayda bir değişiyo :D:D çok dandik egsoslar.Ama yapacak birşey yok.Servise git faks çeksinler garantiden değiştirsinler..

Nasıl olmuş bilmiyorum..
Servisteki usta olcak dangalak ekzoz'umu delmişti sesi daha tok çıkar diye taş mi ne girmiş öyle dedi:mrgreen:

Şuan ses gelmiyo çıktı herhalde sadece delikler beni delirtio gazı kesiyorum patir patir patir:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
2 hafta oldu motoru satalı valla arıyorum motorumu...yolda gördükçe bakıp duruyorum..sattığım çocuk hemen kaza yapmış..satacakmış motoru...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
selam arkadaşlar sizlere sormak istediğim bişey var AS 150 T 6A asyanın bu modelinde motor gücü olarak bir çelişki var anlamış değilim nasılmı şimdi bu motor asyanın resmi sitesinde özellikler kısmında motor gücü olarak 4.8Kw yazıyor hp ye çevirdiğimiz zaman 6.5 hp falan yapıyor aynı motor asyanın motor kataloğunda ise motor gücü 9Kw yazıyor hp ye çevirdiğimzde 12hp gücünde çıkıyor şimdi bu değerlerin hangisi doğru sizce???
eğer gerçekten 4.8 Kw ise motor gücü çok düşük değilmi 150 cc bir motor için bu işte bir yanlışlık var ama ne birde sizden bu motor hakkında kısa bilgiler almak istiyorum sorunlu bir motormu benim daha önce Mondial 150 hs motorum vardı sıfır almıştım 10.000 km kadar binip sattım bana hiç sorun çıkarmamıştı çok memnundum birde asyanın AS 150 T 7B modeli var aslında oda hoş ama teker küçük ve yakıt deposuda küçük 4 litre yazıyor o yüzden AS 150 T 6A düşünüyorum sizce hangisi AS 150 T 7B--AS 150 T 6A bu iki motor hakkındada kısaca bilgilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum sağolun
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
S.a arkadaşlar benim mondial 150 zc'm var ama bu asya motor 150 t 19 a nın görünümüne bayılıyorum almayı düşünüyorum ve alırsam kesinlikle gri renk almayı düşünüyorum ben google ye gri 150 t 19 a yazıyorum ama grisini bi türlü bulamadım eğer varsa bu motorun gri renk linkini buraya atarmısınız kesinlikle görmek istiyorum ve sizce bu motor nasıl ufak tefek arızalarını saymazsak iyimi kötümü yoksa arızası aşırı fazlamı çıkıyor lütfen yardımcı olun kesinlikle bilgi edinmek istiyorum eğer iyi ise kesin almayı düşünüyorum..???

Allaha emanet olun allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
oooffffff oooofffff bu motor 3 aydır bana okadar masraf açtıkı ama hala seviyorum keratayı :) gaz kısmı koptu bıraktığımda komple sağ panel elcik geri gitti sonra korna çalmadı fişi çıktı daha sonra şarj almadı şarj konnektörü arızalandı ardından km teli koptu ama yinede seviyorum :) nedenmi? BENİ YAĞMURLU HAVA DAHİL HİÇ BİR ZAMAN YOLDA BIRAKMADI arkadaşlar motoru kullanmadan kullanmaya fark var rodojını güzel yapacaksın rodajda 80-90 yaptım birşey olmadı derseniz sonra görürüm ben sizi motorumun çekişi çok güzel düz yolda anında 110 yapıyor tümseklerde ön kaldırıyor ve motoru ayakta çok rahat kullanıyorum şekil motor arkadaşım ayrıca bendende 2,400 istemişlerdi nakit 1.850 ye aldım 2den fazla verenler çok pahalıya almış sıfır alacaklara yardımcı olurum... SON BİRŞEY DAHA şimdi motor 110 a geldiğinde silindir sıkışıyor gaz kesiyor 80e kadar düşüyor 3000 km ye kadar 100 ü geçmek yok motorun açılmasını ve alışmasını bekliyecez benden size tavsiye ufak tefek şeylere aldanmayın motor gerçekten karizma ve güzel performans harika.... he bu ufak tefek şeylerede katlanamıyorsanız gidin italyan yada japon alın arkadaşım burada ne işiniz var :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst