Sina kardeş öyle kolay kolay efsane olunmaz kiönce yaşı 40 geçecek demi
![]()
Öyle tabiki sayın abim. Ya efsane olmak kolaymı. 40 yaşını aşmış olacak, çocukluğun onun üzerinde geçmiş olacak. Sonra onu bi güzel revizyona sokacaksın. Sonra son model bi mercedes'i, birde BEYAZ EFSANE'yi yan yana koyacaksın. Kalıbımı basarım o mercedes sönük kalir efsanenin yaninda![]()
20 yılı geçenler de genç efsane olur,onu belirteyim.Şu kaplumbağam da 40'ına bir giremedi(1973):mrgreen:
Hocam kaplumbaganin efsane olmasi için 40'ını beklemenize gerek yokTürkiyede otomobil klupleri arasinda en populer klup kaplumbağa kulubudur
Ayrica allah göstermesin araçla olurda takla atarsanız her koşulda 4 tekerinin üzerine düşen TEK arabadir. :rendeer:
"Efsaneler ölmezl sadece şekil değiştirirler" ama minsk için aynı şeyleri söyleyemeyiz her tarafı efsane olsa kaç yazar?