o bİr efSane.

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir tane de ben mi alsam ne:) bu Cgl125'in karbüratör conta setini sipariş ettim Honda'ya 1 aydır ses seda yok:pr:
Burada var bir tane yeni aldı çocuk sinek gibi vızlayıp geçiyor illet oldum.:cat:
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
siz bunu toplamaya filanmı başladınız?ustundeki gereksiz reflektif çıkartmalar nedir öle ya..birde o yazı..afedersiniz ama köy yerindeki süslü boncuklu eşeğe dönmüş..affola...
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Minsk'ler hakkındaki tek bilgim babamın gençliğinden kalan anıları. Motor ömrü fazla değil ve yaktığının hakkını pek vermez derdi. Bilmem hangi modeli içindir...


Ama evet klasik olma yolunda bu makina
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sina kardeş öyle kolay kolay efsane olunmaz ki :) önce yaşı 40 geçecek demi :)

Öyle tabiki sayın abim. Ya efsane olmak kolaymı. 40 yaşını aşmış olacak, çocukluğun onun üzerinde geçmiş olacak. Sonra onu bi güzel revizyona sokacaksın. Sonra son model bi mercedes'i, birde BEYAZ EFSANE'yi yan yana koyacaksın. Kalıbımı basarım o mercedes sönük kalir efsanenin yaninda :)
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
Öyle tabiki sayın abim. Ya efsane olmak kolaymı. 40 yaşını aşmış olacak, çocukluğun onun üzerinde geçmiş olacak. Sonra onu bi güzel revizyona sokacaksın. Sonra son model bi mercedes'i, birde BEYAZ EFSANE'yi yan yana koyacaksın. Kalıbımı basarım o mercedes sönük kalir efsanenin yaninda :)

Zaten sönük kalıyor inan yanına vardğımda önce EFSANEYİ kontrol ediyorum toz varmı yokmu diye :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20 yılı geçenler de genç efsane olur,onu belirteyim.Şu kaplumbağam da 40'ına bir giremedi(1973):mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20 yılı geçenler de genç efsane olur,onu belirteyim.Şu kaplumbağam da 40'ına bir giremedi(1973):mrgreen:

Hocam kaplumbaganin efsane olmasi için 40'ını beklemenize gerek yok :) Türkiyede otomobil klupleri arasinda en populer klup kaplumbağa kulubudur :) Ayrica allah göstermesin araçla olurda takla atarsanız her koşulda 4 tekerinin üzerine düşen TEK arabadir. :rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Minsk rus malı değildir.
soviyetlerde üretildi diye rus malı olacak diye bişey yok.
minsk belarus malıdır.
zaten beyazrusyanın başketi minsk dir..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam kaplumbaganin efsane olmasi için 40'ını beklemenize gerek yok :) Türkiyede otomobil klupleri arasinda en populer klup kaplumbağa kulubudur :) Ayrica allah göstermesin araçla olurda takla atarsanız her koşulda 4 tekerinin üzerine düşen TEK arabadir. :rendeer:

:rendeer:
[YT]NgfZycYhzC0&feature=related[/YT]
[YT]EZ59XoIo9ng [/YT]
[YT]YRbwTutw-Hk&feature=related[/YT]
[YT]1qB0lb401ZU&NR=1[/YT]
[YT]lMl8x2qFPrc&feature=related[/YT]
:)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
"Efsaneler ölmezl sadece şekil değiştirirler" ama minsk için aynı şeyleri söyleyemeyiz her tarafı efsane olsa kaç yazar?
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
37
vay be biranda anılarım depreşti. 1994 yılında 0 kilometre almıştım birtane minsk, yanlış hatırlamıyosam ilk metalik füme renkli minsklerdendi. hiç problem yaşamadan da satmıştım.
sağlam motordu ama öyle efsane 140 km/s leri falan hiç yapmadı. düz yolda 90-95 yokuş aşağı 100-105 falan yapıyodu. ne motordu beeeeee:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst