MARMOK 1. Uluslararası Gourmet Riders Festivali

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
MARMOK 1. ULUSLARARASI GOURMET RIDERS FESTİVALİ 11-13 haziran 2010 tarihleri arasında Göcek/Fethiye deki, Günlüklü koyunda, sığla ormanları içinde bulunan, THE SIĞLA BEACH CLUB tesislerinde yapılacak.



Marmok websitesinden edinilen bilgiye göre;

11-13 haziran 2010 tarihleri arasında düzenlenecek olan bu festivalin konseptinde, Türkiye’nin sayılı radyo ve tv program yapımcıları, sanatçılar, motosiklet camiasının gözde isimleri ve gurmelerin jüriliğinde, motosikletçiler arasında, farklı kategorilerde yemek yapma yarışmaları, Marmok’un yöresel yemek ikramları, gün boyu müzik ve aktiviteler, kişisel ve kulüpler arası birçok yarışmalar, geceleri ise konser, süpriz sanatçılar ve ünlü DJ. ler eşliğinde sahilde unutulmaz geceler yaşanacaktır.

Festivale katılan firmalar ise, standlarında, firmalarının ve ürünlerinin tanıtım ve satışlarını, yapma imkanını bulacaklardır. Özel yatları ile, festivale katılmak isteyen katılımcılara da tesisin marinasında hizmet verilecektir. Arzu edenler, ücretsiz tekne turları ile, Göcek’in muhteşem koylarını keşfetme imkanı bulup, mavi ile yeşilin tonları arasında, yörenin pırıl pırıl denizinde serinleme imkanı bulacaklardır.

Muğla Valiliğinin, Fethiye Kaymakamlığının, Fethiye Göcek, Ölüdeniz belediyelerinin ve Fetav ‘ın da katkıları ile gerçekleştirilecek olan festivale, Türk katılımcılarımızın yanında, yapılan görüşmelere istinaden, Rusya dan, Moskova motosiklet kulübü ile İngiltere, Rodos, Yunanistan ve Bulgaristan dan bir çok motosiklet kulübü üyesi katılacaktır

FESTİVAL PROGRAMI

MARMOK GOURMET RIDERS FESTİVALİ, 11 Haziran 2010 saat 08,00 den itibaren misafirlerini kabul etmeye başlayacaktır. Arzu edenler, sığla ağaçları arasındaki, kamp alanında çadırlarını kurabilirler ve motosikletlerini, ister çadırlarının yanına, isterlerse de, özel park alanına park edebilirler. Karavanı ile gelmek isteyen misafirler MARMOK ile iletişime geçebilir. Çadır ve karavan konaklamalarının festival süresince ücretsiz olacağı ve karavanlara verilecek olan enerjiden de bir ücret alınmayacağı MARMOK tarafından açıklandı.

Tesisin muhteşem sahilinde denize girilebilmekte, festival alanındaki şezlong ve şemsiyeler kullanılabilmekte. Konaklamalarını, çadır veya karavan yerine odalarda tercih eden misafirler THE BAY BEACH CLUB tesislerinin ağaç evlerini tercih edebiliyor.

AKTİVİTELER

11 Haziran 2010 Cuma, gün boyunca ve gece, D.J ler eşliğinde, sahilde dans ve show gösterileri ve aktiviteler organize edileceği, 12 haziran 2010 Cumartesi günü tahsis edilen tekneler ile Göcek’ in muhteşem koylarının gezilebileceği, 12 haziran 2010 Cumartesi sponsor firma adına düzenlenecek olan gala gecesin de konser ve hediye çekilişleri yapılacağı açıklanan diğer detaylar.

YAPILACAK YARIŞMALAR

KULÜPLER ARASI YEMEK YAPMA YARIŞMALARI, MOTORCU BARMENLER SHOW YARIŞMASI, YOĞURT İÇİNDE ALTIN BULMA YARIŞMASI, ZAMANA KARŞI BİRA İÇME YARIŞMASI, ELMA YEME YARIŞMASI, GELENEKSEL ENLER YARIŞMASI, ÇİFTLER ARASI DANS YARIŞMALARININ Yapılacağı Marmok tarafıdnan duyuruldu.

Not: Yukarıda bahsi geçen aktivite, konaklama, festival, faaliyet ve yarışma programlarının içeriklerinde festival tarihinden önce MARMOK tarafından değişiklik yapılabileceğinden güncel bilgiyi www.marmok.com adresinden alabilirsiniz.







Moto Aktüel

Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • webposter.jpg
    webposter.jpg
    19 KB · Görüntüleme: 7,270
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Organizasyon diye buna derim Güneş Abi.:cat::rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Marmok marka olma yolunda büyük adımlar atıyor ... güneş abiyi tebrik ederim
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
burda gecirilecek zaman için tahmini maliyet verebilirmisiniz fiyatlara çok yabancıyım :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Büyük ihtimal ben de orda olurum. Yaklaşık o tarihlerde zaten oraları geziyor olacağız. :)

Ama konaklama vb şeyler dahil mi dahilse ücret nedir pek anlayamadım. Ben otelde kalmam abi motorcu adam çadırda yatar. :)

Tekrar okudum da... Çadır, enerji ücretsz falan filan... Ben kesin oradayım :cat:

Arkadaşlara haber vereyim de güzergahı değiştirelim. :cherry:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Büyük ihtimal ben de orda olurum. Yaklaşık o tarihlerde zaten oraları geziyor olacağız. :)

Ama konaklama vb şeyler dahil mi dahilse ücret nedir pek anlayamadım. Ben otelde kalmam abi motorcu adam çadırda yatar. :)

Tekrar okudum da... Çadır, enerji ücretsz falan filan... Ben kesin oradayım :cat:

Arkadaşlara haber vereyim de güzergahı değiştirelim. :cherry:

kısmet olmadı senlede tanışmak inş havalar düzelsinde :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------

burda gecirilecek zaman için tahmini maliyet verebilirmisiniz fiyatlara çok yabancıyım :rendeer:

Büyük ihtimal ben de orda olurum. Yaklaşık o tarihlerde zaten oraları geziyor olacağız. :)

Ama konaklama vb şeyler dahil mi dahilse ücret nedir pek anlayamadım. Ben otelde kalmam abi motorcu adam çadırda yatar. :)

Tekrar okudum da... Çadır, enerji ücretsz falan filan... Ben kesin oradayım :cat:

Arkadaşlara haber vereyim de güzergahı değiştirelim. :cherry:

bu sorulara güncelllll:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet arkadaşlar,fiyatlar için açıklayıcı bilgi bekliyoruz.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Gelişmeleri takip edeceğiz. Fiyatlarla ilgili bilgiler kesinleşince durumu çok daha iyi değerlendirebileceğimize inanıyorum. Uluslararası olmasının getirdiği büyük bir sorumluluk var. İnşallah iyi bir organizasyon olur ve katılımcılar festivalin keyfini sürer.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
güzel çalışmalar var. ancak maliyet en önemli faktör.


ancak turistik bölge olmanın avantajları da önemli. ne kadar müşteri gelirse o kadar iyi olacağı için sponsor firma bulma şansı çok yüksek ve siz bunu oldukça iyi yönde kullanıyorsunuz. tebrikler...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
arkadaşlar ben istanbul/b.çekmeceden bu festival için 9 gibi yola çıkmayı düşünüyorum. yol arkadaşlığı yapmak isteyenlerle tanışmak isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst