Kymco agility 125-bws 100

Katılım
30 Ocak 2010
Mesajlar
63
öncelikle herkeze merhba arkadaslar siteye yeni katıldım. motr almayı düsünyrum ve yardımlarınızı bekliyorum. sorum su bn bws kadar seri bi mtr istiyrm hz asamasıda 90-100 aralıgında istiyrum bna en uygunu agility olarak grdüm fakat önceden kuzenimde kullandgım bws nin viraj alısı virajlardaki yatışı cok sasrtmıstı gerci kuzn lastikler özel demişti ama bilmiyrum gercektn gzl bi mtrdu tek sorunu fzla yakmasydı. agility 125 te aynı viraj performansını ve hızı bulabilirmiyim ve yakt durumu nasıl. cevaplarınızı bkliyrum herkeze selam
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Viraj performansı biraz da kullanana bağlı bir durum. Agility güzel bir motordur ama viraj canavarı sayılmaz (zaten olması da beklenmez). İyi, ekonomik bir scooter arıyorsa Agility'yi öneririm. Sorunsuzdur, üzmez.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
agility 125 bws 100 e gore daha az yakan bır motor ama bws 100 agility den daha serii bir motor ve tam bir viraj makınası.
ama bence senın ıcın uygun olan agility
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bw's'i aratır,son hızlar aynıdır.Bw's in ivmelenmesi,süspansiyonu daha iyidir.Yakıtı sadece 100km'de 1 lt fazladır.
 
Katılım
30 Ocak 2010
Mesajlar
63
tesekkrler fakat bu viraj alımındaki fark neden kaynaklanıyor?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Agility'nin standart lastiklerini değiştirirseniz; kaliteli bir asfalt lastiği takarsanız BWS'den daha başarılı bir yol tutuş sağlayacaktır. Çünkü tekerlek ebatları daha büyük.

Ayrıca son sürat olarak BWS'nin kaç yaptığını bilmiyorum ama Agility 120 civarı gidiyor.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
walla kardeş bws kullanmadım hiç ama agilty abimde var 10 numara motor 120 125 görür.tavsiye ederim.şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
öncelikle herkeze merhba arkadaslar siteye yeni katıldım. motr almayı düsünyrum ve yardımlarınızı bekliyorum. sorum su bn bws kadar seri bi mtr istiyrm hz asamasıda 90-100 aralıgında istiyrum bna en uygunu agility olarak grdüm fakat önceden kuzenimde kullandgım bws nin viraj alısı virajlardaki yatışı cok sasrtmıstı gerci kuzn lastikler özel demişti ama bilmiyrum gercektn gzl bi mtrdu tek sorunu fzla yakmasydı. agility 125 te aynı viraj performansını ve hızı bulabilirmiyim ve yakt durumu nasıl. cevaplarınızı bkliyrum herkeze selam

kesinlikle bu saatten sonra bws ye girme derim zira eski bws kullanıcısıyım sıfır alıp 3 yıl kulandım bws nın yenısı uretılmıyor piyasada temızı zor bulunur

http://www.bikepics.com/members/aggressive/06bws100/

bu temızlıkte bulursan al

gelelim agility e geçen kardesımın arkadası almış kullandım yuksek olmasına ragmen vırajları ıyı ama bws kadar degıl gıdısıde tatmın edıcı ama bws mı agility mi dersen tabiki bws.max.hızlarıda aynıdır hemen hemen 10 km oynar bws 95-105 arasındadır agility 100-110.

bws nin sağlam viraja yatması için metzeler me 7 teen marka lastık takmak gerek.

gelip gelmeyeceği mechul olmasa bekle diyecegim yamaha bws 125 x al :queen:

[YT]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NakhB2VE7P8&hl=en_US&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NakhB2VE7P8&hl=en_US&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
@aggressive
Katılıyorum sana amcamda var bws çekişi sesi süper nede olsa 2 zamanlı :)
 
Katılım
30 Ocak 2010
Mesajlar
63
teşekkürler lastikleri degiştirirsen aynı viraj kalitesini bulursun diyosanız güzelmiş ztn bws almam agility ama işte o özellikleri merk ettim varmıdır die herkz nerdeyse eşt özellikteler diordu. birde süspansiyonların virajdaki etkisi ne cünkü agility sertmiş biraz ve viraj alımı kötüdür diolar yardımlarınz icn teskkrler
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
163
teşekkürler lastikleri degiştirirsen aynı viraj kalitesini bulursun diyosanız güzelmiş ztn bws almam agility ama işte o özellikleri merk ettim varmıdır die herkz nerdeyse eşt özellikteler diordu. birde süspansiyonların virajdaki etkisi ne cünkü agility sertmiş biraz ve viraj alımı kötüdür diolar yardımlarınz icn teskkrler

agilitynin viraj alımı kötü diyen sallamış :D bir agility kullanıcısı olarak neredeyse lastik yanaklarına kadar yatıyorum hiç de sorun yaratmadı şu ana kadar ne kaydı ne başka bir şey oldu hem de orginal stock lastiklerle yatıyorum...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar ikiside iyi scooter ama bu iş birazda tarz meselesi.
bu arada BWS en az yakan 2 zamanlı 100cc motora sahiptir bunu bizzat denedik benim aprilia sr50 den daha az yakıyordu gerisini siz düşünün.

bws 8hp ama tork ön plana çıkartılmış 2 zamanlı olmasına karşın fazla ısınmıyor ve o yüzden çok uzun ömürlü bir motoru var 2001 modeli bile hala taş gibi binenler var ve ivmelenmesi harika ikisinide bizzar denedim ikiside güzel scooter alırsan üzülmezsin :wiinkk:
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
bwsye laf söyletmem.temiz bulabilirsen ve Antalyada yaşıyorsan bws super.satarkende Bws 100 altın gibidir Antalyada...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst