cok kötü bir video... :))))

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ayenin intiharlı kamikaze dalışlı videolarını izlemektense iRemzinin saf ve temiz videolarını izlemeyi tercih ederim...
 
Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
67
Yorumlariniz icin cok cok tesekkürler.....
Metehan senin niyetin beni banlamakli ustam..
azicik kaldirimda gittigim icin...:cherry:
iyiki geri kalaninin göremiyorsunuz..
Geri kalan video sadece maksa atmakti ama görünmüyor.. :cherry:
Yirttim.... Yok yok saka..



Gnuster sanirim sen cok haklisin... Gece oldugu icin sorun yasadim...
Dedigim gibi aslinda bu sadece fotograf makinesi kullandigim..
Video cekmek icin degil aslinda..
Ama bugün yenisi cektim..
Gündüz daha iyi cekti meret....
Olayi sizlere basindan anlatayim....

Öglen kalktim..
Benim icin öglen saat 14.. :cherry:
Disarisi harika günes camdan baktigimda...
Hemen dus ve giyinmem asagi inmem en cok 20 dakika..
Garajin kapisini aciyorum ve motoru disari cikariyorum...
sip sip damlalar basliyor..
Coq un buraya aktardigi reklam geliyor aklima..
Garaj kapisini acmak ve yagmur...
Neredeyse agliyacagim..
Motoru iceri sokuyorum yine...
Karsidaki büfeden bir kahve aliyorum kendime..
Belki yagmur durur...
Kahvemi icene kadar yagmur duruyor.. Ve 3 sigara.. :cherry:
Yerler biraz islak ama beni kimse tutamaz....

http://www.youtube.com/watch?v=Uznf8uxdMcs

Devamini aktaririm gözlerim kapanmassa.... :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:06 ----------

bu iki

http://www.youtube.com/watch?v=qZZxY4aDvxo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:46 ----------

buda 3

http://www.youtube.com/watch?v=Q2UN8EQExRo

birdaha video aktarirsam iki kere düsünücem
adamin birsürü vaktini aliyor yaaaaa
topiclere yorum yapmak daka kolay... :cherry:

Busefer iyi seyirler diyeyim...
Bazen stop tabelalarinda durmasamda genelde trafik kurallarina uydum....
Kimseye kötü örnek olmadim umarim..
Bazen hizli gözüksede genelde hiz limitini asmadim..
100 yazan yerde bazen 110-120 yaptim ama normal seyler bunlar.. :cherry:
Gözlerim kayiyor artik....

Saglicakla kalin

selamlar bende sizin yaptıgını şekilde bi foto kamera baglantyısı yapmak istiyorum. bana fiyat ve bulma konusunda yardımcı olursanız sevinirm
kolay gelsin
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bakiyim eet gerçektende çok kötü.:p

Ayenin intiharlı kamikaze dalışlı videolarını izlemektense iRemzinin saf ve temiz videolarını izlemeyi tercih ederim...

Eline fırsat geçse üçyüsle süperman yapacan, yeme beni.:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İçindeki canavara dur diyebileceğini sanmıyorum...bi baba ol belki evladının yüzü suyu hürmetine bu hız sevdasından kurtulursun...benim hız yapma imkanım olmadı...bende kendi çapımda apaçiyim...trafikte sen hararetle uğraşırken ben aynaları teğet geçiyorum...buda benim zevkim...ama aldığım risk malum 1 aynam kırılır veya bir kapıyı içten göçertirim...en fazla bu...

belkide bu imaj hoşuna gidiyor...yani ghost rıder imajı sana keyif veriyor...belki şu ana kadar 5 kez çok süratlendin ve sadece bunları videoya aldın...bilemeyiz gaz geçmişin bizide fazla ilgilendirmez...ölmediğin sürece benim için sorun yok...ama videolarından keyif alıyorum...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İçindeki canavara dur diyebileceğini sanmıyorum...bi baba ol belki evladının yüzü suyu hürmetine bu hız sevdasından kurtulursun...benim hız yapma imkanım olmadı...bende kendi çapımda apaçiyim...trafikte sen hararetle uğraşırken ben aynaları teğet geçiyorum...buda benim zevkim...ama aldığım risk malum 1 aynam kırılır veya bir kapıyı içten göçertirim...en fazla bu...

belkide bu imaj hoşuna gidiyor...yani ghost rıder imajı sana keyif veriyor...belki şu ana kadar 5 kez çok süratlendin ve sadece bunları videoya aldın...bilemeyiz gaz geçmişin bizide fazla ilgilendirmez...ölmediğin sürece benim için sorun yok...ama videolarından keyif alıyorum...

Risk anlayışları kişiden kişiye değişiyor Metehan, aynı fabrikadan çıkan 2 aynı model motor bile birbirlerinden çok çok farklı olabiliyor.

SS hayatı 5000km olmamış kaç kişi var şu forumda alayı teker sevdasında, bilmeden gaz açma sevdasında...

Merak etme sen nasıl sürerken kendince risklerini minimize ediyorsun bende aynen öyle minimize ediyorum.

Adam yağmur yağınca motorunu saklıyor, sonra viraj dönerken su birikintisine denk gelirse eli ayağı boşalıyor, ben daha acemi zamanlarımda yağmur kar buz kolladım hep, çıktım sürdüm, karda ne yapar suda ne yapar yağ da buzda ne yapar hepsini kendimce öğrendim.

Hani apaçilik yapsam, yazı tura atarcasına risk alsam ve video çeksem emin ol izlerken koltuğunda korkarsın, her zaman kapasitem dahilinde sürüyorum, şuur kaybı söz konusu değil.

Kendimden o kadar eminimki, bir kaç ay sonra bebeğimi sırtıma bağlayıp gazlarken beni görebilirsiniz...:cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
apaçi bunlar kardeşim :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
titreşimin bu denli fazla olma sebebi kameranın gidonda bağlı olması:) al sen onu depoya bak hiçbişi kalmaz 4 silindir sonuçta :cat:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Ayenin intiharlı kamikaze dalışlı videolarını izlemektense iRemzinin saf ve temiz videolarını izlemeyi tercih ederim...

Mete öyle deme yahu... Ben bile zewk aliyorum öyle heyecamli videolari seyretmekten.. Ama öyle seyleri denemeye kalkmak o baska.. ( simdilik ) :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:35 ----------

Remzi usta bu videonun 2:59 unda yolamı daldın, yoksa azıcık heyecanmı yapayım dedin :p

avkan usta ben 2:59 da heyecanli birsey göremedim yahu.. :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:36 ----------

selamlar bende sizin yaptıgını şekilde bi foto kamera baglantyısı yapmak istiyorum. bana fiyat ve bulma konusunda yardımcı olursanız sevinirm
kolay gelsin

Buradan nasil yardim edebilirimki sana???
Orada sana yardim edecek arkadaslar cikacaktir kesin..
Ben iki plastige 40 euro ödedim.. :pale:
Ama 40 euro ya kendim yapamazdim oda baska konu :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:38 ----------

Eline fırsat geçse üçyüsle süperman yapacan, yeme beni.:mrgreen:

Becerebilsek hepimiz bir rossi gibi süreriz yemin olsun.. :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------

titreşimin bu denli fazla olma sebebi kameranın gidonda bağlı olması:) al sen onu depoya bak hiçbişi kalmaz 4 silindir sonuçta :cat:

ilk denem geceydi ve sonucta sadece bir fotograf makinesi...
ikinci denemelerim okeydi görüldügü gibi..
Birde video kamerasi takili olsa daha kaliteli olur sanirim..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Aye istedigi kadar, forumdaki videolardan kim etkilenecek yahu diye soylenip dursun.
Al iste!
Dun bir bugun iki.:p
Adam ehliyeti, motoru aldi.
Ilk isi video çekmek oldu.:cherry:

Yanlis yoldasin abicim.:mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Aye istedigi kadar, forumdaki videolardan kim etkilenecek yahu diye soylenip dursun.
Al iste!
Dun bir bugun iki.:p
Adam ehliyeti, motoru aldi.
Ilk isi video çekmek oldu.:cherry:

Yanlis yoldasin abicim.:mrgreen:

Sende haklisin galiba..
Walla haklisin..
Gaza geliyorum sanirim...
Simdi kurallara uyuyorum ama ilerde ne olur bilemem.. :pale:
O aparati artik navi icin kullanirim..
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
remzi_39 abi ilk cekimin klip gibi olmus alt fona bi daft punk sarkisi tam olurmus sokak lambalarinin yansimasi da adeta efekt falan :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aye istedigi kadar, forumdaki videolardan kim etkilenecek yahu diye soylenip dursun.
Al iste!
Dun bir bugun iki.:p
Adam ehliyeti, motoru aldi.
Ilk isi video çekmek oldu.:cherry:

Yanlis yoldasin abicim.:mrgreen:

Abi ben sırf video izledi diye kimse ölmez dedim, kendini rezil rüsva etmez demedim ki.:queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Aye istedigi kadar, forumdaki videolardan kim etkilenecek yahu diye soylenip dursun.
Al iste!
Dun bir bugun iki.:p
Adam ehliyeti, motoru aldi.
Ilk isi video çekmek oldu.:cherry:

Yanlis yoldasin abicim.:mrgreen:

Silindi netten hepsi..
Bundan sonrada böyle videolari burada yayinlamam..

------

Op lardan biri bu topigi silerse tesekkür ederim..
Dankeeeee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst