Silindir üst kapağında yağlanma (151RS)

Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
47
arkadaşlar uzun süredir takip ediyorum benim silindir üst kapağında sürekli olarak fazla miktarda yağlanma oluyor. bu yağ paspasa kadar geliyor. motor yağını takip ettim, en küçük bi azalma yok.
sizce bu yağ nerden gelir? ne yapabilirim?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
motorun yağ yakıyor olabilir silindir blogun dada mikro çatlaklar olmuş olabilir kanımca
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
47
motor yağında eksilme yok. işin ilginç tarafı bu zaten, dediğiniz işlemleri yaptım defalarca motoru yağdan temizledim. kontrol ettim. silindir üst kapağından geliyor yağ. ama anlamadığım nokta motor yapında gram eksilme yok. bu yağ ne yağı?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tamam işte adam gibi bi silindir üst kapak contasını değiş, saglam sık sen yapamıosan bi tamırcıye gotur. yag dedıgın yagmı hakket ondan emın ol ? devir daimden sıcratmıs olmayasın dıcem alakası yok:p
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
silindir kapağının contasını veya keçelerini değiştir olayın çözülür
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Bende oldu üst kapak contasını değiştirdim halloldu. Bir servis motor inecek dedi diğer servis üst contayı değiştirdi. Tavsiyem tek bir servise bağımlı kalıp kazık yememektir.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Silindir üst kapağına yağ pompası tarafından pompalanan yağ sübap kafasını yağlamaya yarar. Burada biriken yağ bir kanal vasıtasıyla tekrar motor bloğuna gönderilir. Üst kapak contasını değiştir. Birde kapağı açtığında içinde yağ birikmişse dönüş kanalı tıkanmış olabilir ona baktır.
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
47
Silindir üst kapağına yağ pompası tarafından pompalanan yağ sübap kafasını yağlamaya yarar. Burada biriken yağ bir kanal vasıtasıyla tekrar motor bloğuna gönderilir. Üst kapak contasını değiştir. Birde kapağı açtığında içinde yağ birikmişse dönüş kanalı tıkanmış olabilir ona baktır.

teşekkürler.. bu yararlı olabilir.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
benimde hava filtresinden benzin damliyor hep o nedendir bir fikriniz varmi aylar once garajda motorun altinda bi is icin mal gibi motoru yere yatirdim o gun yag filtresinden heralde bayagi bi benzin yere bosalmisti o gunden beri bu sorun var sanki. ilkten filtrenin icinde kalandir diye dusunmustum ama kac aydir ucup gitmesi lazim onun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst