MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Fuarcılıkdan bizimkilerin anladıkları bizim meyve sebze aldığımız PAZARCILIĞIN içinde motosiklet olan versiyonu...dediğin gibi...maliyetlerde yüksek olabilir...stand kiraları vs...belkide buna layığızdır...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
bugün fuarın son günü hava idare eder içerde hava nasıl acaba fiyatlar normale mi döndü yoksa kapanın elinde kalıyor derecesinde indirimler yapıldı mı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

ben ilk gün gittiğimde yazmıştım fiyatlar yüksek diye son gün düşer deniyordu genelde merak ettim şimdi ne oldu ..!
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Biz cumartesi gecesi döndük ya çok güzel geçti benim açımdan baya çok kişiyi gördüm tanıştım.
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
20
Fuar superdı ben bugun gıttım yanı
pazar gunu
Farkındaysanız
dışarıdaki motorlar içerdekilerden fazla :):):)

RESIMLERI CEKDIM AMA FOTO MAK.. BOZULDU FAZLA CEKEMEDIM :(
CROSS LA YAPILAN SHOWDA GÜZELDİ :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 ----------

4 ever custom harley davidson
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Fuar superdı ben bugun gıttım yanı
pazar gunu
Farkındaysanız
dışarıdaki motorlar içerdekilerden fazla :):):)

RESIMLERI CEKDIM AMA FOTO MAK.. BOZULDU FAZLA CEKEMEDIM :(
CROSS LA YAPILAN SHOWDA GÜZELDİ :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 ----------

4 ever custom harley davidson

Crosla fuarın ilk günü toprak diye bir çocuk gösteri yapmıştı, yine aynı kişiyse sana yaptıgı şeyi söyliyim ileri git arka kaldır geri git ön kaldır başka bi numara yok.
 
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
80
aynen oyle bızde beklıyoruz kı rampatan catıdan atlasın o rampada ne dıye duruyorsa orada
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Her şey iyi güzel de standlarda sigara içilmesi pek şık durmadı. Hani "dumansız hava sahası"
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Her şey iyi güzel de standlarda sigara içilmesi pek şık durmadı. Hani "dumansız hava sahası"

içiyorlar içmeyin desek kalp kırılıyor...ben standa ziftin pekinide getircektim onuda içerlerdi...terbiyesizlik saygısızlık başka birşey değil...:pr:

şimdi Gelişimden İbrahim...sever sayarım içiyordu ne diyim...ben uzaklaştım standdan...üstüm başım sigara kokacak...ne gereği var...bi okey masasıda kuraydınız...kurallar var yasak...ama kimse yasak...insanlara yasak...kurallar insanlar için var...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Standa o kadar çok kişi gelip gitti ki çoğu kişi ile ilgilenemedik.

Yarın stand daha kalabalık olacak, standa 1 saatten fazla kalana
2 saat standdan uzaklaştırma cezası vermeyi düşünüyorum. :p

biz fazla kalamadık zaten ama git gel yaptık durduk :queen:
iyi sıyırmışız o zaman :queen:
seneye 2 saatten fazla uzaklaştırılcaz demekki :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ayıp ayıp.... Sigara içenleri kınıyorum..... :cherry::cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Gerçekten çok güzel bir fuardı.. Kimseyi göremedim ama olsun.. Seneye kısmet..
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
Bodrumdan dostlar...

SANY0683.jpg




ahanda bu benim metehan abi :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bodrumdan dostlar...

SANY0683.jpg




ahanda bu benim metehan abi :D

yahu ben Mandalım demedin ki...:) bende niki çıkaramadım...:)

MT de AYKAN nikli kişide Bodrum Turgutreiste ikamet eder...aklında olsun...katamaranı var...gezi tozu manitaya arkadaşlara hava atam bir yat kiralayam dersen yanına uğra...:p ben aslında Kadıkale çocuğuyum hayatım Armonıa clubda geçti...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
o kadar motorsıklet fuarına gıttım bu senekı gıbı hıc berbat bır fuar gormedım ne standları stand nede urun cesıdı var :farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mandal ne abi ya aşk olsun :D

senle şu mt 03fazer hususunda bayağı yazışmıştık ordan mandal diye kafaya yazmışım...:p



Genc Kaptan Avcılardan cbfci kardeşim...fotoğrafı çeken arkadaşda yurdumun one touch easy hassas tuşundan bihaber iyiliksever insanı...az yaklaş diyorum gittikce gitti uzağa...yahu bel üstü yakın çek işte...bunuda bizmi söyleyelim...:p


SANY0743-1.jpg




Ayıntap balı Aydemir...

SANY0742-1.jpg




DB Motor Doğu Batı Konşuk Hondadan Gökhan Konşuk...

SANY0735-1.jpg




DB Honda Servis Müdürü Kasım Beg...Yamaha modellerini çok kurcaladık...

SANY0734-1.jpg




Satoyama Mustafa...canım kardeşim...saçları hanım dırdırı dökmüş...:queen:


SANY0726-1.jpg



kankisinin şefkatli kollarında...

SANY0725-1.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Fuar bana bu sene biraz soğuk geldi . Ayrıca Kawasaki firmasının (yeni modellerinin gelmemesi bahanesiyle) fuara katılmaması beni üzdü. Fuara iyi hazırlanan Yamaha , BMW, Ducati , Honda,Suzuki markalarıydı. DL-1000'e , CB600F'e ve kendimden hiç beklemediğim bir şekilde Goldwing'e bayıldım diyebilirim.

CBF1000 de o rengiyle çok göz alıcıydı. Dikkatler onun üzerindeydi.

Yinede oldukça soğuk geldi bana . Özellikle aksesuar satan bölümler pazar yeri gibiydi.Çeşitlilik yoktu. Fuar indirimi adı altında fiyatlara çok cüzi düşüşler uygulanmış.

Umarım seneye daha güzel bir fuar olur.

Ayrıca çıkışta MT standına uğradık ancak kimse yoktu . Dükkanı boş bırakıp gitmiş görevliler :)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Metehan Abi grüştügümüze çok sevindim, resim içinde teşekkür ettim..
En kısa sürede görüşmek üzere..
Kal saglıcakla..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
senle şu mt 03fazer hususunda bayağı yazışmıştık ordan mandal diye kafaya yazmışım...:p



Genc Kaptan Avcılardan cbfci kardeşim...fotoğrafı çeken arkadaşda yurdumun one touch easy hassas tuşundan bihaber iyiliksever insanı...az yaklaş diyorum gittikce gitti uzağa...yahu bel üstü yakın çek işte...bunuda bizmi söyleyelim...:p


SANY0743-1.jpg




Ayıntap balı Aydemir...

SANY0742-1.jpg




DB Motor Doğu Batı Konşuk Hondadan Gökhan Konşuk...

SANY0735-1.jpg




DB Honda Servis Müdürü Kasım Beg...Yamaha modellerini çok kurcaladık...

SANY0734-1.jpg




Satoyama Mustafa...canım kardeşim...saçları hanım dırdırı dökmüş...:queen:


SANY0726-1.jpg



kankisinin şefkatli kollarında...

SANY0725-1.jpg

kasım ve gökhan değerli arkadaşlar gerçekten, tabiki metehan abi tanıştırmıştı innova varken:) güzel bir gündü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst