tatlu su motorcusu sınavını basarıyla gectımmı acep
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 ----------
tiplere bak evladın olsa sevmezsin :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Özellikle ürkütle kelin durumu çok fena,tam küçük emrah modu :mrgreen:

şu baştaki teyzeyi nerden buldunuz :queen: üşümüz garibim :queen: birde mavili bir arkadaş var kaçırmış galiba altına :queen: :queen: :queen: abi resme bak ya büyük boy yaprıtıp duvara asıcam canım sıkıldımmı bakıp bakıp gülerim :queen::queen::queen:
Beyler fuarda (moto)yol grubuyla oradayız görüşürüz Allaha emanet olun.:cat:
Ya kimse davetiyeden bahsetmiyo, gelip kapıda kalırsak noolcak, adam başı 25 tl miş biletler, o kadar para verilir mi yaw, bence hacısayid kahvaltı alan herkese birer davetiye hediye etmeli, yoksa olmaz bu iş :wiinkk:
ben sana 5 liraya veririm merak etme...![]()
akü takviye kablosu olan varsa getirsin lütfen, yoksa ben kahvaltıdan sonra motoru ite ite fuara getirmek zorunda kalabilirimİnşallah yeni aküme fuarda kavuşurum
![]()
arkadaşlar 1tane fazla bilet var bende ilk gelene veririm :mrgreen: