Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
değerli yorumlarınız için sağolun arkadaşlar motorum 2005 model ve doğal olarak garantide değil.sorunu az önce oto elektrikçisinde 5 liraya çözmüş bulunmaktayım sarj ettiler ve kendi kendinide sarj ediyor mu die adını bilemediğim bi dalga motorla baktılar kendini sarj ediyor.km teli sinyal marş korna herşey tıkırında ( ALLAH BOZMASıN )
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
arkadaşlar burada internet aşırı yavaş olduğu için forumda bu konuyu araştıramadım, bu sayfa bile nsıl açıldı hayret ediyorum. soracağım şu ki cbr ve ybryi performans bakımından karşılaştırırsak hangisi sizce daha iyidir artılar eksiler nelerdir??? teşekkür ederim şimdiden iyi akşamlar herkese...
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
arkadaşlar burada internet aşırı yavaş olduğu için forumda bu konuyu araştıramadım, bu sayfa bile nsıl açıldı hayret ediyorum. soracağım şu ki cbr ve ybryi performans bakımından karşılaştırırsak hangisi sizce daha iyidir artılar eksiler nelerdir??? teşekkür ederim şimdiden iyi akşamlar herkese...

birisi yamaha birisi honda ikisininde kalitesi tartışılmaz ikiside 10 numara motorlar ama bence hem görüntü olarak hemde performans olarak cbr daha iyi,yanlış bilmiyosam ybr 9 beygir cbr ise 14 beygir diye biliyorum,bide kullanım amacına bağlı :
+ benim için görüntü önemli değil,bir araç olarak işimi görsün dersen ybr al hem daha rahattır
+ ama yok görüntü ve performansda önemli dersen cbr al derim...
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
birisi yamaha birisi honda ikisininde kalitesi tartışılmaz ikiside 10 numara motorlar ama bence hem görüntü olarak hemde performans olarak cbr daha iyi,yanlış bilmiyosam ybr 9 beygir cbr ise 14 beygir diye biliyorum,bide kullanım amacına bağlı :
+ benim için görüntü önemli değil,bir araç olarak işimi görsün dersen ybr al hem daha rahattır
+ ama yok görüntü ve performansda önemli dersen cbr al derim...

yok benm motorum var zaten 2008 cbr daha yeni aldım fakat arkadaş bugün bi ybr aldı onun için sordum merak ettik teşekkür ederim yorumların için :cat:
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
144
arkadaşlar uzun zamandır foruma girmiyorum fuar ne zaman bilgisi olan var mı bide davatiye nerden buluruz
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
arkadaşlar uzun zamandır foruma girmiyorum fuar ne zaman bilgisi olan var mı bide davatiye nerden buluruz
motoplus.org'dan ögrenebilirsin,ayrıntılı bilgiyi.Ben Motobike dersinden aldım davetiyeyi.Ama forumda dagıtan arkadaşlarda vardı.27Sınde ordayım :cherry:
Dergi 5 TL'di.:bounce:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar benım devir saati 8000 bin devirden sonra geziyor mesela 8500 devirde ilerlerken 8500 9000 arası gidip geliyor düşük devirlerde olmuyor sizdede varmı bu sorun bende şu son zamanlarda baş gösterdi bu sorun
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet beyler... maddi nedenlerden dolayı ilk motoruma bu ay sonu geri dönüyorum... :) taaki temmuza kadar. sonra ver elini 600f
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şaka bi yana hoş motor. 40 günde 2.500 km yaptım. (ist-çınarcık arası 3 kere gittim geldim.gece gündüz karışık) normal trafikten biraz ağır kalıyoruz ama çinliler gibi yolda kalmıyoruz en azından.

bakalım bütçe uygun olursa temiz uygun bi gt250r'da alabiliriz.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ben 8000 km bakımını yaptıralı çok oldu, motor 10000 km'de.

Daha önce de 2-3 arakdaşta aynı sorun vardı.Onların motorlarda 8000 bakımından çıkmış 8-9000 arasıydı.Fakat en son ne oldu, nasıl düzelttiler bilmiyorum.:pale:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
usta bende bugün yarın 8000 bakımını yaptıracamda ne kadar para gidiyor ortalama ve ağır bi bakıma girecek diye biliyorum varmı önerebileceğin şeyler. servise bişe söylemezsen adamlar hiç seçenek sunmuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst