ferotep.eko askere ugurluyoruz... (İ Z M İ R)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt deki nickname i ferotep.eko olan arkadaşımızı bu akşam askere uğurluyoruz..

bu akşam saat 20.00 de Metin-İş servisinde yemek verilmesi düşünülüyor..

tüm tanıyan, seven ve motor camiasından olan dostları bu önemli günde dostumuzu yanlız bırakmayalım derim ben...


eko gerekli ayrıntıları sen yazarmısın, garajda hangi peronda saat kaçta hareket... :wiinkk:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
hayırlı teskereler eko'cum güle güle git güle güle gel:cherry: :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Hayırlı teskereler.
Nereye gittiğini de yazarsan mektup filan yollayalım.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
38
Slm topigim benim askerlikte bitti geldik zaman ne çabuk geçiyor ..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------

saol kardeşim bitti geldik diyer askerlerin başına
uzun zaman'dır siteye giremedim şimdi berhaberiz izmirden slmlar.:cat:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
38
Uzun sürmüş askerliğin...4 sene kadar... :p:p

hehe evet askerden geldim işlerden doğlayı giremedim motorsiklet.net:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

özledim O gunleri hatırlamak istedim askerden gelli 4 sene olmuş :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst