Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ağu 2005
- Mesajlar
- 470
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt deki nickname i ferotep.eko olan arkadaşımızı bu akşam askere uğurluyoruz..
bu akşam saat 20.00 de Metin-İş servisinde yemek verilmesi düşünülüyor..
tüm tanıyan, seven ve motor camiasından olan dostları bu önemli günde dostumuzu yanlız bırakmayalım derim ben...
eko gerekli ayrıntıları sen yazarmısın, garajda hangi peronda saat kaçta hareket... :wiinkk:
bu akşam saat 20.00 de Metin-İş servisinde yemek verilmesi düşünülüyor..
tüm tanıyan, seven ve motor camiasından olan dostları bu önemli günde dostumuzu yanlız bırakmayalım derim ben...
eko gerekli ayrıntıları sen yazarmısın, garajda hangi peronda saat kaçta hareket... :wiinkk: