- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
ne 20,000km 'si abi??
benim mondial 151RS 9500 km'de (kesin gösterge de bozuktur, çok gösteriyordur ya neyse)... ama:
- karbüratörünü değiştirmek zorunda kaldım
- egzostu olduğu gibi değişti
- kayışı koptu, onu da değiştik
- her bakıma gittiğimde usta bi dolu parçayı yeniledi...
- iki kere yolda kaldım, hatırlamak istemediğim saatler yaşadım.
- aynaları, sinyalleri vs. hiç anlatmayacağım.
herşeye rağmen makul fiyatlarıyla bize motosiklet zevki tattıran bu aletlere kızmak içimden gelmiyor. ilk göz ağrım, bakım dışı servise kaç kere gittiğimi bilemesem de bu motoru yine de seviyorum....
garip, biliyorum.!:..
Bakım şart..
4000 km de bir kayış değiştirilir zaten..