Cbf150-Cbr125 Kararsızlığı

Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Merhaba arkadaşlar . Böyle bir konu daha önce açılmışsa özür dilerim. Şimdi konu şu ki uzun zamandır düşündüğüm bu iki motor hakkında bir türlü karar veremiyorum. İkisininde avantajları var. Örneğin Cbf150 kullanıcılarından aldıgım olumlu yorumlar cok.Motorun sarsıntısız olması,Hakimiyetinin kolay olması,yol tutusu Vs. gibi seyler. Ama Cbr 125 te öyle yabana atılacak motor değil ilk olarak şekil itibariyle görsellikten kazanıyor. Alacagım motorun birazda cbr 125 gibi race tipinde olmasını istiyorum.Bu iki motor arasında kararsızlıgım hala sürmekte.Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum.Forumda bu motorları kullananlar mutlaka vardır. Onlarında söyledikleri gayet önemli benim icin. Tesekkürler

:silent: :silent: :silent:
 
Katılım
15 Ara 2009
Mesajlar
34
şimdi sana söyle söyleyeyim cbr 125 kişiye yeten bir motor değil kısa zamanda bıkarsın üst seviyelere geçmek istersin. satışta pek tutan bir motor değil. cbf 150 ye biraz daha fazla binersin satarkende daha az zarar edersin. bence cbf 150 derim. sıfırda 3.800 e kadar iniyorlar.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
şimdi sana söyle söyleyeyim cbr 125 kişiye yeten bir motor değil kısa zamanda bıkarsın üst seviyelere geçmek istersin. satışta pek tutan bir motor değil. cbf 150 ye biraz daha fazla binersin satarkende daha az zarar edersin. bence cbf 150 derim. sıfırda 3.800 e kadar iniyorlar.

SAgolasın tavsiye için tesekkürler. Cbf 150 bana da öyle geliyor
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
şimdi sana söyle söyleyeyim cbr 125 kişiye yeten bir motor değil kısa zamanda bıkarsın üst seviyelere geçmek istersin. satışta pek tutan bir motor değil. cbf 150 ye biraz daha fazla binersin satarkende daha az zarar edersin. bence cbf 150 derim. sıfırda 3.800 e kadar iniyorlar.


:cat: doğru söze ne denir. :rendeer:

cbf al kolay kullanım dik oturuş rahat edersin lastikleri bir ebat büyüt alır almaz koruma demiri ve çantada taktın mı olur sana yavru transalp :cherry:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cgl kullanıcısıyım kesinlikle Cbf150 düşünmem,Cbr125 veya Cbf 125'i bekle.
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
cbr 125 stokları bıttıkten sonra gelecek sıfırıın da fıyatının ne olacagı mechul enjeksıyonlu cbr kımbılır kac para olacak ama cbf125 turkıyeye gelmez cbf 150 karburatorlu daha cok satar turkıyede
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
SAgolasın tavsiye için tesekkürler. Cbf 150 bana da öyle geliyor

Cbr125 neye dayanarak insana yetmiyor merak ettim.

cbr125 her zaman cbf150den daha aktif ve seri bir motordur arkadaşım,eğer race e hazrlık olsun outurş tarzı olsun dersen cbr125 derim ana rahatıma düşknm şehir içinden cıkmam diyorsanda cbf150 derim seçim senin 2 motordan da pişman olmassın :cat::cat:
 
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
56
ben cbf 150 derim.kulanımı çok rahat ve çok oturaklı.ben sıfır aldım hala kullanıyorum ve çok memnunum.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
İki motoruda kullanmış biri olarak...

CBF150 ile CBR125 farklı kategoride motosikletler. CBF150 ile daha rahat ve uzun yolculuklar yapabilirsin. Titreşimsiz ve daha konforludur cbr'a göre.

CBR125 ise biraz rahatsız bir makina. Uzun yolda yoracaktır. Gücü de öyle aman aman çok fazla değil. CBF150 ne yapar o ondan 5-10 km fazla yapıyor. Titreşim de oldukça var.

CBR125 su soğutmalı olduğundan daha avantajlı görünebilir. Ancak yedek parçasının pahalı olduğunu göz önüne almakta fayda var.

Hobi amaçlı kullanıcaksan. Çok iri biri değilsen cbr125 tercih edebilirsin.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
:cat: doğru söze ne denir. :rendeer:

cbf al kolay kullanım dik oturuş rahat edersin lastikleri bir ebat büyüt alır almaz koruma demiri ve çantada taktın mı olur sana yavru transalp :cherry:


Dogru cbf e yan çantalar ve koruma demiri çok yakışıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

İki motoruda kullanmış biri olarak...

CBF150 ile CBR125 farklı kategoride motosikletler. CBF150 ile daha rahat ve uzun yolculuklar yapabilirsin. Titreşimsiz ve daha konforludur cbr'a göre.

CBR125 ise biraz rahatsız bir makina. Uzun yolda yoracaktır. Gücü de öyle aman aman çok fazla değil. CBF150 ne yapar o ondan 5-10 km fazla yapıyor. Titreşim de oldukça var.

CBR125 su soğutmalı olduğundan daha avantajlı görünebilir. Ancak yedek parçasının pahalı olduğunu göz önüne almakta fayda var.

Hobi amaçlı kullanıcaksan. Çok iri biri değilsen cbr125 tercih edebilirsin.



Evet uzun yol için cbr 125 pek tercih edilmez heralde .Benim boy 186 uygun olur mu bilemem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------

Cbr125 neye dayanarak insana yetmiyor merak ettim.

cbr125 her zaman cbf150den daha aktif ve seri bir motordur arkadaşım,eğer race e hazrlık olsun outurş tarzı olsun dersen cbr125 derim ana rahatıma düşknm şehir içinden cıkmam diyorsanda cbf150 derim seçim senin 2 motordan da pişman olmassın :cat::cat:

yok şu satış olayına bana da öyle geliyor dedim :cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 125 stokları bıttıkten sonra gelecek sıfırıın da fıyatının ne olacagı mechul enjeksıyonlu cbr kımbılır kac para olacak ama cbf125 turkıyeye gelmez cbf 150 karburatorlu daha cok satar turkıyede

Hepsi gelecek merak etme,

Sabırsız kaldıysan Ybr 125 yeni kasa.:p
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
61
bence cbr 125 al derim. sağlam motordur titreşimi yoktur yakıtıda azdır performansıda yeterli bi makine bana göre. hem kendınde demişsin race tipi motorum olsun diye cbr tam sana göre:cat:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
102
denem imkanın varsa dene , en azından üzerine otur şöyle bir bak , cbr125 bence motorsiklet adına bir şeyler öğrenmek için güzel (ben o nedenle aldım ) cbf 150 de de öğrenilmez mi ? tabi ki öğrenilir , sonuç ; zevk meselesi , bu iki modelde bence benzer keyifleri verir :)
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
ben 2 motoruda kullandım cekişleri hızları tamamen aynı fark yok hiç.. Cbf alırsan sessiz bir şekilde gezersin ön kasasıda uzun mercedes gibi motor :) cbr alırsan bir de güzel egzos takarsan sana dönen kafaları görürsün sokaklarda :) 2 side birbirinden ayrı motorlar aslında cbf e cin malı diyorlar genelde ama sen bilirsin Bişey daha Boyun 1.86 ise cbr cok küçük kalır altında gibi :silent: Bence Bi dene 2 sinide
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Değerli Fikirleriniz,Yorumlarınız için teşekkür ederim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:10 ----------

ben 2 motoruda kullandım cekişleri hızları tamamen aynı fark yok hiç.. Cbf alırsan sessiz bir şekilde gezersin ön kasasıda uzun mercedes gibi motor :) cbr alırsan bir de güzel egzos takarsan sana dönen kafaları görürsün sokaklarda :) 2 side birbirinden ayrı motorlar aslında cbf e cin malı diyorlar genelde ama sen bilirsin Bişey daha Boyun 1.86 ise cbr cok küçük kalır altında gibi :silent: Bence Bi dene 2 sinide

Yorum için teşekkürler . Cbr da egzos konusu güzel :cherry: Boy 1.86 bir denemek lazım nasıl duracagı konusunda :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:11 ----------

Biri çin biri tayland malı...

Çin malı cbf oluyor galiba?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:12 ----------

bence cbr 125 al derim. sağlam motordur titreşimi yoktur yakıtıda azdır performansıda yeterli bi makine bana göre. hem kendınde demişsin race tipi motorum olsun diye cbr tam sana göre:cat:

Eyvallah . Cbr 125 te de o görüntü var :cat:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bende Tarz meselesi konfor önemli değil ssye yakar gönlün cbr alırsın ama konfor isterim uzun yol yaparım dersin cbf alırsın ama ben hep cbr demişimdir ne olursa olsn ss olsn dıyenlerdenım:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toprağım kendine önerdiğin modellerin dışında, benim tavsiyem ybr 125 zaten ne kadar sağlam olduğunu kendinde bilirsin anlatmaya gerek yok, burda herkez farklı şeyler söyler ben motoru alacağım zaman kimseye danışmadan aldım, yoksa insanın kafası karışıyor, kimseyi dinleme hangisi aklına yatıyorsa onu al, en iyi cevap kendi kendi kararın:cat:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
cbr al derim küçükte olsa sonuçta ss...güzel bi egsozda taktın mı gözler sende olur..cbf de güzel motor tartışmasız ama kurye zannedebilirler seni :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst