W4 motor lu üretir bunlar şimdi, çığır açarlar bizim ustalarda hayatta senteye alamaz:cherry:
Bizim eski vosvos'un halk arabası imajıyla işi kalmadı artık. En dandik arabası polo. Birde phaeton'u touareg modelini falan düşünün. Keşke motorda yapsalarda piyasa canlansa.


