Bassturbin söylediklerinize katılıyorum,sadece birşeye açıklık getirelim, bu motora 2 kişi binilir iyide gider,tabi düşük devirde pek toplamaz ama 5000'den sonra 2 kişide olsa çok seridir...İki kişi binilemez denilirken,bu motor sadece sürücü odaklı üretilmiş,arkadaki için eşantiyon bir oturma yeri konulmuş,bu yüzden en fazla 10km sonra arkadaki yeter artık diyor,hem oturduğu yerden,hem de pozisyonundan!Birde şunu belirteyim,kim kullanıyorsa arkadaki kişi onada ızdırap çünkü,eğimden dolayı sizin sırtınıza yaslanıyor,zaten normal kullanımı rahatsız,10km sonra kullananda da bilek ağrısı ızdırap veriyor,en iyisi tek kişi kullanmak...
2008 gsxr'da yine arka koltuk yere göre düz duruyor,gpr'da arkada birde öne doğru eğim var,arkada kim oturuyorsa belli süre sonra öne kaymaya başlıyor ve size yaslanıyor,bu samimiyet yüzünden arkaya erkek oturtmayın:mrgreen:..evet hakılısın.
Daha eski tip 85-94 arası yarış motorlarında farkındaysanız kuyruk ve genel görünüm kutumsu bir yapıya sahip yani replika modeller için söylüyorum hatta artçı için arka sele yüksek değil yeni tiplerde kuyrukince ve iyice yükseltilmiş arka koltuk kuyruk kısmı.Örnek:
89 model gsxr 1100:
2008 model gsxr 1000:
![]()
valla ben 192 boyunda 87 kg adamım. arkada bir de artçı olunca frene basınca hem onun ağırlığı, hem de kendi gövdemin ağırlığı kollarıma biniyor.fren yapmaya ödüm patlıyor desem yeridir. hem sürücü hem de artçı için cidden rahatsız. artçıyla gezeceğim zaman mondial zat 150 kullanıyorum daha rahatsürekli artçıyla seyahat etmek niyetiyle bu motoru alana geçmiş olsun
havalar ısınsa da çıkarsak motorları yollara..
Arkadaşlar derbi konusu değil mi? Suzuki'ler falan tartışılmaya başlanmış. Ben küçük bir soru soracağım. 2006 ile 2007 model Derbi'ler arasında önemli bir fark var mıdır? Sizce 2006 model almak mantıklı mı? Motorda mutlaka bir rektefiye durumu vardır, sizce 1.000 tl fazla verip açılmamış bir motor mu almalıyım?
Kadir arkadasimizla gorusme halindesin demek , kendisine selamlarimizi ilet iyice bosladi ne ariyor ne soruyor nede dukkanimiza caya corbaya geliyorSaka bi yana Kadir arkadasimizin motosikletinin sorunsuz oldugunu biliyorum, kismet sana olursa simdiden hayirlli olsun arkadasim.
Alpay kardesim selam ; sana ozelden fiber depo icin bilgilendirme mesaji yazdim aklimdasin numaraya ulastigim zaman sana bilgiricem.
selamlar.
Arkadaşlar anadolu yakasında derbiden iyi anlayan usta tavsiyesinde bulunabilirmisiniz?silindir piston değişimi fln yaptıracağım güvenerek vermem lazım kısaca...