MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
bu fuar kaçmaz arkadaşlar mutlaka gidin görün hatta imkanları zorlayın yine de gelin
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Arkadaşlar motoplus, 18-21 martta yapılacak motoshow fuarından daha az kapsamlı mı olucak. Yoksa aynı mı ?
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
büyük markaların hepsi bu fuarda yani Motoplusta olacak geçen seneki gibi. Kanuni-mondial ve diğer çan çin çonlar için motoshow'a gidebilirsiniz :D

Bu arada davetiyeler elimize geldi isteyen uğrayıp alabilr.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
büyük markaların hepsi bu fuarda yani Motoplusta olacak geçen seneki gibi. Kanuni-mondial ve diğer çan çin çonlar için motoshow'a gidebilirsiniz :D

Bu arada davetiyeler elimize geldi isteyen uğrayıp alabilr.

VİP ler de geldimi, sakatım ben kalabalıkda dolaşamam :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
geçen senede gittim bu senede gideceğim resimleri çeker atarım geçen senede atmıştım;);) bende eldiven yada mont almayı düşünüyorum bakalım;=;=
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
davetiye olmadan griş ücreti ne kadar__? yaklasık 8 kişi geleceizde :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst