- Katılım
- 27 Eki 2009
- Mesajlar
- 823
Kaza Yapsa ne Yazar Adam Yürümeye bile başladıKoçum Benim :cat:
deme ya
Kaza Yapsa ne Yazar Adam Yürümeye bile başladıKoçum Benim :cat:
Bari fuara geleyimde uzuuuun zaman sonra .. Orda görüşelim:mrgreen:
büyük markaların hepsi bu fuarda yani Motoplusta olacak geçen seneki gibi. Kanuni-mondial ve diğer çan çin çonlar için motoshow'a gidebilirsiniz
Bu arada davetiyeler elimize geldi isteyen uğrayıp alabilr.
büyük markaların hepsi bu fuarda yani Motoplusta olacak geçen seneki gibi. Kanuni-mondial ve diğer çan çin çonlar için motoshow'a gidebilirsiniz
Bu arada davetiyeler elimize geldi isteyen uğrayıp alabilr.
zeki mürende bizi görecekmi....![]()
büyük markaların hepsi bu fuarda yani Motoplusta olacak geçen seneki gibi. Kanuni-mondial ve diğer çan çin çonlar için motoshow'a gidebilirsiniz
Bu arada davetiyeler elimize geldi isteyen uğrayıp alabilr.
davetiye olmadan griş ücreti ne kadar__? yaklasık 8 kişi geleceizde :queen:
ben bu arkadaşı bir yerden çıkaracam ama, hiç yabancı gelmiyor...:mrgreen:
:cherry:
Bende hatırlıorum
ir ara bu Mt'de bıdı bıdı ortalıktaydı:cherry::bounce:
ben bu arkadaşı bir yerden çıkaracam ama, hiç yabancı gelmiyor...:mrgreen:
aaa senn senn evet o sun ufak minik tipsiz motoru olan bir genç bayan![]()