AKOM'dan 23.01.2010 için Uyarı...

Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
AKOM'dan 23.01.2010 için Uyarı...
Arkadaşlar,

Dünden beri aralıklarla yağan kar yağışının asıl Cumartesi günü özellikle İstanbul'a geleceği ön görülmektedir.Konu ile ilgili açıklamayı aşağıda bulabilirsiniz.


İstanbul Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezi (AKOM)'nden İstanbul'daki kar yağışı ile ilgili yazılı bir açıklama yapıldı. Cumartesi günü tipi şeklinde kar yağışının beklendiği belirtilen açıklamada şöyle denildi: Cumartesi öğle saatlerinden sonra Sibirya üzerinden gelmesi beklenen soğuk hava ile tipi şeklinde daha kuvvetli kara bırakacağı tahmin ediliyor" denildi.

Asıl kar cumartesi
İstanbul Valisi Muammer Güler, kar yağışı nedeniyle her türlü önlemin alındığını belirterek, bugün için yoğun kar yağışı olmadığını ancak cumartesi gününden itibaren salı gününe kadar etkili kar yağışı olacağını belirtti. Güler, şöyle konuştu: “Karlı havaya göre araçlarını hazırlıklı tutmalarını, mümkünse toplu taşıma araçlarını kullanmalarını, kar lastiklerini takmalarını, trafik kanuna göre araçlarında bulunması gereken tüm aparatların bulundurmalarını söylüyorum. Kar yağışı İstanbul için büyük bir nimettir. Buna göre de tedbiri almak lazım.”


AKOM'DAN CUMARTESİ UYARISI
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezi (AKOM)'nden İstanbul'daki kar yağışı ile ilgili yazılı bir açıklama yapıldı. Cumartesi günü tipi şeklinde kar yağışının beklendiği belirtilen açıklamada şöyle denildi: "İstanbul'du dün öğle saatlerinde etkisi altına alan kar yağışı sabaha karşı etkisini kaybetti. Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğü ve AKOM Meteoroloji biriminin tahminleri doğrultusunda karla karışık yağmur ve karın aralıklarla Perşembe akşamına kadar devam edecek. Cumartesi öğleye saatlerinden sonra Sibirya üzerinden gelmesi beklenen soğuk hava ile tipi şeklinde daha kuvvetli kara bırakacağı tahmin ediliyor. Kar yağışından önce alarma geçen kötü hava koşullarıyla mücadele ekipleri sabaha kadar olumsuzluklara müdahale etti.

haritatahmingun3.png
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Direksiyon Sınavı iptal olmaz inşallah. Cuma Günüde Motor geliyor. Onuda Kaldırıym Yagmur gelmeyen bir yere :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bu sene benden drift şov yok, gneçleri görelim buz pistlerinde :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Motorlar kış uykusunda yani bu aralar. :)

yeşil fıstığı çektik dükkanada akşamları çalıştıgımız yerde ne yapıcaz bakalım:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------

Bu sene benden drift şov yok, gneçleri görelim buz pistlerinde :p

akşam geçtim sen pencereden bakıyordun zaten:queen::wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben de bugün işyerimin otoparkına yerleştirdim bizim ufaklığı, biraz uyusun sıcacık bakalım. :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Hehe havalar kötüleşince karıncalar misali sokmuşuz motorlarımızı bulduğumuz kovuklara :)

Bende kapalı garaja aldım motoru, bakalım haftasonu kardan adam yapabilecekmiyiz :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
evet bende bu gün son bi ufak tur attım iyice ısıttım oğlumu antifriz ilavesini yaptım güzelce sarmaladım kapalı garajıma koydum altına tahta koyarak üşümesini engelledim.
sanırım biraz kalıcak orda.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
istanbula kar yağsa ne olur yağmasa ne olur.çamlıcaya kar yagar 20 cm kadıköyde hava güneşli yerler kupkuru :p.geçen akşam yine işteyim işyeri çamlıcada,başladı kar yağmaya tutarmı tutmazmı diye güvenlikle konuşuyoruz baktım kar tutacak gibi arabayı hemen garaja motorda yanına.iyi kar yagdı ,ara sokak kar içinde arabalar gidip gitmemede kararsız.dedim sen en iyisi bunlara dokunma tıpış tıpış otobüse.çıktım yola cadde de hiç bir şey yok sadece su.kadıköye eve geldm yerler kup kuru.yanarım ertesi gün güzelim havada akşama kadar evde kaldım akşam otobüsle işe mecburen.hiç hiç çekilmiyor valla.motora devammm olmazsa arabaya devam :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çorlu'da hava -3 derece,kar yağışı başladı.
yeteri kadar yağarsa yarın yoldışı rotalardayım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
savaş abi merhaba;
yoldışı rotalarının fotoğraflarını eklemeyi unutma sakın... :cat: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaş abi merhaba;
yoldışı rotalarının fotoğraflarını eklemeyi unutma sakın... :cat: :rendeer:

şimdi artçıları bu olaya ikna etme çabasındayım.
Akıl ve mantık("kesinlikle olmaz"diyo)
3,5("ben gelmem" diyor)
keyif("hadi be aga,gidelim artık" diyor)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 ----------

Aman üstad bu havalarda kendine dikkat et bu sefer yanına birkaç parça alet-edavat almayı unutma şimdiden kazasız belasız yolculuklar.:):cat:

Yaz olsa tamam,bu havada tek bir alet taşımam,
nerede tırak,orada bırak :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst