Yasin, Araba yağı koyma bi daha, bana söyleseydin keşke bi kaç gün önceden, ayarlardım, Gölcük Shell istayonunda var, Hayat Kimyanın oralarda İzmite giderken sağ taraftaki shell de. Olmaz sa İzmit ten yine alırdık. Şimdilik kullan, koymuşsun artık ok ama, bi daha bu vb. ihtiyacın olursa bi 3-5 gün önceden haber ver. Ayarlarım. Eğer mümkün olursa da bence en kısa sürede tekrar değiştir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 ----------
Motorun yakıttıktan sonra bir süre çalışmaması, marş motorunun dönmemesi olayının, sağ elcikteki marş butonun içine kaçan su dolayısıyla olduğunu düşünüyorum. Bu su buharlaşıncaya kuruyuncaya kadar marşta tık yok. Buji ıslanmış olsa marş motoru yine döner ama benim başıma gelen motorun hiç tepki vermemesi idi. Sanki kontak kapalı iken marşa basıyormuşum gibi, hiç ateşleme yapmıyordu motor. Benimde bu şekilde başıma geldi bi kaç kere. Burası demek ki yağmur suyu ile değilde basınçlı su ile su kaçabiliyor. Islanırsa sanırım kısa devre vs derken iki kutup bir birine temas edemiyor ve motor tık demiyor. Ve artık yıkatmadan önce sağ elcikteki stop ve marş butonunun olduğu düğme grubunu iyice poşetle bağlıyorum. Islanmadığı için problem olmuyor. Motoru yıkatmadan önce böyle yap. Bu kısmı poşetle güzelce sar. Problem olmaz.