Marş Motoru tutukluk Yapıyor

Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
Arkadaşalar 3 günden beridir yagan yagmurdanmıdır nedir 2 gündür motorumu çalıştırırken marş motoru çalışıyor ancak krankı döndürmüyor.kendi kendine düz dönüyor motor çalışmıyor. motoru ileriye yada geriye hareket ettirince marşa bastıgımda hic problem yok gibi çalışıyor.Marş motoru arızalanmışmıdır yoksa kablolarına filan su mu gitti?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Marş motorunun ucunda çalıştığı anda ileri fırlayıp hareketin krank miline aktrılmasını sağlayan marş rublesi denen yaylı bir parça vardır.O tutukluk yapıyor.Bu zaman içinde çoğalırsa yenilemek gerekir.Takip etmek iyi olur.
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
27
Marş motorunu söküp uç tahrik kısmını yağlamayı da deneyebilirsin. Motordan çok emin değilim ama arabada işe yarıyordu sanki.
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
Akşam Servise Gidip Sordum Marş kitlemesinde problem oldugunu ve degişecegini söylediler.Yag degişimi ve marş kitlemesinin tamiri için 50tl istediler sanki biraz fazla gibi bana.sizce de fazla degilmi bu fiyat?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Yağ onlardanmı?Evetse ne koyacaklar?Misal 10/40 Castrol 20 lira civarında.O zaman fiyat normal.marş motorunu sökmek kolay iş değildir ayrıca.Bence biraz daha gözle.
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
Yag da onlardan Scoot diye bi yag var onlardan koyuyolar. sadece yag degişimi 15 tl. geri kalan 35 tl ise işcilik ve marş motorunun parçası. Şuanda marş motoru tam olarak çalışmamazlık yapmıyor.Arada tutukluk yapıyor. iyice bozulana kadar binsem bişey olurmu acaba? yoksa arıza dahada büyürmü böyle binmeye devam etsem?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Yag da onlardan Scoot diye bi yag var onlardan koyuyolar. sadece yag degişimi 15 tl. geri kalan 35 tl ise işcilik ve marş motorunun parçası. Şuanda marş motoru tam olarak çalışmamazlık yapmıyor.Arada tutukluk yapıyor. iyice bozulana kadar binsem bişey olurmu acaba? yoksa arıza dahada büyürmü böyle binmeye devam etsem?

Bu soruna kesin cevap vermek dürüstçe olmaz.Arıza yavaş yavaş artıp marş basmaz olabilir.Motoru çalıştırınca geri gelmez ise marş motorunu bozabilir.Kırılıp kartere düşüp başka işlere sebeb olabilir.Çok dikkat ederek bir kaç gün dene diyebilirim.Yağ değiştirme zamanın gelmiş ise önce yağını değiştir.Yağ azaltma varmıydı?Yeni yağla düzelebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
Ozaman benim marş motoru pimi çkilmiş bomba gibi. daha öncede Motor çalıştıktan sonra motordan kocaman bi kütürtü sesi gelmişti ve stop etmişti. sanırım o da marş motoruydu. ihmal etmeden degiştereyim en iyisi.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Marş motorununun yenisi 55 lira marş rolesininde fiyatı 17 liradır.Ayrıca marş motorunu sökmek 3 dakikanı alır 8 pipo anahtarla sökülür,scooterlarda marş motorunu sökünce yağ değişimine gerek kalmaz çünkü yağ akmaz.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst