- Katılım
- 1 Eki 2008
- Mesajlar
- 326
Merabalar herkese,bakıyorum tanıtım faslı var,iyi fikir.Valla sanırım en yaşlınız benim şuana kadarki beyanlardan anlaşılıyor,ohalde buyrun size benden de tanıtım.
yaş:45-(1965)
meslek:eskiden turizmdi,şimdi taksi
bundan önceki motorum:16yaşında iken mobilet 19 yaşıma kadar almanyada,türkiyeye döndük ve aradaki 24 yıl hiç motora binmedim,CBF 150 yi 15-8-2008 de aldım
Kaskım:Ls 2 açılır çene,birde dizlik var markasını bilmediğim,ha eldivenim normal kar eldiveni,günlük 9km lik bir yolum var işte evden durağa ve yine eve.
Metehan bende 92-93-94 çok turist getirdim İstanbula sultanahmete,Marmaristen V8 Mercedes Otobüs vardı bende,
yaş:45-(1965)
meslek:eskiden turizmdi,şimdi taksi
bundan önceki motorum:16yaşında iken mobilet 19 yaşıma kadar almanyada,türkiyeye döndük ve aradaki 24 yıl hiç motora binmedim,CBF 150 yi 15-8-2008 de aldım
Kaskım:Ls 2 açılır çene,birde dizlik var markasını bilmediğim,ha eldivenim normal kar eldiveni,günlük 9km lik bir yolum var işte evden durağa ve yine eve.
Metehan bende 92-93-94 çok turist getirdim İstanbula sultanahmete,Marmaristen V8 Mercedes Otobüs vardı bende,
Son düzenleme:


