Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Merabalar herkese,bakıyorum tanıtım faslı var,iyi fikir.Valla sanırım en yaşlınız benim şuana kadarki beyanlardan anlaşılıyor,ohalde buyrun size benden de tanıtım.
yaş:45-(1965)
meslek:eskiden turizmdi,şimdi taksi
bundan önceki motorum:16yaşında iken mobilet 19 yaşıma kadar almanyada,türkiyeye döndük ve aradaki 24 yıl hiç motora binmedim,CBF 150 yi 15-8-2008 de aldım
Kaskım:Ls 2 açılır çene,birde dizlik var markasını bilmediğim,ha eldivenim normal kar eldiveni,günlük 9km lik bir yolum var işte evden durağa ve yine eve.

Metehan bende 92-93-94 çok turist getirdim İstanbula sultanahmete,Marmaristen V8 Mercedes Otobüs vardı bende,
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
oo beyler aramızda Fotoşopcu var..işimiz düşerse halleder muhakkak...:p

Gümüşsuyundasın dimi...benim 94 te mezun olduğum Lisede Kabataş Setüstündeydi...senin okula 100 metrelik mesafede...cbf hususnda elimizden birşeyler gelirse beklerim mesajını...

Her türlü abi, yardımım dokunursa ne mutlu bana... Mutlaka ben de sana dönüş yapacağım inş motoru alınca =) her türlü photoshop işi yapılır :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaş:45-(1965)
.

Metehan bende 92-93-94 çok turist getirdim İstanbula sultanahmete,Marmaristen V8 Mercedes Otobüs vardı bende,

vayyy abi aramızdaki en kıdemli sürücüsün...:cat:



Her türlü abi, yardımım dokunursa ne mutlu bana... Mutlaka ben de sana dönüş yapacağım inş motoru alınca =) her türlü photoshop işi İ T İ N A ile yapılır :cherry:

:p kendin yakalandın valla...:)

ben SERVİS hususunda her zaman yanınızdayım...Servisim Çamlıca Doğu Batı (D&B) Konşuk Motor...

http://www.dnbmotor.com/

Her daim desteğe hazırım...0 motor alanların dostuydum bir zamanlar...ama şimdi servis ağırlıklı yardımcı olurum...eski avantajlı fiyatlar varediğim günler geçti...tek ayrıcalık sağlayacağım servisteki özel muamele...servisimle muhabbetim çok iyidir...:cat: bana güvenin...537 335 22 33...

2.el motor alacak beni arasın...şasiden baktırayım...ücretsiz ekspertiz hususunda yanınızdayım...hep destek tam destek...servisimden en küçük bir şikayetinizde gelin burada beni kalaylayın...
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Erdi başına iş alacan farkındasın değilmi:mrgreen:
valla abi sorun değil, gerçekten çok sevdiğim bir iştir Photoshop, gocunmam yani, vaktim oldukça emrinize amadeyim :)

:p kendin yakalandın valla...:)

ben SERVİS hususunda her zaman yanınızdayım...Servisim Çamlıca Doğu Batı (D&B) Konşuk Motor...

http://www.dnbmotor.com/

Her daim desteğe hazırım...0 motor alanların dostuydum bir zamanlar...ama şimdi servis ağırlıklı yardımcı olurum...eski avantajlı fiyatlar varediğim günler geçti...tek ayrıcalık sağlayacağım servisteki özel muamele...servisimle muhabbetim çok iyidir...:cat: bana güvenin...537 335 22 33...

2.el motor alacak beni arasın...şasiden baktırayım...ücretsiz ekspertiz hususunda yanınızdayım...hep destek tam destek...servisimden en küçük bir şikayetinizde gelin burada beni kalaylayın...

Çok çok teşekkür ederim abi, mutlaka yanına geleceğim birgün. Dediğim gibi zamanım oldukça her türlü yardımcı olurum.
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Erdicim buna inanmican ama yaklaşık bi saat önce fotoshop yapabilen kim vardı acaba tanıdıklardan diye düşünürken akabinde bide baktımki ne göreyim! fotoshop yapılır yazıyo bi yerlerde:mrgreen:
ama önce bi kafamda tasarlamam gerekecek, yorucu değil sanırım tatlı bir çallışma olacak! çok teşekkür ediyorum eksik olma.....

metehan abim aynı şehirde olamasakta ayrıca sizlerede çok teşekkür ediyorum, sagolun....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla abi sorun değil, gerçekten çok sevdiğim bir iştir Photoshop, gocunmam yani, vaktim oldukça emrinize amadeyim :)



Çok çok teşekkür ederim abi, mutlaka yanına geleceğim birgün. Dediğim gibi zamanım oldukça her türlü yardımcı olurum.

:cat:

Arkadaşlar Güney Amerika ülkelerinden biri cbf 150 grubu kurmuş...yaklaşık 100 kişi bende katıldım...türk yabancı karışık 100 kişi...bayağı foto var herkes fotolarını koymuş...


http://www.facebook.com/group.php?v=photos&ref=search&gid=25067353665
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
orası kesinlikle doğru!
yardımcı olma isteklerinizden ötürü söylemiştim onu!
yoksa sadece GÖNÜLLER BİR OLSUN YETER derim abi...:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
burada bizim imkanlar biraz daha fazla avantajlarımız çok...aklınızda olsun bu mesaj...yarın bir gün lazım olur...
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
bende tanıtıorum kendımı

İsim :Murat Gün
yaş : 23
şehir :manisa/merkez - ankara(göçebe olrak kalıorum)-italya/torino
Boy: 1,80
Kilo:65-70 arası gezıor

Meslek:trafik takip işleri az cok anlarım ve makine teknisyenliği

motosikletimin bakımına ilişkin bilgiler:
Kullanılan Yağ:
repsol kunlanıorum genelde 10/40

Lastiklerim : Ön arka IRC. arka lastıgın boyutu 100 luk memnunum ama degıstırırsem mıchelın alırım galıba :D

Zincir yağı olarak yeni yamahanın YAMALUBE sentetik zincir yağını aldım. Gayet başarılı.fena degil.

Benzinide genelde total,PO Yada Opet'ten alıyorum.

Korumalar :

Kask: AİROH SPEED FİRE OUT
Mont :HELD MADDOX
Pantolon :TEKSTİL OLARAK YOK ARAYIŞ İÇERİSİNDEYİM
Eldiven : DIFI KIŞLIK BI MODEL YENİ ALDIM GAYET MEMNUNUM
Çizme : PUMA DUCATİ MOTOBOT
tulum: KISA R6 TECRUBEM SIRASINDA ITALYADAN DAİNESE ALMISTIM(KENARDA DURUO)
Tecrübe:babamdn gelen bı alıstırma donemı ıle baslamıstı cbr 125 ıle cesıtlı motorlara bınıp enduro,naked tarzına yoneldım dah ıyı oldu benım ıcın. cbf 150 mı 18 bın kusur kmde aldım su anda 21 bıne yaklasıor gayet memnunum

kısaca özetledım selamlar
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Kısa bir tanıtım da ben yapayım;

Alper Aydın
Yaş: 36 (metehan iyi oku :queen:)
Şehir: Aksaray (memleket İzmit, görev icabı Aksaraydayım)
Boy: 1.78m
Kilo : 95 (CBF'i niye sattım zannediyorunuz:queen:)
Meslek: mak.müh.
Hobi: Bilardo, Okçuluk, Model araç

Motosiklet ile ilgili;
Şu an : Suzuki DL650ABS
Motor yağı: IPONE 15-50
Lastikler: Bridgestone (5 yıl çalıştım oarada, başka marka almaya elim gitmez)
Zinciryağı: Ipone
Benzin: daima PO ve Opet (yabancı markalardan almam, işim olmaz)

Malzemeler ve değerlendirme:
Kask:
1- AGV Longway çene açılır, iyi ama çok ses yapıyor.
2- Arai chaser kapalı, çok iyi ama yazın açılmadığı için bayıyor.
Mont:
1- Difi Frazor deri ceket: çok çok iyi, indirimden aldım çok memnunum
2- Yazlık Bering ceket: çok rahat ama fileli olduğu için sadece çok sıcak havalarda giyilebiliyor.
Dizlik:
markasını unuttum ama işe yarıyor
Eldiven:
Yazlık Difi fileli: süper rahat korumalı
Yazlık Alpinstars Eldiven: o da rahat
Kışlık İtaylan Eldiven: o da çok rahat, biraz büyük ama çok kaliteli :queen::queen:
Pantolon:
henüz almadım, bakalım...
Ayakkabı:
Yazlık : Motobot, eh işte fena değil
Kışlık : Puma Ducati bot.
Çanta:
Topcase: Shad 40 lt. (biraz küçük ama idare eder, 52lt. belki sonra alırım)
Depo üstü: Kappa 'nın bir modeli, çok kullanışlı çoğu zaman sadece onu alıyorum yanıma.

aklıma gelenler bunlar, şimdilik yeni gelenlere selamlar.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Topiğin eski üyeleriden tekrar aranıza girme girişimiminde bulunan biri olarak bende yazayım,

Murat Aykan
Şehir : muğla/bodrum
Yaş(27)
Boy(1.75)
Kilo(85):p
Meslek:usta gemici,otomobil tamircisi(teknisyen)
Hobi:Avcılık,yelken.
Motosikletle ilgili.biçok motorum oldu honda c70,c90, wave 100,ybr 125, cbf 150, innova 125 ve tekrar kararsızım hangisini alacağıma büyük ihtimal gene cbf 150..

cbf kullandığım zaman kullandığım yağ 15 50 shell advance 20/40 castrol actevo
zincir yağı singer dikiş makinası yağı:p
yakıt daima shell,lastikler komik gelicek ama standart duroları seviordum yanlayarak gitmeyi sevdiğim için iyi kaydırıyorlar:p

koruma: yazın kısa ordu kapri vea şort t sirt sandalet :p
kışın:zeus kask akito mont armode bellik armode dizlik armode eldiven pantolon yok almadım burada gerek duymadım..

Bendende şimdilik bukadar..
buda bir resim:p

 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Güzel oldu bu format, :)
Diğer arkadaşları da bekliyoruz CV yazmaya :p:p

aykan, senin bu fotoğraf efsane oldu bu topicte.
Ben motoru ilk aldığım zamanlarda sende cbf vardı heralde 2008 sonu 2009 başı gibi.

Ulan dedim bu adam nasıl yapıyor bunları yazık değilmi motora bi taraflardan patlak verir bişeyler diye düşünürken, sonra senin heralde gömlek yağ kaçırmıştı :)

CBF ile alakalı bu problemide senden başka kimseden duymamıştık zaten.
Demek ki zorlayınca olabilecekleri göstermiş oldun bize :mrgreen:

Yeniden CBF alacaksan akıllı uslu kullan da makina da sende üzülme yahu :p
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Herkes yazmış

Herkes yazmış bende yazmazsam olmaz ama :cat:

Alper Özkan
Yaş: 18 (Sanırım cbf150 topiğinde en genç motorcu)
Boy: 170
Kilo:65
Yer: İstanbul/Üsküdar


Yağ: Mobil1 15w-50 tam sentetik
Benzin: Genelde TOTAL veya Shell
Lastik: Hala DURO :pale:
KM: 3850
Servis: D&B Motor

Korumalar:

Kask: LS2 Delta çeneden açılır güneş vizörlü kask.
Kask2: Airoh top-one siyah vizörlü yarım kask..
Mont: Held Maddox yaz/kış çıkabilir astarlı mont.
Bellik: Zandona 3 baklalı bellik.
Eldiven: Held kışlık eldiven(Şu metehan abinin yeni aldıklarından:mrgreen: )
Pantolon: Prohel yaz/kış korumalı pantolon ( yazın terletecek sanırım)
Dizlik: Zandonanın masfallı olmayan dizliği ama rahat.
Bot: Alacaktım para denkleştirene kadar kış bitti :queen:

Bu kadar işte beyler ahanda bu yalova gezisinden 1 foto:

79583197.jpg
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Tamam Mete usta bende tanıtayım kendimi. Aslında siteye uye oldugumuzda tanıtmıştım ama yine tanıtayım...

İsim :İbrahim,
yaş : 30
şehir : Mersin, Akdeniz Belediyesi
Boy: 1,72
Kilo:78-82 arası git geldeyim

Meslek:, Mekine Teknikeri, özel sektörde çalışıyorum.

Daha once agabime ait olan: MZ.301 ve YBR 125 kullandım

2008 Subat ayında Kendime ait CBF150 aldım.
motosikletimin bakımına ilişkin bilgiler:
Kullanılan Yağ:
İlk km 1000 den itibaren: Castrol power1 10-50

Lastiklerim : Ön orijinal Duro (İçindeki hava bile orjinal. Hiç patlamadı)
24bin km'dir kulanıyorum
Arka: Orjınal ebatlarda Unullıun
3bin km'dir kulanıyorum.
Diger markaları test etmediğim için kıyaslama yapamam Duro ya gore cok iyi)
Shark Marka lastık yanak parlatıcısı kullanıyorum.

Top case: 40 lt Shad (Kargo tipli)
Markasını hatırlayamadım : 20Lt Depo ustu canta
Litresini hesaplayamadıgım: Elde dokuma heybe. Top case yi alıncaya kadar cok işime yaradı. Simdi cok az kullanıyorum.
21.300 Km den bu yana Debriyaj balatası yenilendi.
DUSME VE KAZALAR
Bir defa saga devrildi: Far geranajlarının koselerde hafif cizik
Bir defa kucuk bir kaza. Sag kuyruk grenajı degişti. Koruma demiri hafif cizildi.
Bir defa Sola devrildi: Far geranajlarının koselerde hafif cizik
NOT: Bu cizikler kapatmak için siyah folyo cektirdim. Kaza ve dusmelerden yaralanmadım. Allaha sukur.

Zincirim Orijinal 24.000 KM
On dişli :Suan orjınal 11.000 km Bir ara 16 lik takmıştım
Arka Dişli: 21.000 km Orjinal 3.000 km 41 lik Dişli.
zincir temizliği: Castrol 90 numara dişli yagı
Ekstra: Komple depo kılıfı: 4' lu flasor ve Sis lambası var.
Birde Yan sehpa taktırdım.

Benzinide İlk olarak servisin koydu BP dısında 99% shell

Korumalar :
motor koruma deniri:Orjınal Krom olandan
Eldiven : Revon (yarım parmak)
Kask : WiWi Cene açılır
Mont : Shark
Dizlik : Armode (Kayboluncaya kadar kullandım.)
Yazlık fileli ful koruma: Armode
Dahaonce aldıgım Omurilik koruması: Revon (Ful yazlık korumayı alınca kullanmıyorum.)
Bot: Ricardo Collins marka
Aklıma başka bişi gelmiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yaş: 36 (metehan iyi oku :queen:)
Hobi: Bilardo,

.

bu arada ...www.gamezer.com da onlıne bilardo oynarım aklınızda olsun bu site harika bir ortam...her ülkeden ulslararası ister lazerle ister lazersiz oynayabileceğiniz bir site...

isteyen olursa turnuva yaparız vs..

hehe evet kapak oldu bana...36 tamam anladık...:p

Abi sen otomototivcisin anlarsın bak bizim ilk arabamız bu...

yıl 1990...yer Seyrantepe Polis Lojmanları...Babam bunu aldı...o zamanlar çevrede araba denen bişey yok iyimi...:p

buna peygamber gözüyle bakıyorlar...mercedes bmeden sonra opel gelirdi...

Opel Rekord 1977 model...13 yaşındaydı ve ev parası ediyordu beyler inanın...o zamanlar bunu sat Küçükçekmecede ev alablirdiniz...o zamanlar araba evden daha kıymetliydi ne alakaysa...




Meslek:usta gemici,otomobil tamircisi(teknisyen)
Hobi:Avcılık,yelken.
]

Beyler bu arkadaki geminin yandan yemişi Aykanlara ait galiba...doğrumu lan Muro...:p zengin hibinyo...ağlıyon ama abinin makina sağlam...:cherry: guletmi bunun adı kanka...

Bu arada Yıl 1997 galiba...mekan Bodrum...Bodruma gidenlere bi tur attırır bizim Aykan dimi len hayırsız...:p




Güzel oldu bu format, :)

Yeniden CBF alacaksan akıllı uslu kullan da makina da sende üzülme yahu :p

evet hacı süper oldu...

Aykan dönecek kürkçü dükkanına...:p

Eldiven: Held kışlık eldiven(Şu metehan abinin yeni aldıklarından:mrgreen: )
]

:cat: sıfır aldım ama eskiyi giyiyorum ...rahatsızım ben ...sıfır malı eskir diye kullankıyorum hacı...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:14 ----------

Tamam Mete usta bende tanıtayım kendimi. Aslında siteye uye oldugumuzda tanıtmıştım ama yine tanıtayım...

evet süper oluyor bende tam detaylı yazıcam uygun zamanda merak etmeyin...fotoda koyun lütfen...en azından simaları biliriz...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst