Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bende tanıtayım bari kendimi.
boy ve kilonuzuda yazın çekinmeyin. :mrgreen: cbfcilerin genel profilini çıkaralım.

İsim :İsmail,
yaş : 25
şehir : Ankara
Boy: 1,84
Kilo:90~95 arası git geldeyim

Meslek ise, bilgisayar teknisyenliği, özel sektörde çalışıyorum.

motosikletimin bakımına ilişkin bilgiler:
Kullanılan Yağ:
12bin bakımına kadar Castrol power1 15/40
enson 12bin bakımında Shell Advance VSX 10/40 koydum.
(Castol Power1 Serisi yağlarda 10/40 bulamadım.
Hep scooter resmi olan yağlardan var.
Castrol bulamayınca da en uygun 10/40 motosiklet yağı olarak Shell koydum.
Şu ana kadar memnunum)

Lastiklerim : Ön Arka orijinal ebatlarda IRC.
(Yaklaşık 8bin km'dir kulanıyorum.
Orijinallere göre başarılı, ama diğer markaları
test etmediğim için kıyaslama yapamam)

Zincirim DBC Marka Oringli zincir (Orijinal zincirden gelen şıkırtı sesi kesildi ve benim gibi çok fazla zincir temizliği yapmayan kişiler için ideal. Yoksa orijinal zincir bakımsız kalınca don lastiği gibi uzuyordu. 8bin km'de bunu kullandım. Hala gerdirme ihtiyacı olmadı.)
Ekstra bir zımbırtı yok motorumda herşey orijinal haliyle aynı.
Ha pardon seger datdat korna takmıştım onu unuttum :mrgreen:

Zincir yağı olarak yeni mobil1 sentetik zincir yağı aldım, sıçrama vs. yapmıyor. Gayette başarılı.
Periyodik temizleme işlemlerinden sonrada tüm hareketli yerler ve anahtar delikleri içinde WD40 sağolsun :)

Benzinide genelde Opetten alıyorum.

Korumalar :

Kask: LS2 Targa Edition
Mont : NİC NJ 1010 Mont
Pantolon : Orina Kışlık Motosiklet Pantolonu
Eldiven : Held Freddo Kışlık Eldiven
Çizme : YDS Motosiklet Çizmesi

Tecrübe: 2004'te ilk kez bisan 100'lük cup'la başladım.
15bin km. kadar kullandım. Hala duruyor :)

2009 Mayısında ise sıfır olarak kırmızı cbf'mi aldım, ve şu anda 13bin km.deyim.
Hergün işe git gel motosiklet üstündeyim :cat:

Bakın diğer arkadaşlardan da bu şekilde detaylı tanıtım bekliyoruz, ona göre :p
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
isim: Yasin
yaş: 23
şehir: kocaeli
boy: 187
kilo: 82-85 arası değişiyor :p
meslek: hem öğrenci hem çalısıyor.[gemi inşaatı okuyorum,gazete dağıtıyorum+fotoraf+kameramanlık]
hobi: spor yapmak,müzk dinlemek,bilgisarla ve elektrnk esyalarla urasmak,fotoğraf çekmek,bisiklet sürmek ve tabiki motor sürmek :)
bisikletimnde fotoğrafını koyym üzülr sonra :)

marka: corratec
grnt076o.jpg



motoru alalı 2.5 ay oldu ilk motorum yeni öğrendim kullanmayı :) ama gazete dagıtmak baya bi tecrübe kazandırıyor.motoru 6800kmde aldım 2.5 ayda 11800 e çıktı:) 2007 model bordo renkte

sahip1.jpg


kask: ZEUS HELMET 1200A SOLID BLACK GÜNEŞ VİZÖRLÜ MOTOSİKLET KASKI
mont: Prohel 6060 Air Mesh Mont
pantalon: Prohel 6767 Kışlık Motosiklet Pantolonu
ayakkabı: TCX SS Performance Bot
eldiven: DELTA SUZY CARBON ELDIVEN + el kılıfı
yağmurluk: Prosev Yağmurluk Alt-Üst Takım + Bot Kılıfı

bitanede arkadasımın motoryla fotomu ekliym:)
img4615s.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

2binde bir yagı değiştiriyorum 8bin ve 10binde değiştim,ilkinde valvoline 2.de repsol koyduk,valvoline devam etmeyi düsünüyrm,bi dbye gitsem hersey düzene gircekte işte nasip olmadı
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Yasin senin arkadaki çanta demirine ne oldu yahu, niye söktün?
(Gerçi bu hali daha sportif göstermiş motosikleti :) )

Orta ayağa kaldırırken motoru zorlanmıyormusun?
Bisikletinde en az CBF kadar dikkat çekici.

Fotoğrafçı olduğunu belli etmişsin :)
Güzel resimler gerçekten. :cat:

Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Yasin senin arkadaki çanta demirine ne oldu yahu niye söktün?
Orta ayağa kaldırırken motoru zorlanmıyormusun?
Bisikletinde en az CBF kadar dikkat çekici.

Fotoğrafçı olduğunu belli etmişsin :)
Güzel resimler gerçekten. :cat:

Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.

öle denemelk sökmstm nasıl gözkcek die begenmedm suanda takılı :) ama çantasını takmıyorum o duruo
teşekkür ederim,bisikletimi çok seviyorum motor ayrı bisiklet ayrı :) yaz sonu 1 ayda 900 km yapmıstım bisikletle :) saol Allah hepimize kazasız belasız kullanmak nasip etsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------

ya abi sportif duruoda kıçı çok alçakta kalıyo kafa yüksek öle pek begenmedm taktım sonra :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

fotoraf açısından anlasılmıo tabi
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhabalar

CBF 150 yi ailevi sebeplerden ötürü kullanamadığımdan başka bir motosiklet almaya karar verdim. Hiç aklımda olmayan bir tercih ile Regal Raptor DD150e-2 almış bulunmaktayım. Yarın teslim alıyorum motosikletimi.

CBF benim ilk vitesli motosikletimdi. Ve benim için yeri her zaman ayrı olacaktır. İleride büyük bir motor alırsam yanına yine bir cbf150 almak isterim. Umarım Regal Raptor ilede en az cbf'im kadar güzel anılar yaşarım.

İyi forumlar.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Aile herşeye karşı sedat :)

Kendi göbeğimizi kendimiz kesicez başka yolu yok :p

CBF gitti diye senin dayıyı geçemeyeceğimi sanma :D RR sonuçta :p 150 cc dile kolay :)
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
usya cbf mi alıcan...ybr yazıyor profilinde...ne düşünüyorsun...

şunu farkediyorumki bizi ybr 125 ten soğutan tek detay kalıbı kasası...be Türk gencleri genelde semirmiş anneler ve hanımlar tarafından bol bol beslendiğimiz için ayıcık olduk ve cbfe binmek artık bir zorunluluk haline geldi...:p

birde artık insanlar bir yuvarlak far bir depo bir gidonla tatmin olmuyor...azıcık estetik arıyoruz...gayrısı ayrını oluyor...

Aynen öyle abi, buraya gelmeden önce YBR düşünüyordum ancak CBF 150 çok çok çok... daha hoşuma gitti. Bu arada ben de tanıtayım kendimi

İsim: Erdi ARIKAN
Yaş: 21 (1989)
Yer: İstanbul (Aslen Başkent)
Meslek: İTÜ Makine Mühendisliği 1. sınıf öğrencisi + İTÜ Bilgi İşlem Personeli + İTÜ Photoshop Kulübü Photoshop Eğitmeni (Ücretli Photoshop Eğitimi veriyorum 3 sınıfa) + müstakbel web-design proje Ar-Ge elemanı mmistanbul'da + Web-Designer + Grafiker + İTÜ İstiklal Projesi Web-Designer ve Ar-Ge çalışanı http://www.istiklalprojesi.itu.edu.tr (Baya bi uzun oldu farkındayım :) )

Motosiklet: Kısmetse CBF 150 olacak
Hobi: Bilgisayar, Motosiklet (henüz başlamamış olsam da sevdası başka), Yüzmek

Aile herşeye karşı sedat :)

Kendi göbeğimizi kendimiz kesicez başka yolu yok :p

CBF gitti diye senin dayıyı geçemeyeceğimi sanma :D RR sonuçta :p 150 cc dile kolay :)
Kesinlikle Katılıyorum
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Mesela Alper Ay...40 lı yaşlarda (ehtiyar kılları ağarmış derler):p bir diplomalı Mehendis beg...

Aksaray Mercedes Kemyon pavlükesinde ofisboyluk yapmakta...:p

vay vicdansız, 40 lı yaşlara girmişiz de haberimiz yokmuş....:wiinkk::wiinkk:
Daha 40' a var... yaş 36...

valla alındım (malum orta yaş bunalımı) :queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Aynen öyle abi, buraya gelmeden önce YBR düşünüyordum ancak CBF 150 çok çok çok... daha hoşuma gitti. Bu arada ben de tanıtayım kendimi

İsim: Erdi ARIKAN
Yaş: 21 (1989)
Yer: İstanbul (Aslen Başkent)
Meslek: İTÜ Makine Mühendisliği 1. sınıf öğrencisi + İTÜ Bilgi İşlem Personeli + İTÜ Photoshop Kulübü Photoshop Eğitmeni (Ücretli Photoshop Eğitimi veriyorum 3 sınıfa) + müstakbel web-design proje Ar-Ge elemanı mmistanbul'da + Web-Designer + Grafiker + İTÜ İstiklal Projesi Web-Designer ve Ar-Ge çalışanı http://www.istiklalprojesi.itu.edu.tr (Baya bi uzun oldu farkındayım :) )

Motosiklet: Kısmetse CBF 150 olacak
Hobi: Bilgisayar, Motosiklet (henüz başlamamış olsam da sevdası başka), Yüzmek


Kesinlikle Katılıyorum

maşallah :) bende bu sene dgs yapabilrsem gelicem inş gemi inşaat mühe. yada deniz teknolojisi müh ne
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şunu farkediyorumki bizi ybr 125 ten soğutan tek detay kalıbı kasası...biz Türk gencleri genelde semirmiş.....anneler ve hanımları tarafından bol bol beslendiğimiz için ayıcık olduk ve cbfe binmek artık bir zorunluluk haline geldi...:p

beyler Türkçe anlam itibariyle garip...araya nokta koymayınca vurgu değişiyor...şurada araya noktalar girecekti...



Aramıza hoşgeldiniz Hasan Bey. Gercekten guzel bir tanıtım olmuş... Keyifli formler dicem ama bu kez de gezemiyceksiniz.. Siz en iyisi cenınız ne istiyorsa onu keyifle yapın derim...

sende tanıt kendinii hacıı...:cherry:



Aydoğanx...:cat:


warlike41....:cat:


bu lafını şaka olarak kabul ediyorum..


ne sandın piyasayı sen ..:cherry:

Merhabalar

CBF 150 yi ailevi sebeplerden ötürü kullanamadığımdan başka bir motosiklet almaya karar verdim. Hiç aklımda olmayan bir tercih ile Regal Raptor DD150e-2 almış bulunmaktayım. Yarın teslim alıyorum motosikletimi.

CBF benim ilk vitesli motosikletimdi. Ve benim için yeri her zaman ayrı olacaktır. İleride büyük bir motor alırsam yanına yine bir cbf150 almak isterim. Umarım Regal Raptor ilede en az cbf'im kadar güzel anılar yaşarım.

İyi forumlar.

hayırlısı olsun birader...:cat:

İsim: Erdi ARIKAN
Yaş: 21 (1989)
Yer: İstanbul (Aslen Başkent)
Meslek: İTÜ Makine Mühendisliği 1. sınıf öğrencisi + İTÜ Bilgi İşlem Personeli + İTÜ Photoshop Kulübü Photoshop Eğitmeni (Ücretli Photoshop Eğitimi veriyorum 3 sınıfa) + müstakbel web-design proje Ar-Ge elemanı mmistanbul'da + Web-Designer + Grafiker + İTÜ İstiklal Projesi Web-Designer ve Ar-Ge çalışanı http://www.istiklalprojesi.itu.edu.tr (Baya bi uzun oldu farkındayım :) )


oo beyler aramızda Fotoşopcu var..işimiz düşerse halleder muhakkak...:p

Gümüşsuyundasın dimi...benim 94 te mezun olduğum Lisede Kabataş Setüstündeydi...senin okula 100 metrelik mesafede...cbf hususnda elimizden birşeyler gelirse beklerim mesajını...

vay vicdansız, 40 lı yaşlara girmişiz de haberimiz yokmuş....:wiinkk::wiinkk:
Daha 40' a var... yaş 36...

valla alındım (malum orta yaş bunalımı) :queen::queen::queen:

reis işte yavaştan andropoza doğru yol almışın uzun etme...:queen:
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
sıra bendeymiş pardon:)
hemen başlıyorum;
Adana/seyhan(merkez)
ADI:Emre
Yaşı:eek:tuzbeş görünümlü yirmibeş :p (buda doğan görünümlü şahin gibimi oldu ne:)
Boy:var:) 1metre doksan santimetre:)
Meslek:Emlak Müşavirliği (kendi namıma)
Hobi:eek:nlara hiç girmeyelim:)
Yağı:castrol ama taraftarı olduğum için değil, serviste dökerlerken gördüm:cherry:
kask:gdr çene açılır (italy) ama üretim çinde yapılıyoda olabilir
gözlük:elegance (italy) bilmem ne özel camıymış üstündeki
pantolon: kavi (pakistan)
mont:armode
bellik:armode
maske:armode
eldiven:vallaa bişe yazıyodu ama üstünde şuan üşendim kalkmaya, ıslak ve sobada asılılar
yağmurluk:bunada üşendim ama anneme seslendim ordan bi oku hele dedim okudu maert yazıyomuş:)
bot:incirlikten hediye geldi, hediye edenede bi amerikalı hediye etmiş
ayakkabı:reebook
çorap:adidas,nike
bot kılıfı:Bize ters:) çoraplar ve ayakkabılar sobanın etrafını çevirmiş vaziyette kurumakla meşguller:)
lastik:varr:) km yedi binde ve orjinal lastikler üzerinde
ampül:patlak, du bakim takana kadar ölmessek ne takacaz:)
depo üstü çanta: o da uzakta, okutacak adam yok:)
topcase:52 shad
Motosiklet aşkı: her akşam karda kışta en deli yağmurda çamurda ve fırtınada bile, hergün araba kapının önünde yatarken motosikletiyle şehir dışına gidip geri gelmek fiilini gerçekleştirecek kadar:)

Herkese sevgi ve saygılar....
Burada tanıştığım tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı memnuniyetlerimi iletirim......:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla helal olsun üşenmeden yazıyorusnuz ben mızıkcılık yaptım aslında Kurtlar Vadisi var diye yazamıyorum yoksa içimdne geçmedi değil...

mahinam 48.000 de...yarın 3.yıldönümünü kutlayacaz...

botum sarı çizme...:p

mont..5 yıldır Heldin kebapcıların kullandığından...:p

pantolonum yok...ama genelde yağmur çamurda kadife bi pantolon var onu giyorum takımlar işyerinde garajda değiştiriyorum...:p


lastiklerimi hatırlayamıyorum...ırcmi pırellimi birde koreli bi marka vardı...vallahi unuttum:)


çantam kappa...

hobi yok...evden işe işten eve...:p
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
ooooooo, olmaski ama!
seninkide sarı çizmeli metehan abi ama........::mrgreen:

doğallığının arkasındayız:cat::)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
vay be metehan abi ne zaman geçti 3sene..daha dün gibi aklıma kafanda kask metronun içinde motoru almaya giderkenki fotoğrafın..nice 48binlere inşallah..tabi daha büyük makinalarla..:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abiler benimde bir hayırlı motor kullanmışlığım yok...aman beni örnek almayın...kışın çızma...yazın sandalet...:p


SANY1026.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:36 ----------

vay be metehan abi ne zaman geçti 3sene..daha dün gibi aklıma kafanda kask metronun içinde motoru almaya giderkenki fotoğrafın..nice 48binlere inşallah..tabi daha büyük makinalarla..:)

hafıza süper valla...3 yıl olmuş hacım be...



Metro fotoları burda...:p


http://www.motosiklet.net/forum/taz...u-toplu-tasima-araclarindan-istifa-ettim.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst