- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
ne oldun kardeşim anlamadım? amin cümlemize :wiinkk:
Kardeşin olduğumu sanmıyorum..Amin.
ne oldun kardeşim anlamadım? amin cümlemize :wiinkk:
kuzenmisiniz![]()
Kardeşin olduğumu sanmıyorum..Amin.
vaay battı demek? ulan inadına haftaya bi daha yapıcam :mrgreen:
batan çıkan bir şey yok arkadaşım..Allah kabul etsin dedik, amin dedik..uzatma istersen..
deme o zaman arkadaş, senin yorumuna ihtiyaç yok burda, hatta arkadaş olduğumuzu da sanmıyorum :mrgreen:
yoğun moğun bak vatandaş maneviyatdan haz almış belki doğru yola gelecek ya sen? bide soyumuz tükeniyo diye debelenir durursun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------
sistem bizden olsaydı gelmeyenleri banlatırdım
tmm istedim o zaman oldumu şimdi? mutlu oldunmu? gözün aydın sevin gayrı :cherry: (şükriye tutkun, tavsiye ederim) :cat:
Anladık bilader kıldınız namazınızı..Anladık..Allah kabul etsin, yeter artık..
deme o zaman arkadaş, senin yorumuna ihtiyaç yok burda, hatta arkadaş olduğumuzu da sanmıyorum :mrgreen:
bizde pazar günü şile yolunda olacağız.
size bol muhabbetler.
|
||||||||||