Pazar Sultanahmet de sabah namazı ve kahvaltı...

Etkinliğe katılabilecekmisin?


  • Kullanılan toplam oy
    39
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
deme o zaman arkadaş, senin yorumuna ihtiyaç yok burda, hatta arkadaş olduğumuzu da sanmıyorum :mrgreen:

Bir "Allah kabul etsin, Amin" dememe bu kadar tepki vereceğini bilsem, tövbe demezdim inan..
Önce kardeşim deyip te şimdi arkadaşım değilsin diyeceğini bilsem, tövbe okumazdım bile bu senin yazdıklarını..

Diyeceklerim bunlardır..Bir daha da yazmam buraya ki rahatsız etmeyeyim seni..Rahatça yaz/çiz..
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
yoğun moğun bak vatandaş maneviyatdan haz almış belki doğru yola gelecek ya sen? bide soyumuz tükeniyo diye debelenir durursun :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------


sistem bizden olsaydı gelmeyenleri banlatırdım :p

tmm istedim o zaman oldumu şimdi? mutlu oldunmu? gözün aydın sevin gayrı :cherry: (şükriye tutkun, tavsiye ederim) :cat:

bu boş kasetlere dolum yapmaya uğraşma bence hatta muhattab bile olma derim ben...:bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Anladık bilader kıldınız namazınızı..Anladık..Allah kabul etsin, yeter artık..

gırme okuma zorlayan yok senı bız dıyormıyuz sızın mangal gezılerınız ıcın yeter dıye yetmez devam edecegız sız rakı balık yaparken ramazan harıc dedıkmı hıc yeter dıye batıysa gırme yazma seytana nefısne uyma
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deme o zaman arkadaş, senin yorumuna ihtiyaç yok burda, hatta arkadaş olduğumuzu da sanmıyorum :mrgreen:


Selamun aleyküm bilader sen kimle arkadaşsın söylede bilelim.Mesala ozi benim dostum dostum.:queen::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:16 ----------

Bu arada bu tür etkinlikler çok güzel allah kabul etsin aziz din kardeşlerim.Allaha emanet olun. Mete serengetide havalar nasıl kardeşim.:mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
güleyim bari biraz niye kırgınlık yapıyorsunuz aranızda arkadaşlar neyi paylaşamıyoruz :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst