Land Cruiser 250 mi GV250 mi

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu kıyaslama yapıldımı bilmiyorum bulamadım da ama fikiriniz nedir?

2006 model GV250 ile 2008 model Keeway Land 250 aynı fiyat gibi.

GV250 nin Gösterişli yapısı cezbediyor ama land 250 yıl olarak daha yeni olmasından dolayı daha cazip gibi Boyum 1.78 Kilom 80-85 ve land altımda cok cılız kalmasından korkuyorum. gönlüm GV250 de ama bütcem 3000-4500 maximum o da hatta 4000 olursa 500 de diger masraflar için diye düşünüyorum.

Sizin fikriniz nedir? bu iki modeli V Twin motor olduğu için istiyorum. Başka altarnatif önerilerede açığım.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
temiz kullanılmışsa ve fazla kilometre yapılmamışsa hyosung derim :cat:
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
2ci elde baya dikkat istiyor
en iyisi tanıdıktan filan bulmak ama oda yoksa zor
nede olsa adam satmak için uğrasıyor temiz der tabi

siteden dejavu_91 satıyordu motorunu bir sor istersen
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
80
bende lc var gayette memnunum gv ye bütçem yetmemişti
gönlüm her zaman gv den yanaydı güç olarak
ama lc nin görüntüsü gv den daha hoşuma gidiyor
unutmadan 350 tl egzoz masrafı şart lc için onu yaptıktan sonra gören 600-700 cc zanediyor :D
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bende lc var gayette memnunum gv ye bütçem yetmemişti
gönlüm her zaman gv den yanaydı güç olarak
ama lc nin görüntüsü gv den daha hoşuma gidiyor
unutmadan 350 tl egzoz masrafı şart lc için onu yaptıktan sonra gören 600-700 cc zanediyor :D

Senin boy kilo kac resmin var mı orantılamak icin iyi olabilir.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
Her satan temiz diyor km ninde bir garantisi yok ilkkez alıcam ve biraz tedirginim o konuda.

ben de zaten her temiz diyen ve az kilometreli motoru al demiyorum ki. motora bakmaya giderken mutlaka yanında tanıdığın bi usta götür. sesinden bile anlar motorun nasıl kullanıldığını. temiz motor zaten bi bakışta anlaşılır.

şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
ben de zaten her temiz diyen ve az kilometreli motoru al demiyorum ki. motora bakmaya giderken mutlaka yanında tanıdığın bi usta götür. sesinden bile anlar motorun nasıl kullanıldığını. temiz motor zaten bi bakışta anlaşılır.

şimdiden hayırlı olsun.

Keşke cevremde oyle birileri olsa ama bırak ustayı motosiklet kullanan yok. :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------


Sen bana gore baya cılız kalıyorsun sanırım Senin boy kilo kac :D
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
kardeş hangi semttesin? onu da yaz da belki çevrede milletin tanıdığı bir usta vardır, motor bakmaya giderken onu alıp götürürsün ...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yardımcı olurum, özel mesajla yolla motoru:)
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
gv 250 öneririm. keeway kullanmadığım için herhangi bir tecbürem yok..

boyum 180 kilom 75.. ben 35.000 km de bi gv250 satın aldım şu an bi sıkıntısı yok memnunum 2 ay oldu.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
kardeş hangi semttesin? onu da yaz da belki çevrede milletin tanıdığı bir usta vardır, motor bakmaya giderken onu alıp götürürsün ...

İkitellide Başakşehirdeyim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:02 ----------

Yardımcı olurum, özel mesajla yolla motoru:)

http://www.sahibinden.com/sahibinden_cok_temiz_keeway_land_crusier-56WQQaXQQ18320933WQQpXQQdisplayitem

Biri bu

http://www.sahibinden.com/temiz_250_3750-14WQQaXQQ19613398WQQpXQQdisplayitem

Diğeride usteki link gv250 yi kredi kartına taksit imkanıda var o yondendende bana avantajlı ama hemen yarın alamıycam bu ay sonu ehliyet alıyorum tahmini subat sonu ,ortası gibi alırım.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
MkD arkadasın dediği gibi ben satıyorum motorumu, sitede de az çok tanınıyoruz yani motor problemsiz zaten garantisi var 1.5 yıl hala devam etmekte olan özel mesaj attın kısa olarak motorun bilgilerini düşünürseniz irtibata geçebiliriz.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
MkD arkadasın dediği gibi ben satıyorum motorumu, sitede de az çok tanınıyoruz yani motor problemsiz zaten garantisi var 1.5 yıl hala devam etmekte olan özel mesaj attın kısa olarak motorun bilgilerini düşünürseniz irtibata geçebiliriz.

Yardımların için teşekürler Dejavu_91.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
İki aracın yakıt tüketimleri nedir peki cc de fark yok ama Hp de fark var gözüküyor. Şehir içi ve dışı yakıt tüketimi nedir?
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki gv250 derim motorları gt250 ile aynı,29 hp lik makina,bizim Erdal abide var canavar gibi maşallah,temiz olması da önemli tabi,hyo düşünürsen mutlaka tanıdığın birkaç ustanın olurunu al.sonradan başın ağrımasın
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Usta landcruis 250 kullanıcısı olarak motorumdan memnunum ama hyosung kullanmadım ne nasıldır bilemiycem.Ama bizim motorların sıfırı 5,500 ile 6,000 bin lira arasında değşiyor bu parayı hak etmediğini söyliye bilirim .Verdiğin linklerden lc 250 daha temiz görünüyor.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Usta landcruis 250 kullanıcısı olarak motorumdan memnunum ama hyosung kullanmadım ne nasıldır bilemiycem.Ama bizim motorların sıfırı 5,500 ile 6,000 bin lira arasında değşiyor bu parayı hak etmediğini söyliye bilirim .Verdiğin linklerden lc 250 daha temiz görünüyor.

Alırsam sıfır almam zaten @Hay.alper.est gönlüm gv den yanada olsa pahalı oluyorlar aslinda + 1000-2000 para değil ama olmayınca olmuyor işte.

Yakıt tüketimi nasil peki lc 250 nin?

Ha birde arka koltuğu hangisinin ki daha rahat?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst