Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
lastiklere fazla güvenme hele ki ıslak zeminde.ben çok tehlike yaşadım lastikten dolayı.satmassam motoru lastikleri değiştirecem.bana güven vermiyor açıkçası..dişli lastik olduğundan biraz daha yol tutuşu iyi olabilir.

Banada Güven vermiyoduda dün o virajlarda çok az kayması beni mutlu etti:)

Soğuk asfaltın bi etkisi varmıdır bilmiyorum..Ama bende daha kaliteli lastik takmayı düşünüyordum ki bunlar beni yaza kadar idare eder..Bende yazın satmayı düşünüyorum:wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar benim motora elektrik gelmiyor hiç...akü bitti büyük ihtimalle....ayak marşınıda bozdum heralde basa basa dişli sıyırdı boşa gidiyor ayak marşı..motor 1 haftadır yatıyor..akü bitti diye tahmin ediyorum, farlar patlamıştı taktırdıktan sonra motor hiç çalışmadı...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
arkadaşlar benim motora elektrik gelmiyor hiç...akü bitti büyük ihtimalle....ayak marşınıda bozdum heralde basa basa dişli sıyırdı boşa gidiyor ayak marşı..motor 1 haftadır yatıyor..akü bitti diye tahmin ediyorum, farlar patlamıştı taktırdıktan sonra motor hiç çalışmadı...

akü suluysa suyunu doldurup dene..

Başıma öle bişe gelmediğinden bi yorum yapamıyorum..

Benim motordada yeni olmasına rağmen arada yığılma oluyo bi halt anlamadım:pr:
Bu motoru aldığımdan beri hep bi problem:pale:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
akü suluysa suyunu doldurup dene..

Başıma öle bişe gelmediğinden bi yorum yapamıyorum..

Benim motordada yeni olmasına rağmen arada yığılma oluyo bi halt anlamadım:pr:
Bu motoru aldığımdan beri hep bi problem:pale:

artık p.tesi arabaya atıp ustaya götürcem.Yığılma olayı genelde hava filtresi su aldığında yada bujiler ıslandığında oluyor.Birde sabahları ilk çalıştırdığında motoru ıst biraz yoksa 10o mt re sonra oğulma oluyor.Benim karbüratör de temizletme istiyor.6000 bakımında kople bakım yaptırıcam..
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Ali nedir kardeşim senin motordan çektiğin . Benim tavsiye ettiğim servise gitmiyormusun hala serinkuyudaki ne mi gidiyorsun ??
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Ali nedir kardeşim senin motordan çektiğin . Benim tavsiye ettiğim servise gitmiyormusun hala serinkuyudaki ne mi gidiyorsun ??


Abi Bi sorunum var:pale:
Benim motorun her ay olduğu qibi qene karnı ağrımaya başladı herhalde:p
Sol sinyali yakıyorum normal..Sağı yakıyorum sinyal yanmıyo farlar çat pat yapıyo sellektör gibi..Neden olur bu bilgin varmı:silent:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Abi Bi sorunum var:pale:
Benim motorun her ay olduğu qibi qene karnı ağrımaya başladı herhalde:p
Sol sinyali yakıyorum normal..Sağı yakıyorum sinyal yanmıyo farlar çat pat yapıyo sellektör gibi..Neden olur bu bilgin varmı:silent:

Sorunu hallettim abi:)

Düğmenin arkasındaki kablolar şase yapmış:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Selamlar 19A'cılar..
Benim sukıtırın..Asya yazan yerden(ismini bilmiyorum..Arka tekerin orda hanii)
fan sesine benzer bi ses geliyo..Ordan ses gelmesi normal mi:silent:
Daha önce yoktu gibi..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Selamlar 19A'cılar..
Benim sukıtırın..Asya yazan yerden(ismini bilmiyorum..Arka tekerin orda hanii)
fan sesine benzer bi ses geliyo..Ordan ses gelmesi normal mi:silent:
Daha önce yoktu gibi..

fan sesi mi?? valla ben öyle bi ses duymadım şimdiye kadar...zırıltı şeklinde ise egzost yada vidalardan biri gevşemiştir...benim motor 2 haftadır yatıyordu ustaya bıraktım motora elektrik gelmiyor...2-3 gün yağmurda kaldı dışarıda acaba bi problem mi oldu ki..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
fan sesi mi?? valla ben öyle bi ses duymadım şimdiye kadar...zırıltı şeklinde ise egzost yada vidalardan biri gevşemiştir...benim motor 2 haftadır yatıyordu ustaya bıraktım motora elektrik gelmiyor...2-3 gün yağmurda kaldı dışarıda acaba bi problem mi oldu ki..

göstergelerin ordan su aldıysa tesisata zarar vermiş olabilir..
Ya fan sesi gibide değil bişeymi sıyırdı..Acaba gidişte falan hiç bir problem yok sadece o ses.Ekzoz perçinleri ses yapıyodu kelepçe taktım geçtide o var şimdi:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
göstergelerin ordan su aldıysa tesisata zarar vermiş olabilir..
Ya fan sesi gibide değil bişeymi sıyırdı..Acaba gidişte falan hiç bir problem yok sadece o ses.Ekzoz perçinleri ses yapıyodu kelepçe taktım geçtide o var şimdi:pr:

valla heralde gösterge panelinden aldı...pazartesi alıcaz bakalım...ama senin motorun sorununu anlayamadım..
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
1
slm

slmn alykm arkadaşlar bendede as150t war siteye yeni kayıt oldum nasıl motordan memnun musunuz..
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
dostlar merhaba.. Motorumu yarın teslim alacağım inşallah. Kredim çıktı. birkaç sorum var, alırken hediye olarak neler talep edeyim? ve yağmurda alacağım motoru sanırım, kapalı kasa minibüs arkasına atıp mı getirsem eve? yağmurda kullanmayı düşünmüyorum.. İstanbul Asya yakasındaki arkadaşlarla tanışmayı isterim. herkese selamlar.. Gezilere çıkmak dileklerimle..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun şimdiden motorun,ben de minübüsle getirmiştim.
Fotoğraf atayım

 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
dostlar merhaba.. Motorumu yarın teslim alacağım inşallah. Kredim çıktı. birkaç sorum var, alırken hediye olarak neler talep edeyim? ve yağmurda alacağım motoru sanırım, kapalı kasa minibüs arkasına atıp mı getirsem eve? yağmurda kullanmayı düşünmüyorum.. İstanbul Asya yakasındaki arkadaşlarla tanışmayı isterim. herkese selamlar.. Gezilere çıkmak dileklerimle..

hayırlısı olsun..kapalı kamyonette olur fark etmez ıslansın o kadarcık değilmi..bende ilk aldığım gün yağmur yağdı arkadaş getirmişti bende arkasından arabayla takip etmiştim su birikintilerinde uzak dur diye baırıyordum...yağmurlu havalarda çok dikkatli ol lastikler çok iyi değil..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
hayırlısı olsun..kapalı kamyonette olur fark etmez ıslansın o kadarcık değilmi..bende ilk aldığım gün yağmur yağdı arkadaş getirmişti bende arkasından arabayla takip etmiştim su birikintilerinde uzak dur diye baırıyordum...yağmurlu havalarda çok dikkatli ol lastikler çok iyi değil..

Hayırlı olsn :)
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
73
teşekkürler arkadaşlar, motoru 110 km kadar kullandım. 1 kez yatırdım şimdiden :) frenler gün geçtikçe daha iyi tutuyor. zaten motoru yatırma sebebim de frenlerin az tutması idi. hayret ettim, motoru 20-30 km/s gibi bi hızla yatırdım ama en ufak bir çizik bile yok.. onun dışında Boğaziçi köprüsünden 2 defa geçtim, ikisi de sorunsuzdu. Rüzgar fazla etkilemedi ama Tem yolu benim için ölüm. İnanılmaz rüzgar var ve korkutuyor. alışmam gerekecek sanırım. ön cam yerine tam oturtulmamış, ve yapışması gereken bazı yerleri var. 300 bakımda söylerim yaparlar diyorum.. 110 km/s hıza rahatlıkla ulaştım fakat o hızda fazla kalmadım. rodaj yüzünden. arkamda 1 kişi varken(toplam ağırlık 180-190 kg arasıydı) 105 km/s gördüm. ve bunu yaparken hiç zorlanmadı motosikletim. belki zorlasam daha hızlanabilirdi. ama tehlikeli bence. lastiklerden memnunum. ıslak havada kesinlikle kullanmıyorum. kuru zeminde virajlarda bana güven veriyorlar. bazen racing kullanır gibi pozisyon alıp virajda motoru birazcık yatırıyorum. çok zevkli oluyor :) kendimizi kandırıyoruz işte :) neyse arkadaşlar, 300 bakıma sizce nereye götüreyim motoru?
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
teşekkürler arkadaşlar, motoru 110 km kadar kullandım. 1 kez yatırdım şimdiden :) frenler gün geçtikçe daha iyi tutuyor. zaten motoru yatırma sebebim de frenlerin az tutması idi. hayret ettim, motoru 20-30 km/s gibi bi hızla yatırdım ama en ufak bir çizik bile yok.. onun dışında Boğaziçi köprüsünden 2 defa geçtim, ikisi de sorunsuzdu. Rüzgar fazla etkilemedi ama Tem yolu benim için ölüm. İnanılmaz rüzgar var ve korkutuyor. alışmam gerekecek sanırım. ön cam yerine tam oturtulmamış, ve yapışması gereken bazı yerleri var. 300 bakımda söylerim yaparlar diyorum.. 110 km/s hıza rahatlıkla ulaştım fakat o hızda fazla kalmadım. rodaj yüzünden. arkamda 1 kişi varken(toplam ağırlık 180-190 kg arasıydı) 105 km/s gördüm. ve bunu yaparken hiç zorlanmadı motosikletim. belki zorlasam daha hızlanabilirdi. ama tehlikeli bence. lastiklerden memnunum. ıslak havada kesinlikle kullanmıyorum. kuru zeminde virajlarda bana güven veriyorlar. bazen racing kullanır gibi pozisyon alıp virajda motoru birazcık yatırıyorum. çok zevkli oluyor :) kendimizi kandırıyoruz işte :) neyse arkadaşlar, 300 bakıma sizce nereye götüreyim motoru?
En güvendiğin motor ustası kim ise ona götür . Yetkili servis demek en iyi hizmet veren anlamına gelmez . Bu iş tamamen güven meselesi . 300 km bakımı çok önemlidir bakım esnasında motordan çıkan yağa dikkat et ne kadar pis yağ çıkacak bana hak vereceksin . Motorda ne kadar pislik varsa 300 km bakımında değişen yağ ile hepsi çıkacak .
Saygılar ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst