teşekkürler arkadaşlar, motoru 110 km kadar kullandım. 1 kez yatırdım şimdiden

frenler gün geçtikçe daha iyi tutuyor. zaten motoru yatırma sebebim de frenlerin az tutması idi. hayret ettim, motoru 20-30 km/s gibi bi hızla yatırdım ama en ufak bir çizik bile yok.. onun dışında Boğaziçi köprüsünden 2 defa geçtim, ikisi de sorunsuzdu. Rüzgar fazla etkilemedi ama Tem yolu benim için ölüm. İnanılmaz rüzgar var ve korkutuyor. alışmam gerekecek sanırım. ön cam yerine tam oturtulmamış, ve yapışması gereken bazı yerleri var. 300 bakımda söylerim yaparlar diyorum.. 110 km/s hıza rahatlıkla ulaştım fakat o hızda fazla kalmadım. rodaj yüzünden. arkamda 1 kişi varken(toplam ağırlık 180-190 kg arasıydı) 105 km/s gördüm. ve bunu yaparken hiç zorlanmadı motosikletim. belki zorlasam daha hızlanabilirdi. ama tehlikeli bence. lastiklerden memnunum. ıslak havada kesinlikle kullanmıyorum. kuru zeminde virajlarda bana güven veriyorlar. bazen racing kullanır gibi pozisyon alıp virajda motoru birazcık yatırıyorum. çok zevkli oluyor

kendimizi kandırıyoruz işte

neyse arkadaşlar, 300 bakıma sizce nereye götüreyim motoru?