Honda Honda CBR 900 RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
CBR ailesinin son üyesi olan Fireblade, ‘Daha azda, daha çok’ gibi ilginç bir felsefeyle yaratılmış...Motosiklet tutkunları Honda’nın yıllar önce Türkiye’de satışa sunduğu CBR 900 modeliyle ilgili reklam çalışmasını hatırlarlar: ‘CBR 900 RR son karar!’...
Honda CBR 900 RR; o ilk Fireblade modeli ve gerçekten de zamanına göre etkileyici bir görüntüsü var.1999'da üretilen 900RR modelini sırasıyla 929 ve 954 modelleri izledi ve 2004'ten sonra Honda 1000RR Fireblade ile litrelik motorlarını üretmeye başladı. 900RR 125 beygir gücü 10000 devirde veriyor ve ortalama 203 kg. ağırlığa sahip.
2001 900 rr teknik özellikleri
Motor 4 zamanlı, sıralı 4 silindir, sıvı soğutmalı, silindir başına 4 sübap
Moto Hacmi (cc) 929 CC
Sıkıştırma Oranı -
Yakıt Sistemi Enjeksiyon
Silindir Çapı x Hareket Mesafesi (stroke) 74x54 mm.
Maksimum Güç (Beygir - devir/dakika) 152-11000 (11000 devirde 152 beygir güç üretir.)
Maksimum Tork (NM - devir/dakika) 103-9000 (9000 devirde 103 NM tork üretir.)
Ateşleme -
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman / Güç Aktarımı 6 vites / Zincir
Boyutlar UxGxY (mm) -
Tekerlek arası mesafe (mm) 1400 mm
Sele Yüksekliği (mm) 815 mm
Yerden Mesafesi -
Lastikler Ön 120/70-17
Lastikler Arka 190/50-17
Süspansiyon Ön 120 mm esneme aralığı
Süspansiyon Arka 135 mm esneme aralığı
Frenler Ön 330 mm çapında 4 piston kaliperli çift disk
Frenler Arka 220 mm çapında 1 piston kaliperli tek disk
Benzin Deposu (lt) 18 lt
Ağırlık (kg) 170 kg

cbr900rr19961.jpg
[/URL][/IMG]


hondacbr900rr199911.jpg
[/URL][/IMG]


1218435034.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:22 ----------

hondacbr900rr19993.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 ----------

hondacbr900rr19999.jpg
[/URL][/IMG]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

slm guzel makıne bır zamanlar almayı dusunmustum ama yamahaya dondum, uretımı durunca
2006 model honda 600 RR yamaha R6 ya göre ucuz dıkkatımı çektı
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Başlık hayırlı olsun..

Lise yıllarımda(95-96) en hızlı seri üretim motordu. yüksek güç ve en düşük ağırlık felsefesiyle üretilmişti ve tam bir canavardı. R1 piyasaya sürülene kadar 900RR denilince millet bi adım geri atardı.. Birde motorun dayanıklılığı için uzmanlar ölümsüz yorumunu yaparlardı:cat:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
günümüzde hala yaygın olarak kullanılan bir model ayrıca parça sıkıntısı hiç yok ikinci elde hareketliliği de var
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
9oo RR ;

Tam bir Canavardır. Temiz bulsam alırım; Kiremit Rengi 98 Model olacak :)
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
1996 var bende 1998 sanırım 6 kg daha hafif benim makineden
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
yok satılık değil ama önceki gün sahibinde vardı bir tane mersinden 1998 temiz makine 1 hafta kaldı nette satıldı 6500 e ama 6250 falan gitmiştir sanırım çok temiz görünüyordu zaten favorilerime ekledim baktım 5. günde sattı tahmin etmiştim hemen gideceğini motor epey diriydi :) çaktırmadan motorun ikinci elini de takip ediyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------


hyo sen de görevini tamamlamış sanırım artık 600 cc falan bakıyorsun hadi bakalım hayırlısı
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
kuzenimde de vardı bu makineden... ama onunki pembeydi:silent:
sesi ve farları çok hoşuma giderdi ta Almanya'dan gelmişti... hatta bayağı bi gezmiştik süper bi alet, 600'lüklerle hiç alakası yok...:cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hyosung iyi güzeL de belli bir yerden sonra daha fazlasını istiyo insan.Zorlamaya da gönlüm razı gelmiyo; öyle 130-150 arası geziyoruz :)

Satarsam Hyo 650 veya 6ooF var aklımda :rendeer:

Hyo 650 R ın tadına baktım; cok hosuma gitti. Torku cok güzel :)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
900 rr benim eski kullandıgım motorlardan biriydi, 95 modeldi. birinci vites120 km hıza çıktım 11 sn 200 e ulaşan bir motordu.en son 250 görmüştüm. ve 600 f den daha dengeliydi.600 f birinci vites 110 görüyor belki son hız olarak 600 f biraz daha yeniliginin eseri olarak hızlı olabilir fakat 200 e kadar 600 f geçer eski olmasına ragmen


600 f de bazen kafa sallattıgım oluyor. ama 900 rr o kadar yüklenmeme ragmen kafa salladıgını hatırlamıyorum. o yüzden daha güvenli geliyor bana 900 rr
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
900 rr benim eski kullandıgım motorlardan biriydi, 95 modeldi. birinci vites120 km hıza çıktım 11 sn 200 e ulaşan bir motordu.en son 250 görmüştüm. ve 600 f den daha dengeliydi.600 f birinci vites 110 görüyor belki son hız olarak 600 f biraz daha yeniliginin eseri olarak hızlı olabilir fakat 200 e kadar 600 f geçer eski olmasına ragmen


600 f de bazen kafa sallattıgım oluyor. ama 900 rr o kadar yüklenmeme ragmen kafa salladıgını hatırlamıyorum. o yüzden daha güvenli geliyor bana 900 rr

600 f için gidon amartisörü tavsiye ederim
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
18
Öncelikle başlığı açan arkadaşa geç kalınmış olsada teşekkürler,

Yaklaşık bir yıldır 900 rr kullanıyorum,ilk başlarda tedirgindim,model ve sağdan soldan duyduklarımdan dolayı,fakat arkadaşlar inanın böyle bir makina yok..İyiki almışım diyorum,düşünen arkadaşlara tavsiye ederim ve parçaları ,servisi olsun çok uygun.Onun dışında havası,gösterişi ve performansı ile 10 üzerinde 10 olan bir makina.
Ben çok memnunum.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
gerçekten güzelmotorlar cok begendim ve fiyatlarıda cok iyi inş bi gün alırız böyle birtane yakıtları nsl bunlar arkadASLAR BİLGİNİZ VARMI ?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Öncelikle başlığı açan arkadaşa geç kalınmış olsada teşekkürler,

Yaklaşık bir yıldır 900 rr kullanıyorum,ilk başlarda tedirgindim,model ve sağdan soldan duyduklarımdan dolayı,fakat arkadaşlar inanın böyle bir makina yok..İyiki almışım diyorum,düşünen arkadaşlara tavsiye ederim ve parçaları ,servisi olsun çok uygun.Onun dışında havası,gösterişi ve performansı ile 10 üzerinde 10 olan bir makina.
Ben çok memnunum.

evet ben de almadan epeyce araştırmama rağmen tam bir bilgiye ulaşamadım o yüzden zaten bu başlağı açmak istedim kesinlikle pişman etmeyecek bir motor bence de 600 cc den çok çok farklı yol tutuşu kasası performansı
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
18
evet ben de almadan epeyce araştırmama rağmen tam bir bilgiye ulaşamadım o yüzden zaten bu başlağı açmak istedim kesinlikle pişman etmeyecek bir motor bence de 600 cc den çok çok farklı yol tutuşu kasası performansı

Öncelikle gövdenin heybetinin faydasını üzerine oturduğunuzda,bacaklarınız deponun altına girdiğinde hissediyorsunuz,ayrıca Motor kullananların sıklıkla yaşadığı Türbülansı 900 rr da kesinlikle yaşamassınız...

Geçenlerde Bursa Otobanda yaklaşık 240 km hızla giderken biri tırı solladım,yakalandığım türbülans sonucu şayet altımda başka bir makina olsaydı kesinlikle kaza yapardım.

Ben tüm motor kullanıcısı (Süper Sport) arkadaşlara şiddetle 900 rr'ıtavsiye ediyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:59 ----------

CBR900RR_1b.jpg

rrw-blade.jpg

1033.pjpeg

1071576239.jpg

1d5eecbc41c63045fe280639b69ab790.jpg
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Öncelikle gövdenin heybetinin faydasını üzerine oturduğunuzda,bacaklarınız deponun altına girdiğinde hissediyorsunuz,ayrıca Motor kullananların sıklıkla yaşadığı Türbülansı 900 rr da kesinlikle yaşamassınız...

Geçenlerde Bursa Otobanda yaklaşık 240 km hızla giderken biri tırı solladım,yakalandığım türbülans sonucu şayet altımda başka bir makina olsaydı kesinlikle kaza yapardım.

Ben tüm motor kullanıcısı (Süper Sport) arkadaşlara şiddetle 900 rr'ıtavsiye ediyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:59 ----------

CBR900RR_1b.jpg

rrw-blade.jpg

1033.pjpeg

1071576239.jpg

1d5eecbc41c63045fe280639b69ab790.jpg

senin motorun resmi hangisi ?
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hondanın en iyi makinalarından biri daha ve bir klasik,,954 rr da çok deli makina,929 da öyle adamlar 11 sene önce çığır açmışlar zaten,helal olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst