Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

Yorum olarak şu çok bariz: alttaki araba, üstte taşıdığı arabayı yan değilde, gittiği yöne bakar şekilde yerleştirseydi o zaman rahatlıkla geçebilirlerdi:) Böyle geçemeyeceğini ispatlamış oldu sadece:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu resmi daha önce görmüştüm..Farklı bi sitede bu araçları kullanan kişiler kadın imiş:mrgreen:Gördüğüm yerin yalancısıyım..Hatta kadınlarla ilgili daha birçok böyle değişik kaza resimleri vardı..

Büyük emek var:p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bakın arkadaşlar kimse foto şop falan sanmasın bu olay gerçektir yer unkapanı bizzat şahit oldum olaya:silent:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ben opel i delince birden sağa doğru üzerime kırdı, o esnada bizim arkamızdan gelmeye çalışan 307 nos açtı..
Aniden hızlanınca sağa üzerime kıran opel e sağ kapı altından çaptı..
1 saniye arayla önlerinden geçerek surlerı geçtim..
Yaşadığım için şanslıyım, Allah düşmanıma vermesin..



:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gazi Üniversitesi önünde kafama araba düşüyordu,onu hatırladım,10 mt ile kurtardım,aynı sahne.:)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Ben opel i delince birden sağa doğru üzerime kırdı, o esnada bizim arkamızdan gelmeye çalışan 307 nos açtı..
Aniden hızlanınca sağa üzerime kıran opel e sağ kapı altından çaptı..
1 saniye arayla önlerinden geçerek surlerı geçtim..
Yaşadığım için şanslıyım, Allah düşmanıma vermesin..



:p

sonrada doktor deldi dimi canım:mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst